نوشته شده توسط : آرامیس

آیا به دنبال ترفند و آموزش پوشاندن جوش با آرایش می گردید ؟ جوش و آکنه از جمله مشکلات رایج پوستی هستند که معمولا در بدترین مواقع ممکن ظاهر می شوند و سبب کاهش اعتماد نفس و ظاهر بد پوست می شوند. اما راهکارها و روش هایی با استفاده از لوازم آرایشی وجود دارد که به شما کمک می کند آنها را محو کنید.

محصولات آرایشی مانند اصلاح کننده رنگ پوست، کرم پودر، کانسیلر و پرایمر و … برای پوشاندن جوش کاربرد دارند. اگر به دنبال آموزش پوشاندن جوش با آرایش هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چگونه جوش صورت را محو کنیم ؟

قبل از آموزش پوشاندن جوش با آرایش لازم است یه سری اصول را برای محو کردن جوش صورت توضیح دهیم. تصور اینکه اگر جوش دارید دیگر نباید آرایش کنید، تصویر درستی آنچنان درستی نیست. پوشاندن جای جوش می تواند اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرد اما نکاتی برای این کار وجود دارد که در ادامه توضیح داده ایم :

1- پاکسازی اصولی پوست

ضروری ترین کاری که قبل از آرایش کردن باید انجام دهید شستشو و پاکسازی صحیح پوست صورت است. برای این کار می توانید از یک فوم شستشو صورت مناسب استفاده نمایید و از ماساژ بیش از حد پوست پرهیز کنید.

اگر از کرم های ضد جوش استفاده می کنید در نظر داشته باشید که باید از این کرم ها قبل از کرم ضد آفتاب یا پرایمر استفاده نمایید.

2- استفاده از ابزار آرایش صحیح

تمیز بودن ابزار آرایشی همچون براش یا اسفنج آرایشی مهمترین کار برای جلوگیری از بروز جوش است. آلوده و عدم ابزار آرایشی سبب ورود باکتری ها به جوش و منافذ پوست می شود.

3- از محصولات آرایشی اصل و با کیفیت استفاده کنید

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و با کیفیت و توجه به تاریخ مصرف آن بسیار مهم است. علاوه بر نکات ذکر شده توجه داشته باشید که از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده نمایید که با پوست شما متناسب باشد.

از چه محصولاتی برای پوشاندن جوش با آرایش استفاده می شود

از جمله محصولات کلیدی که برای پوشاندن جوش استفاده می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پرایمر صورت
  • کانسیلر
  • کرم پودر
  • پودر بیک

آموزش پوشاندن جای جوش با آرایش

اکنون بعد از تمیز کردن پوست و تهیه لوازم آرایشی اورجینال و باکیفیت و متناسب با پوستتان نوبت به آموزش پوشاندن جای جوش با آرایش می رسد :

مرحله اول : از پرامیر استفاده کنید

استفاده از پرایمر برای پوشاندن جای جوش کار عالی است. با استفاده اصولی از پرامیر می توانید یک سطح پوست صاف و یکدست داشته باشید. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه صحیح استفاده از پرایمر کلیک کنید.

مرحله دوم : از کانسیلر استفاده کنید

به وجود رنگدانه های غلیظ در کانسیلر ها ، این محصول نقش مهم در پوشاندن لک و جوش دارد. همچنین استفاده از کانسیلر قبل از کرم پودر سبب می شود تا به یک پوست صاف دست پیدا کنید.

اگر جوش های شما تیره، صورتی یا قرمز هستند نگران نباشید می توانید با استفاده از یک کانسیلر مناسب آنها را به خوبی بپوشانید. برای اطلاع از نحوه استفاده صحیح کانسیلر کلیک کنید.

مرحله سوم : از کرم پودر به مقدار مناسب استفاده کنید.

کرم پودر برای پوشاندن جای جوش و دست یابی به یک رنگ یکدست در پوست عملکرد فوق العاده ای دارد. کرم پودر ها انواع مختلف مایع، پودری و کرمی دارند که باید متناسب با نوع پوست و نیازی که دارید انتخاب شود. برای اطلاع از بهترین کرم پودر برای پوست های چرب و جوش دار کلیک کنید.

مرحله چهارم : استفاده از پودر بیک

مرحله نهایی در آرایش، استفاده از پودر بیک است. پودر بیک به شما کمک می کند تا آرایشتان مات شود و ماندگاری آن را به صورت چشم گیری افزایش می دهد.

 

منبع : آموزش پوشاندن جوش با آرایش





:: برچسب‌ها: آموزش پوشاندن جوش با آرایش ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: