نوشته شده توسط : آرامیس

کرم پودر گلو اینستنت پرفکتور 4 این 1 میبلین ساخت کشور فرانسه است. این کرم پودر همزمان به عنوان پرایمر کانسیلر، هایلایتر و بی بی کرم می تواند مورد استفاده قرار گیرد و با استفاده از آن از استفاده این چهار محصول بی نیاز هستید.

این کرم پودر با بافت سبکی که دارد به خوبی می تواند پوششی ملایم را بر روی پوست ایجاد نماید و ان را صاف و یکدست سازد. این محصول همان چیزی است که برای داشتن یک آرایش فروی و بی نقص نیاز دارید.

 

ویژگی ها کرم پودر گلو اینستنت پرفکتور 4 این 1 میبلین

از جمله ویژگی های می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دیگر نیازی به استفاده از پرایمر، کانسلیر، هایلایتر و بی بی کرم ندارید.
  • پوشش صاف و یکدست
  • بافت سبک
  • نتیجه طبیعی و عالی

 

 

تست رنگ کرم پودر گلو اینستنت پرفکتور 4 این 1 میبلین

برای انتخاب رنگ می توانید از تصویر زیر استفاده کنید :

تست رنگ کرم پودر گلو اینستنت پرفکتور 4 این 1 میبلین

 

 

 

برای خرید کرم پودر گلو اینستنت پرفکتور 4 این 1 میبلین  کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

رژ لب مایع مات اینفیلبل لورآل پاریس Infaillible Matte Resistance رزیستنس، یک رژ لب مایع مات با فرمولاسیون جدید و منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد تا ظاهری خیره کننده و ماندگار را برای خود ایجاد کنید. این رژ لب با رنگ های غنی و پررنگ خود، به شما کمک می کند تا لب های خود را برجسته کنید.

رنگ های غنی و پررنگ: رنگ های غنی و پررنگ رژ لب مایع مات لورآل پاریس Infaillible رزیستنس، به شما کمک می کند تا ظاهری خیره کننده را برای خود ایجاد کنید. این رنگ ها به خوبی روی لب های شما پخش می شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می کنند.
پایداری طولانی مدت: رژ لب مایع مات لورآل پاریس Infaillible رزیستنس، تا 16 ساعت ماندگاری دارد و رنگ خود را به خوبی حفظ می کند. این ویژگی برای افرادی که به دنبال ظاهری ماندگار هستند، بسیار مفید است.
فرمولاسیون سبک و مات: رژ لب مایع مات لورآل پاریس Infaillible رزیستنس، با فرمولاسیون سبک و مات خود، احساس راحتی را برای لب های شما فراهم می کند. این ویژگی برای افرادی که به دنبال رژ لبی با احساسی سبک و مات هستند، بسیار مفید است.

عدم انتقال رنگ: رژ لب مایع مات لورآل پاریس Infaillible رزیستنس، به راحتی روی لب های شما پخش می شود و به هیچ عنوان رنگ خود را به سایر قسمت های صورت شما منتقل نمی کند. این ویژگی برای افرادی که به دنبال رژ لبی با ماندگاری طولانی مدت هستند، بسیار مفید است.

 

 

ویژگی های رژ لب مایع مات اینفیلبل لورئال Infaillible Matte Resistance

  • ماندگاری بالا
  • رنگ بندی متنوع
  • پیگمنت بالا
  • جلوه درخشنده
  • آبرسان پوست لب
  • بافت بسیار سبک
  • حاوی رنگدانه های غلیظ
  • بدون خشک کردن یا پوسته پوسته کردن لب ها

 

 

 

برای خرید رژ لب مایع مات اینفیلبل لورئال Infaillible Matte Resistance کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

تونیک تونر آبرسان کانفورت لانکوم confort ساخت کشور فرانسه است. تونر یه محصولی هست که برای تنظیم کردن PH پوست بعد استفاده از شوینده بکار میرود. ‌حالا بسته به نوع پوست و مشکل پوستی که دارید تونرها دسته بندی میشوند. ‌ تونر کانفورت لانکوم مناسب پوستهای خشک طراحی شده و پوست رو با قدرت آبرسانی میکند و باعث شادابی و طراوت پوستتون میشود. ‌ این محصول علاوه بر مرطوب کنندگی و آبرسان باعث تقویت پوستتون هم میشود. ‌استفاده از عصاره بادام شیرین و عسل در ترکیب این محصول، احساس دلپذیر لطافت و نرمی را بر پوست ایجاد می‌کند.

 

نحوه استفاده تونر آبرسان کانفورت لانکوم confort

چند قطره را در یک پد پنبه ای خیس کنید و پوست را به آرامی تمیز کنید. از ناحیه چشم دوری کنید.

 

 

برای خرید تونر آبرسان کانفورت لانکوم confort Tonicque کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

رژلب مایع 16 ساعته میبلین مدل Super Stay Vinyl Ink یکی از پر مصرف‌ترین و پرطرفدارترین لوازم آرایش برای خانم‌ها است.این رژ لب تاثیر زیبایی چهره را دو چندان می‌کند. رژلب مایع 16 ساعته مدل Super Stay Vinyl Ink میبلین، با پوشش فوق‌العاده غلیظ و خاصی که به همراه دارد، لب‌های شما را درخشان‌تر می‌کند. این محصول از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار بوده و ترکیبات آن، دارای رنگ دانه‌های قوی است که زیبایی منحصر به فردی به لب‌ها می‌بخشد. در نهایت با یک بار زدن، لب‌‌هایی برجسته و درخشنده خواهید داشت.

رژلب مایع براق میبلین جلوه ای فوق العاده شاین دارد و 16 ساعت دوام دارد. این رژلب در طول روز بدون پخش شدن ثابت و براق روی لب های شما خواهد ماند. رنگ بندی متنوع این رژلب از محاسن آن است. قبل از استفاده به خوبی تکان دهید.

ویژگی های رژلب مایع 16 ساعته میبلین مدل Super Stay Vinyl Ink

از جمله ویژگی های این رژ لب می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • ماندگاری بالا
  • رنگ بندی متنوع
  • پیگمنت بالا
  • جلوه درخشنده

 

ست رنگ رژ لب مایع میبلین ۱۶ ساعته مایع براق

رژلب مایع ۱۶ ساعته میبلین بسیار نتیجه باور نکردنی دارد در تصویر زیر می توانید تست رنگ آن را مشاهده نمایید.

تست رنگ رژلب مایع 16 ساعته میبلین مدل Super Stay Vinyl Ink

 

نحوه مصرف رژلب مایع 16 ساعته میبلین مدل Super Stay Vinyl Ink

برای استفاده از این محصول کافیست، رژلب را وسط لب بالایی قرار داده و شروع به کشیدن کنید و تا گوشه‌های لب امتداد دهید. این کار را برای لب پایین نیز انجام دهید.

 

هشدار مصرف:

دور از دسترس کودکان قرار گیرد.

در صورت داشتن حساسیت حتما مصرف را متوقف کنید.

 

 

برای خرید رژلب مایع 16 ساعته میبلین مدل Super Stay Vinyl Ink کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

سرم بازسازی کننده پوست و لیفتینگ Roc یکی از بهترین سرم های بازسازی کننده پوست در بازار است. سرم بازسازی کننده پوست و لیفتینگ Roc در یک شب، تحولات چشمگیری در وضعیت پوست ایجاد می‌کند؛ سرم MULTI CORREXION Even Tone + Lift Resurfacing Serum با اثبات نتایج قابل توجه خود و اثرات ملموس در افزایش بازتاب نور، یکنواختی رنگ پوست و صفا کردن خطوط. فرمول حاوی اسید مندلیک با قدرت واضح، در طول شب به عمق لایه‌های پوست نفوذ کرده و افزایش بهبود لکه‌های تیره را تا صبح به همراه دارد.

ویژگی های سرم بازسازی کننده پوست و لیفتینگ Roc

سرم چند منظوره روک، با اثبات نتایج قابل توجه خود در طول یک شب، تجربه‌ی تحولات چشمگیر در وضعیت پوست را برای شما به ارمغان می‌آورد.سرم بازسازی کننده پوست روک با بر پایه‌ی تحقیقات بالینی ارائه شده و اثبات شده است که در حین خواب، تاثیرات قابل ملاحظه‌ای را به نمایش می‌گذارد. از جمله این تأثیرات می‌توان به افزایش بازتاب نور، یکنواختی رنگ پوست، صفا کردن خطوط، و پاکسازی پوست اشاره کرد.

فرمول سرم لیفتینگ roc از اسید مندلیک، با قدرت واضح و همزمان ملایم بر روی پوست استفاده می‌کند. این فرمول در طول شب، به عمق لایه‌های مختلف پوست نفوذ کرده و تا صبح پوست را به نمایانی و با رنگارنگی بیشتر نشان می‌دهد. افزایش بهبود لکه‌های تیره و عدم تناسب پوست نیز از دیگر خصوصیات سرم بازسازی کننده پوست و لیفتینگ Roc در طول زمان می‌باشد. اضافه کردن اسید هیالورونیک و عصاره لیموی کاویار به این فرمول، به پاکسازی لایه‌های پوست کمک کرده و همزمان با بازسازی رطوبت، پوست را صاف و درخشان می‌سازد.

نتایج گزارش شده نیز نشان می‌دهد که 86 درصد از افراد، کاهش قابل توجه در لکه‌های تیره و عدم تناسب پوست را به مرور زمان گزارش کرده‌اند، که این نکته نشان‌دهنده اثربخشی واقعی سرم بازسازی کننده پوست و لیفتینگ Roc بر روی بهبود وضعیت پوست می‌باشد.

نتایج به دست آمده از سرم MULTI CORREXION Even Tone + Lift Resurfacing Serum

نتایج اثبات شده در یک شب نشان می‌دهد که در طی یک شب استفاده از محصول، 87 درصد افراد تغییرات ملموس و بهبود قابل لمس در نرمی پوست خود را گزارش کرده‌اند. این تحولات در زمان بسیار کوتاه نه تنها واضح، بلکه احساسی نیز برای کاربران به همراه داشته است.

نتایج اثبات شده سرم بازسازی کننده پوست و لیفتینگ Roc در یک هفته تجربه نشان می‌دهد که در یک هفته، 3 از 4 افراد رنگ پوست خود را یکدست‌تر احساس کرده‌اند. این تطابق در رنگ پوست، علائم یکنواختی و جلوه طبیعی بیشتری به پوست می‌بخشد.

نتایج اثبات شده در چهار هفته با استفاده مداوم در چهار هفته، 86٪ از افراد کاهش قابل مشاهده در لکه‌های تیره و تغییر رنگ پوست خود را گزارش داده‌اند. همچنین، 4 از 5 نفر بهبود قابل توجهی در پوست خود تجربه کرده‌اند. این نتایج نشان‌دهنده‌ی توانایی محصول در اصلاح و بهبود علائم ناشی از آسیب‌های مختلف پوست است.

نتایج اثبات شده سرم بازسازی کننده پوست و لیفتینگ Roc در هشت هفته از طریق آزمایش توسط متخصص پوست، 96٪ از افراد به یکدستی بیشتر در پوست خود دست یافته‌اند و 93٪ بهبود قابل توجهی در بافت پوست خود را مشاهده کرده‌اند. این موارد تایید می‌کنند که مصرف مداوم سرم بازسازی کننده پوست و لیفتینگ Roc بهبود وضعیت کلی پوست را ایجاد می‌نماید.

ویژگی‌های تست شده تولیدکننده محصول به تست توسط متخصص پوست اختصاص داده‌است. سرم بازسازی کننده پوست و لیفتینگ Roc بدون پارابن، غیر کومدوژنیک و بدون بو تهیه شده است. این ویژگی‌ها تضمین می‌کنند که محصول مناسبی برای مراقبت از پوست است و بدون عوارض جانبی مضر برای پوست استفاده می‌شود.

مواد تشکیل دهنده سرم چند منظوره روک Roc

مواد تشکیل دهنده سرم MULTI CORREXION Even Tone + Lift Resurfacing Serum از آب، ​​ماندلیک اسید، گلیسیرین، ایزوپنتیل دیول، اسکوالان، پروپاندیول، هیالورونات سدیم، آلانتوئین، عصاره میوه میکروسیتروس کوسترلاسیکا، تخمیر آسپرژیلوس، صمغ اسکلروتیوم، فیتات سدیم، سدیم پلی آکریل اتیل دیمیتیل اکسیر لایمر، C15- 23 آلکان، C13-14 آلکان، بتائین، دسیل گلوکوزید، سدیم هیدروکسید، اتیل هگزیل گلیسیرین، سوربات پتاسیم.

 

 

 

برای خرید سرم بازسازی کننده پوست و لیفتینگ Roc کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کرم دور چشم رفع تیرگی و چروک ایمتی IMMETEE سرشار از عصاره های گیاهی بوده که سبب رفع تیرگی، رفع پف و چین و چروک پوست اطراف چشم می شود. این کرم دور چشم حلقه های تیره و پف های کیسه مانند زیر چشم را رفع کرده و پوستی صاف و شفاف به ارمغان می آورد. این محصول آبرسان و مرطوب کننده قوی بوده که برای نرمی پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن مناسب می باشد. همچنین پوست اطراف چشم را تغذیه کرده و با رفع چین و چروک به جوانسازی صورت کمک خواهد کرد. این کرم سبب تعادل آب و چربی پوست شده و برای مدت طولانی تر پوست را مرطوب نگه می دارد. این محصول برای تمام بانوان و آقایانی که به جوانسازی و زیبایی چهره خود اهمیت می دهند مناسب می باشد.

کرم دور چشم رفع تیرگی و چروک ایمتی immetee با حجم 30 میلی لیتر تولید و عرضه شده است. این محصول دارای بافت ژلی و سبک بوده که سریع جذب شده و روی پوست حالت چرب ایجاد نمی کند. این کرم دور چشم با عصاره های گیاهی برای استفاده ناحیه حساس چشم و انواع پوست مناسب می باشد. هم اکنون می توانید این کرم دور چشم رفع تیرگی و چروک را از فروشگاه آرامیس با قیمت مناسب سفارش دهید.

نحوه استفاده : ابتدا پوست ناحیه اطراف چشم را کاملا تمیز و خشک نمایید. سپس مقدار مناسبی از این کرم را به آرامی روی پوست ماساژ دهید تا جذب شود.

 

 

برای خرید کرم دور چشم رفع تیرگی و چروک ایمتی IMMETEE کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

ماسک ورقه ای صورت عصاره شیر آووکادو و هیالورونیک اسید گارنیر Garnier  یک محصول کاربردی و بسیار با کیفیت و مفید برای پوست از برند گارنیر است. این محصول به راحتی سلول های مرده و کدری پوست را از بین می برد و پوستی شفاف و روشن را به ارمغان می آورد.

ماسک ورقه ایی از جمله محصولات بهداشتی است که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال و توجه عموم قرار گرفته است و برای حفظ طراوت و شادابی پوست مفید می باشد. یکی از بهترین ماسک های ورقه ای صورت موجود در بازار ماسک های ورقه ای گارنیر است که سبب کاهش التهابات پوست، کاهش لک، جلوگیری از پیری زودرس پوست، کاهش چین و چروک پوست و شفاف کننده پوست می باشد.

 

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای صورت عصاره شیر آووکادو و هیالورونیک اسید گارنیر Garnier

برای دریافت نتیجه هر چه بهتر از ماسک ورقه ای گاردنیر باید این ماسک را به مدت 15 دقیقه بر روی پوست تمیز خود به آرامی قرار دهید. بعد از سپری شدن این مدت ماسک را ور دارید.

بعد از استفاده از ماسک ورقه ای صورت جلبک دریایی و زغال بامبو گارنیر حتما متوجه اثرات فوق العاده آن روی پوست خود خواهید شد. این ماسک با خاصیت آبرسان فوق العاده ای که دارد لطافت و شادابی را به پوست شما بر می گرداند.

 

برای مشاهده سایر محصولات برند گارنیر و همچنین مشاهده دسته بندی ماسک و اسکراب کلیک کنید.

 

 

برای خرید ماسک ورقه ای صورت عصاره شیر آووکادو و هیالورونیک اسید گارنیر Garnier   کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

ماسک ورقه ای صورت آلوئه ورا و هیالورونیک اسید گارنیر Garnier وزن 28 گرم ساخت کشور فرانسه است.  این محصول از جمله پرطرفدارترین و کاربردی ترین محصولات مراقبت از پوست است که امروزه طرفداران زیادی در جهان دارد. این ماسک نرم کننده، تسکین دهنده و مرطوب کننده پوست صورت است. با استفاده از آن احساس طراوت و شادابی را در پوست خود احساس خواهید کرد. این ماسک به صورت فوق العاده ای ضد استرس و خستگی پوست می باشد.

استفاده از ماسک ورقه ای صورت آلوئه ورا و هیالورونیک اسید گارنیر Garnier وزن 28 گرم سبب لطافت و شادابی پوست می شود. این ماسک ورقه ای با کیفیت همچنین کاهش دهنده التهابات پوستی، ضد لک و ضد چین و چروک و پیری زودرس می باشد.

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای صورت آلوئه ورا و هیالورونیک اسید گارنیر Garnier وزن 28 گرم

برای دستیابی به نتیجه بهتر از این محصول ابتدا پوست خود را به خوبی بشویید. سپس آن را خشک نمایید. حال یک ورق از ماسک گارنیر را بر روی پوست صورت خود قرار داده و حداقل به مدت 15 دقیقه صبر نمایید. سپس ماسک را وردارید. حتما بعد از استفاده از این ماسک متوجه شادابی و طراوت در پوست خود خواهید شد.

برای مشاهده سایر محصولات برند گارنیر و همچنین محصولات موجود در دسته ماسک و اسکراب کلیک کنید.

 

ویژگی های ماسک ورقه ای صورت آلوئه ورا و هیالورونیک اسید گارنیر Garnier

  • وزن 28 گرم
  • فاقد پارابن
  • ضد خستگی و استرس
  • از بین برنده پف و تیرگی صورت
  • آبرسان عمیق سلول های پوست
  • ضد لک، چین و چروک
  • حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالوریک اسید
  • حاوی آنتی اکسیدان قوی
  • مرطوب کننده قوی پوست

 

برای خرید ماسک ورقه ای صورت آلوئه ورا و هیالورونیک اسید گارنیر Garnier کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

ماسک ورقه ای صورت حاوی عصاره بلوبری و هیالورونیک اسید 28گرم گارنیر ساخت کشور فرانسه است. عصاره ی بلوبری موجود در این محصول، پوست را روشن کرده و باعث ایجاد حس طراوت و شادابی در پوست می شود.این ماسک ورقه ای اثرات خستگی و استرس را از بین برده و پوست را بازسازی می کند.بلوبری یکی میوه‌های خوشمزه‌ای است که معمولا همه عاشق آن هستیم! خبر خوب این است که این میوه لذیذ فواید بسیار زیادی نیز برای بدن، پوست و مو ما دارد که می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم.امروزه با کشف فواید زیاد این میوه، در ساخت محصولات آرایش و بهداشتی از آن بهره می برند.از جمله خواص بلوبری برای پوست عبارتند از: ضد چین و چروک،آبرسان و مرطوب کننده،ضد جوش، شفاف و روشن کننده ی پوست.

 

 

 

ویژگی های ماسک ورقه ای صورت حاوی عصاره بلوبری و هیالورونیک اسید گارنیر

  • حاوی عصاره بلوبری
  • ضد چین و چروک
  • حاوی سرم روشن کننده
  • ضد کدری و تیرگی
  • جوانساز و ضد پیری زودرس
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • از بین برنده آثار خستگی پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • ساخت کشور فرانسه

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای صورت حاوی عصاره بلوبری و هیالورونیک اسید گارنیر

صورت خود را شسته و کاملا خشک کنید. ماسک را از بسته بندی جدا کرده و بر روی صورت قرار دهید. 15 تا 20 دقیقه صبر کنید سپس ماسک را از کناره‌ها به آرامی بلند کنید.

شما می توانید برای دیدن محصولات گاردنیر و همچنین برای دیدن تمامی محصولات ماسک و اسکراب کلیک کنید. ماسک ورقه ای صورت حاوی عصاره بلوبری و هیالورونیک اسید 28 گرم گارنیر را می توانید با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

برای خرید ماسک ورقه ای صورت حاوی عصاره بلوبری و هیالورونیک اسید 28 گرم گارنیر کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

ماسک ورقه ای صورت روغن اسطوخودوس و هیالورونیک اسید گارنیر (Garnier) وزن ۲۸gr مناسب پوست های خسته طراحی شده است. این محصول برای مصرف در روتین پوستی بهترین انتخاب است و برای رهایی از ظاهر خسته صورت گزینه ای ایده آل به شمار می آید. فرمولاسیون آن حاوی روغن لوندر یا اسطوخودوس و هیالورونیک اسید ( قابلیت این را دارد که تا 1000 برابر خودش آب جذب کند) است. از فواید منحصر به فرد این ماسک صورت گارنیر می توان به تامین رطوبت مورد نیاز پوست و کاهش ظاهر خسته و کسل پوست اشاره کرد.

 

 

ویژگی های ماسک ورقه ای صورت روغن اسطوخودوس و هیالورونیک اسید گارنیر (Garnier)

  • مرطوب کننده‌ و آبرسان عمیق پوست
  • تسکین دهنده و آرامش بخش پوست
  • ضدعفونی کننده پوست
  • رفع آثار استرس و خستگی پوست
  • حاوی عصاره اسطوخودوس و هیالورونیک اسید
  • دارای رایحه
  • آبرسانی 24 ساعته
  • فاقد پارابن

 

برای خرید ماسک ورقه ای صورت روغن اسطوخودوس و هیالورونیک اسید گارنیر (Garnier) کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

لوسیون مرطوب کننده پوست خشک و اگزمایی سراوی مناسب افراد با پوست خشک و خیلی خشک است. این لوسیون با تکنولوژی انحصاری MVE تولید شده که می تواند به خوبی ترکیبات اصلی را به مرور در تمامی لایه های پوستی تحویل دهد و آبرسانی و رطوبت رسانی 24 ساعته را برای پوست تضمین کند. لابراتوار سراوی در این لوسیون از سه سرامید اصلی بهره گرفته که با ترمیم و بازسازی لایه های هیدرولیپیدی، سد دفاعی پوست را تقویت می کند و سبب حفظ رطوبت در پوست می شود. این لوسیون بدن بافت بسیار سبک و زود جذب دارد و مناسب استفاده برای صورت و بدن است.

 

لوسیون مرطوب کننده پوست خشک و اگزمایی سراوی

لوسیون مرطوب کننده روزانه CeraVe یک مرطوب کننده بدون چربی برای پوست های خشک و آسیب دیده و خیلی خشک است که برای استفاده در صورت و بدن ایده آل است. همچنین یک مرطوب کننده سبک است که برای استفاده روزانه در تمام فصول مناسب است. این مرطوب کننده غیر کومدوژنیک پوست را آبرسانی کرده و به تقویت سد محافظتی پوست کمک می کند. لوسیون مرطوب کننده CeraVe که با سه سرامید ضروری و اسید هیالورونیک فرموله شده است، دارای فناوری ثبت اختراع MVE است که هیدراتاسیون 24 ساعته را در فرمولی سبک وزن و غیر کومدون زا ارائه می دهد که منافذ را مسدود نمی کند. این لوسیون مرطوب کننده بدون عطر و ضد حساسیت و بدون عطر مناسب پوست های خشک تا خیلی خشک است و برای پوست ملایم است.

 

ویژگی های لوسیون مرطوب کننده پوست خشک و اگزمایی سراوی

این لوسیون همانطور که گفته شد حاوی سرامید است که سرامیدها چربی ها یا لیپیدهایی هستند که در سلول های پوست یافت می شوند و حدود 30 تا 40 درصد لایه خارجی پوست یا اپیدرم را تشکیل می دهند.
سرامیدها برای حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از ورود میکروب ها به بدن بسیار مهم هستند. اگر محتوای سرامید پوست کاهش یابد (که اغلب با افزایش سن اتفاق می افتد)، ممکن است پوست دچار کم آبی و دهیدراتگی شود یا مشکلات پوستی مانند خشکی و سوزش به وجود بیاید.
سرامیدها نقش مهمی در پوست بازی می‌کنند. پوستی که اولین لایه دفاعی بدن در برابر آلودگی‌ها و سموم خارجی به شمار می رود. هم چنین سرامید سدی روی پوست ایجاد کرده تا پوست رطوبت خود را از دست ندهد با ذخیره کردن رطوبت در پوست از خشکی و تحریک پوست جلوگیری می‌کند.

از پوست در برابر آسیب‌های محیطی و اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می کند. از پوست در برابر آلرژی ها و میکروب‌های عامل عفونت مانند باکتری‌ها و قارچ‌ها محافظت نیز می‌کند.

هم چنین هیالورونیک اسید به افزایش رطوبت درون سلول‌های پوستی کمک می‌کند و وجود رطوبت در پوست نیز سبب می‌شود تا زخم‌ها با سرعت بیشتری بازسازی شوند. بنابراین یکی دیگر از خواص سرم هیالورونیک اسید ، کاهش التهابات پوستی و ترمیم زخم‌ها است.

 

ترکیبات

  • سرامیدها: سرامیدها نوعی لیپید هستند که به طور طبیعی در پوست وجود دارند و نقش مهمی در حفظ سد محافظتی پوست ایفا می کنند.
  • اسید هیالورونیک: اسید هیالورونیک یک ماده مرطوب کننده طبیعی است که به جذب و حفظ رطوبت پوست کمک می کند.
  • گلیسیرین: گلیسیرین یک ماده مرطوب کننده دیگر است که به جذب رطوبت از هوا به پوست کمک می کند.
  • نیاسینامید: نیاسینامید یک ویتامین B3 است که به کاهش قرمزی و التهاب پوست کمک می کند.

نحوه استفاده از محصول

از لوسیون مرطوب کننده قوی صورت و بدن CeraVeمی توانید صبح و عصر و یا هر زمان که لازم باشد، بر روی پوست تمیز استفاده کنید.  مقداری از لوسیون را روی پوست صورت و بدن زده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

 

 

برای خرید لوسیون مرطوب کننده پوست خشک و اگزمایی سراوی کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

ماسک ورقه ای صورت جلبک دریایی و زغال بامبو گارنیر مدل Seaweed & Bamboo یک محصول کاربردی و بسیار با کیفیت و مفید برای پوست از برند گارنیر است. این محصول به راحتی سلول های مرده و کدری پوست را از بین می برد و پوستی شفاف و روشن را به ارمغان می آورد.

ماسک ورقه ایی از جمله محصولات بهداشتی است که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال و توجه عموم قرار گرفته است و برای حفظ طراوت و شادابی پوست مفید می باشد. یکی از بهترین ماسک های ورقه ای صورت موجود در بازار ماسک های ورقه ای گارنیر است که سبب کاهش التهابات پوست، کاهش لک، جلوگیری از پیری زودرس پوست، کاهش چین و چروک پوست و شفاف کننده پوست می باشد.

 

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای جلبک دریایی و زغال بامبو گارنیر مدل Seaweed & Bamboo

برای دریافت نتیجه هر چه بهتر از ماسک ورقه ای گاردنیر باید این ماسک را به مدت 15 دقیقه بر روی پوست تمیز خود به آرامی قرار دهید. بعد از سپری شدن این مدت ماسک را ور دارید.

بعد از استفاده از ماسک ورقه ای صورت جلبک دریایی و زغال بامبو گارنیر حتما متوجه اثرات فوق العاده آن روی پوست خود خواهید شد. این ماسک با خاصیت آبرسان فوق العاده ای که دارد لطافت و شادابی را به پوست شما بر می گرداند.

 

برای مشاهده سایر محصولات برند گارنیر و همچنین مشاهده دسته بندی ماسک و اسکراب کلیک کنید.

 

 

برای خرید ماسک ورقه ای صورت جلبک دریایی و زغال بامبو گارنیر مدل Seaweed & Bamboo کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کرم گیاهی مغذی دست شی باتر میکسا 100ml ساخت کشور فرانسه است. این کرم فرموله شده بر اساس شیء باتر خالص است و می تواند به خوبی لطافت و نرمی را به پوست بازگرداند و شما را از سفتی پوست رها سازد. با استفاده روزانه از این کرم می توانید پوستی نرم و صاف داشته باشید.

 

ویژگی های کرم گیاهی مغذی دست شی باتر میکسا 100ml

  • حاوی شیء باتر
  • نرم کننده و مرطوب کننده پوست
  • تغذیه شدید پوست
  • لطافت پوست

 

کرم گیاهی مغذی دست شی باتر میکسا 100ml را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری نمایید.

 

برای خرید کرم گیاهی مغذی دست شی باتر میکسا 100ml کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کرم ترمیم کننده پوست های خشک و حساس میکسا 100ml mixa ساخت کشور فرانسه است. این کرم حاوی گلیسیرین و پانتنول فعال است و در مقابل آب مقاوم می باشد و تا سه بار شستشو دست با آب نیز بر روی پوست باقی می ماند. این کرم دارای بافت سبک، غیر چرب، غیر چسبنده است و برای مصرف روزانه مناسب می باشد.

ویژگی های کرم ترمیم کننده پوست های خشک و حساس میکسا 100ml mixa

از جمله مهمترین ویژگی های کرم ترمیم کننده پوست های خشک و حساس میکسا 100ml mixa می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • ترمیم پوست آسیب دیده
  • حاوی گلیسیرین و پانتنول فعال
  • بافت سبک
  • جلوگیری از خشکی شدید پوست
  • محافظت از دست های آسیب دیده
  • ضد آب
  • مناسب پوست های خشک و خیلی خشک

کرم مرطوب کننده و آبرسان پوست خشک و ناخن های آسیب دیده مکیسا 100ml را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری نمایید.

برای خرید کرم ترمیم کننده پوست های خشک و حساس میکسا 100ml mixa کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کرم ارگانیک مغذی پوست دست و ناخن های شکننده میکسا 100ml ساخت کشور فرانسه است. کرم دست مغذی ارگانیک میکسا 99 درصد از مواد با منشا طبیعی ساخته شده است. این کرم به دلیل خواص تغذیه ای و محافظتی که دارد سبب آبرسانی و تغذیه شدید پوست های خشک و ناخن های ضعیف و آسیب دیده می شود.

اگر ناخن های شکننده ای دارید با استفاده از این کرم می توانید از شکنندگی ناخن های ضعیف شده جلوگیری نمایید.

 

ترکیبات کرم ارگانیک مغذی پوست دست و ناخن های شکننده میکسا 100ml

از جمله ترکیبات استفاده شده در این کرم می توان به گلیسرین، استئارت سیترات، کره شیء، لیمونن ، گلیسریل استئارت، روغن زردآلو و … اشاره کرد. این کرم فاقد پاربن است.

 

 

ویژگی های کرم ارگانیک مغذی پوست دست و ناخن های شکننده میکسا 100ml

از جمله مهمترین ویژگی های کرم پوست خشک و ناخن شکننده میکسا می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • 99% از مواد تشکیل دهنده این کرم طبیعی هستند.
  • غنی شده از روغن ارگانیک زردآلود به دلیل خواص محافظتی و تغذیه ای آن
  • آبرسانی پوست بلافاصله بعد از مصرف
  • جلوگیری از شکنندگی ناخن ها
  • تقویت ناخن های حساس و ضعیف شده

 

 

کرم مرطوب کننده و آبرسان پوست خشک و ناخن های آسیب دیده مکیسا 100ml را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری نمایید.

 

 

 

برای خرید کرم ارگانیک مغذی پوست دست و ناخن های شکننده میکسا 100ml کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کرم محافظ گیاهی ضد خشکی دست میکسا حجم 100ml ساخت کشور فرانسه است. این کرم فرموله شده بر اساس ترکیب روغن گشنیز با گلیسیرین است و می تواند از به خوبی دست های خشک و خیلی خشک را محافظت و تغذیه نمایید. این کرم با بافت سبک  و غیر چسبنده می تواند به سرعت جذب پوست شود و آن را آبرسانی و تغذیه نماید.

 

ترکیبات کرم محافظ گیاهی ضد خشکی دست میکسا

ترکیبات کرم محافظ گیاهی ضد خشکی  دست میکسا شامل آب، گلیسیرین، روغن دانه گشنیز، هیدروکسید سدیم، اسید مریستیک، صمغ زانتان، لینالول، بوژنول، لیمونن، سیترنلول، الکل بنزیل اسید پالمیتیک و … است.

 

ویژگی های کرم محافظ گیاهی ضد خشکی دست میکسا

از جمله ویژگی های این کرم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • 100 درصد گیاهی
  • ضد خشکی
  • تغذیه کننده و مرطوب کننده پوست
  • حاوی گلیسیرین و روغن دانه گشنیز
  • بافت سبک و غیر چسبنده
  • جذب سریع

 

 

برای خرید کرم محافظ گیاهی ضد خشکی دست میکسا 100ml mixa کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

برس حرارتی روزیا مدل HR767 ساخت کشور چین است. برای صاف‌کردن موها می‌توان از روش‌های مختلفی مانند اتو مو یا سشوار استفاده کرد. یکی از این روش‌های نسبتا جدید برس‌های حرارتی هستند. برس حرارتی رزیا وسیله‌ای شبیه برس معمولی است؛ اما دندانه‌هایی دارد که داغ می‌شوند و موها را صاف می‌کنند. هنگام شانه‌کردن، موها از میان دندانه‌ها عبور کرده و در تماس با سطح داغ قسمت‌های سرامیکی صاف می‌شوند. سرامیک ضمن اینکه حرارت را به شکل یکنواخت پخش می‌کند، از موها محافظت بیشتری به عمل می‌آورد. صاف‌کردن موها با برس حرارتی سریع و راحت است و کسانی که موهای بلند و متوسطی دارند، می‌توانند از این روش برای صاف‌کردن موهای خود استفاده کنند.

ویژگی های برس حرارتی روزیا Rozia مدل HR767

از جمله مهمترین ویژگی های برس حرارتی روزیا Rozia مدل HR767 می توان به موارد زیر اشاره داشت :

گرمای سریع: دستگاه در کمتر از ۹۰ ثانیه آماده به کار می‌شود، بنابراین شما بلافاصله می‌توانید موهای خود را خشک، صاف و یا حالت دهی کنید.
قابلیت تنظیم دما: با توجه به نوع موهای خود، می‌توانید دمای دستگاه را متناسب با آن تنظیم کنید تا موهایتان آسیب نبینند.
دمای بالا: دستگاه دمایی تا ۲۴۰ درجه را برای شما فراهم می‌کند که می‌توانید با این دما به راحتی موهای خود را آرایش کنید.
حفاظت از مو: دستگاه با استفاده از تکنولوژی سرامیک تورمالین، از آسیب به موهایتان جلوگیری می‌کند و موها به راحتی و با زیبایی حالت دهی می‌شوند.
سیم با چرخش ۳۶۰ درجه: برس حرارتی روزیا مدل 767 با سیم ۱.۵ متری که دارد، در هر جهتی که بخواهید می‌توانید به راحتی با آن کار کنید.
خاموشی اتوماتیک: در صورت عدم استفاده از دستگاه برای ۶۰ ثانیه، دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود تا انرژی اضافی مصرف نشود.
همه این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که برس حرارتی روزیا مدل HR-767 یک ابزار حرفه‌ای برای آرایش موی شما باشد. می‌توانید این ابزار جادویی را با بهترین قیمت و کیفیتی فوق‌العاده از برنیا تهیه کنید. از این به بعد، دیگر نیازی به هزینه‌های گزاف برای سشوار و اتومو نخواهید داشت. همین حالا با ما تماس بگیرید تا خریدی شگفت‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات برس حرارتی Rozia مدل HR767

برس حرارتی روزیا مدل HR767 علاوه بر این که برای انواع مو مناسب است. همچنین از امکانات دیگری هم برخوردار است که در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • حالت‌دهی سریع و آسان
  • توانایی تنظیم دما از کم به زیاد
  • دارای تکنولوژی خاموش شدن خودکار
  • دارای تکنولوژی سیم چرخان ۳۶۰ درجه
  • صفحات سرامیکی با توانایی نگه داشتن بی‌نظیر گرما
  • دارای نمایشگر LCD برای نشان دادن دمای برس حرارتی
  • حداکثر دما تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد مخصوص صاف کردن موهای مجعد

 

نحوه استفاده از برس حرارتی مو روزیا HR767

روش استفاده از برس حرارتی روزیا مدل rozia hr767 بسیار ساده است. با این وجود، بهتر است که جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول دفترچه راهنمای مربوط به آن را مطالعه کنید. در ابتدا باید سیم را به پریز وصل کنید و دستگاه را روشن کنید.

سپس اجازه بدهید که دستگاه گرم شود معمولاً این زمان چیزی حدود 90 ثانیه زمان می‌برد تا به دمای لازم برای خشک کردن یا حالت دادن موها برسد.

اما اگر به دماهای بالاتری نیاز دارید باید بیشتر صبر کنید تا دستگاه بتواند زمان بیشتری را صرف گرم شدن بکند. سپس دسته‌های مختلفی از موها را انتخاب کرده و دقیقه شبیه شانه کردن مو، برس حرارتی را از بالای مو به سمت ساقه حرکت کنید تا موها با گرمای ناشی از سرامیک برس صاف و ابریشمی شوند.

 

 

برای خرید برس حرارتی روزیا Rozia مدل HR767 کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

اتو مو پروفشنال مدل KR 088A ساحت کشور چین است. اتو مو بخاردار یکی از جدیدترین تکنولوژهای روز بازار در دنیای فشن و زیبایی است.حتما می‌دانید که اتوی مو برای صاف کردن و از بین بردن وز موها به رطوبت و آب نیاز دارد.وقتی از اتوهای معمولی(بدون بخار) استفاده می‌کنید،اتو با استفاده از حرارت بالا و رطوبت موجود درخود موها، حالت فر و مجعد مو را از بین می‌برد.اما مهم‌ترین تفاوت اتوهای بخاردار با انواع معمولی این است که آنها خودشان دارای منبع بخارآب هستند ورطوبت از دست رفته موها هنگام اتوکشی را تأمین می‌کنند.بنابراین پس از پایان کار موهایی براق و درخشان خواهید داشت. اتومو پروفیشنال مدل KR 088A دارای یک مخزن آب برروی اتو میباشد که به راحتی میتوان آن را پر کرد و با اهرم تنظیمی که در پشت آن قرار دارد بخار آن را تنظیم کنید و شروع به کار کند حداکثر دما این اتو 450 درجه می باشد و از یک صفحه سرامیکی با کیفیت در آن استفاده شده و سیم بلند و 360 درجه آن از امتیازات این مدل محبوب به شمار میرود.

 

 

برای خرید اتو مو پروفشنال مدل KR 088A کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

ادکلن لالیک انکر نویر ال اکستریم یک عطر پر از حس اعتماد به نفس و قدرت، این ادکلن فرانسوی توسط ناتالی لارسن طراحی و در سال 2015 روانه بازار شد. ادو پرفیوم مردانه لالیک مدل encre noire al extreme با گروه بویایی چوبی آروماتیک و غلظت ادوپرفیوم می‌باشد.

خرید ادکلن لالیک انکر نویر ال اکستریم با رایحه تلخ و گرم، چوبی، مقداری دودی و آروماتیک را به آقایان پیشنهاد می‌دهیم تا در روزهای سرد سال حس قدرت و اعتمادبه‌نفس بالایی از حس موفقیت را در نت‌های این ادکلن گرم مردانه دریافت کرده و لذت استشمام آن را با انواع استایل‌های نیمه‌رسمی تا رسمی تجربه کنند.

نت‌های مهم ادکلن Lalique Encre Noire a L’extreme

نت‌های مهم در این ادکلن تلخ مردانه شامل روایح ترنج، صمغ لامی، خس خس، روایح دودی، چوب صندل و پچولی است. با اسپری آن شروعی پر از حس مرکباتی تند و تیز و علف وتیور را داریم روایح صمغ لامی، چوب صندل و پچولی یک تم غلیظ بوجود می‌آورند که رایحه را دل‌چسب کرده است. در نت‌های آغازین روایح سرو، رزین اِلِمی و ترنج را داریم و با گذر اندک زمانی در نت‌های میانی روایح هائیتی وتیور، وتیور،بخور و اوریس به مشام می‌رسند. و در نهایت در نت‌های پایه روایح بنزوئین،چوب صندل و پچولی یک پایان دل‌چسب و حیرت‌انگیز است.

 

ویژگی های ادکلن لالیک انکر نویر ال اکستریم

  • گروه بویایی : چوبی آروماتیک
  • مناسب فصل پاییز، زمستان
  • کشور مبدا فرانسه
  • سال عرضه 2015
  • رایحه تلخ و گرم
  • 100 میل
  • مناسب آقایان

 

شما می توانید ادکلن لالیک انکر نویر ال اکستریم اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

 

برای خرید ادکلن انکر نویر ال اکستریم لالیک کلیک  کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

پالت سایه رولوشن REVOLUTION مدل Colour Book دارای 48 رنگ سایه است که بهره مندی از رنگ بندی متنوع از ویژگی های اصلی این محصول است. این پالت سایه یک جلد جدا کننده دارد که بین دو پالت قرار می‌ گیرد و از مخلوط شدن رنگ‌ ها با یکدیگر جلوگیری می‌ کند. این محصول با بافت کرمی و رنگدانه غنی، به خوبی روی پوست می نشیند و ماندگاری بالا دارد. این محصول برای استفاده روزانه، مهمانی و مجالس توصیه می‌ شود.

 

پالت سایه رولوشن مدل Colour Book

اگر یک بار پای صحبت بلاگرهای آرایشی و میکاپ آرتیست های حرفه ای بنشینید، همگی به نقش مهم چشم ها در چهره اشاره نموده و تاکید دارند که برای افزایش جذابیت خود روی آرایش چشم سرمایه گذاری کنید. استفاده از سایه چشم یک امر طبیعی و شناخته شده میان بانوان است و چه کسی به داشتن رنگین کمانی خوش آب و رنگ پشت چشم های خود نه می گوید؟ برای آن که بتوانید تنوع را در آرایش خود تجربه کنید، خرید پالت های سایه با رنگ های متنوع شرطی لازم است. پالت سایه چشم COLOUR BOOK رولوشن REVOLUTION با بهره مندی از 48 رنگ دنیایی از رنگ ها را به شما هدیه می کند.

 

همان طور که از نام پالت سایه چشم COLOUR BOOK رولوشن REVOLUTION پیداست، این پالت سایه به کتاب رنگ شبیه می ماند. کتابی که در تناژهایی خاص و منحصر به فرد دسته بندی شده و هر کدام از شماره های این محصول، مهمان 48 رنگ متفاوت است. برخی از شماره های این محصول تناژ سرد و برخی دیگر تناژ گرم و دل پذیر همچون رنگ های موجود در یک عصر پاییزی دارند. این پالت توانسته به طور تقریبی سلیقه همه بانوان را پوشش دهد و هر رنگی که بخواهید با احتمالی بالا در این سری از پالت های برند رولوشن پیدا می شود.

 

 

ویژگی های پالت سایه لاو ات فرست سایت نوت

  • دارای 48 رنگ سایه
  • ماندگاری طولانی
  • رنگدانه غنی
  • بافت کرمی و نرم
  • رنگ بندی متنوع و کاربردی برای انواع سلیقه
  • حاوی یک جلد جدا کننده سایه
  • دارای جلوه مات و براق
  • مناسب آرایش سبک و آرایش غلیظ
  • بدون ایجاد حساسیت روی پوست
  • مناسب انواع پوست
  • بدون تست حیوانی

 

برای خرید پالت سایه رولوشن REVOLUTION مدل Colour Book کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

فوم شستشو صورت مناسب پوست های معمولی تا مختلط پاک کننده قدرتمند آرایش و پاک کننده کامل منافذ پوست می باشد که پوست را از هرگونه آلودگی و ناپاکی در امان نگه داشته و استفاده از آن به پوست آسیب نمی رساند و عوارض ندارد. فوم شستوشو محصولی مناسب برای جایگزینی صابون است. فوم شستشو صورت مناسب پوست های معمولی تا مختلط Nivea فاقد الکل و کلرانت می باشد. استفاده کردن از این محصول موجب نرم کنندکی و شفاف کنندگی پوست می شود.

اگر شما هم از آن دسته خانمهایی هستید که بدون پاک کردن آرایش صورت خود به رختخواب میروید، بدانید که بزرگترین خیانت را به پوست صورت خود می کنید. در صورتی که باقیمانده مواد آرایشی روی سطح پوست شما باقی بمانند، جذب روزنه های پوستی شده و میتوانند سلامت پوستتان را به خطر بیندازند. سلامت پوست از آن دسته موضوعاتی است که باید برای حفاظت و مراقبت از آن بیشتر توجه و رسیدگی شود. فوم شستشو صورت مناسب پوست های معمولی تا مختلط Nivea یکی از نمونه محصولات برند معتبر نیوا است که از پوست مراقبت می کند.

 

ویژگی‌های فوم شستشو صورت مناسب پوست های معمولی تا مختلط حجم 150 میل نیوا

  •  مناسب پوست های نرمال، پوست های مختلط و چرب
  • مناسب استفاده برای صورت و گردن
  • تایید شده توسط متخصصین پوست
  • حاوی ویتامین E و هایدرا آی کیو
  • مرطوب کننده و نرم کننده پوست
  • پاک کننده قوی آرایش صورت
  • پاک کننده عمیق منافذ پوستی

 

 

 

 

 

برای خرید فوم شستشو صورت مناسب پوست های معمولی تا مختلط حجم 150 میل نیوا کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

ژل لایه بردار پوست حاوی عصاره گریپ فروت حجم 150 میل نوتروژینا یکی از بهترین لایه بردار های موجود در بازار است. ژل اسکراب شاداب کننده روزانه نوتروژینا حاوی عصاره گریپ فروت و ویتامین C حجم 150 میل بدون چربی بوده و مناسب پوستهایی است که مستعد لکه دار شدن هستند. NEUTROGENA تحت نظر متخصصان پوستی توسعه یافته و در آزمایشگاه های معتبر تست شده است. این محصول حاوی گریب فروت و ویتامین C بوده و باعث تمیزی پوست شده و حس سبکی و زنده بودن به پوست می بخشد.

 

اسکراب و لایه برداری از پوست باعث رفع سلول های مرده و آلودگی ها و ناخالصی ها از سطح پوست شده و منافذ پوست را کاملا تمیز می نماید و به بهبود کیفیت پوست و شفاف و درخشان شدن آن کمک می کند. اسکراب گریپ فروت نوتروژنا یکی از بهترین اسکراب های صورت است که دانه های اسکراب ملایمی دارد و باعث حساسیت پوست نمی شود و برای استفاده همه افراد مناسب می باشد. رایحه گریپ فروت این اسکراب بسیار خوش بو و دل پذیر است.

 

برای خرید ژل لایه بردار پوست حاوی عصاره گریپ فروت حجم 150 میل نوتروژینا کلیک کنید. 

مشخصات اسکراب گریپ فروت نوتروژینا

• لایه برداری ملایم و پاکسازی کامل پوست
• حاوی عصاره گریپ فروت و ویتامین سی
• رفع سلول های مرده و آلودگی ها و ناخالصی های پوست
• ضد لک و شفاف کننده و روشن کننده پوست
• بهبود لک و جای جوش و کاهش خطوط سطحی پوست
• کنترل کننده چربی پوست و جلوگیری از ایجاد جوش
• بدون ایجاد خشکی و حساسیت روی پوست
• نرم کننده و درخشان کننده پوست
• بسیار خوش بو
• فاقد چربی
• مناسب برای انواع پوست خصوصا پوست های مستعد جوش و لک
• حجم : 150 میلی لیتر

 

روش استفاده از محصول

پوست خود را مرطوب کنید. مقدار مناسبی از ژل لایه بردار روزانه نوتروژینا حاوی عصاره گریپ فروت را بر روی دست خود ریخته و به صورت دایره ای ماساژ دهید. بعد از استفاده، پوست را به خوبی آبکشی کنید. این روند را تا رسیدن به پوستی با کیفیت ادامه دهید.



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 50 میلی لیتر یکی از محصولات برند نوتروژینا می باشد که خاصیت ضد آکنه دارد و مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. برای داشتن پوستی جوان و شاداب نباید از فواید و خواص آبرسانی و رطوبت رسانی پوست غافل شد. هیدراته شدن پوست، جوانسازی، کاهش چین و چروک و به تعویق انداختن پیری پوست را در پی دارد که اتفاقات بسیار خوبی هستند. پس باید استفاده از محصولات آبرسان را در روتین مراقبتی روزانه در نظر گرفت و از تاثیرات مهم آبرسان‌ها غافل نشد. آبرسان نوتروژینا، بافتی فوق سبک و ژلی داشته و به راحتی و خیلی سریع به پوست نفوذ کرده و جذب می‌شود. مزیت این محصول دارا بودن هیالورونیک اسید و گلیسیرین است که موجب مرطوب شدن و آبرسانی عمیق پوست با تاثیر 24 ساعت می‌شود و به استحکام، نرمی و لطافت بیشتر پوست هم کمک می‌کند. واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا مدل هیدروبوست، پوست را از چین و چروک و پیر شدن زودهنگام محافظت کرده و از چرب و براق شدن آن پیشگیری می‌کند. این واتر ژل ضدحساسیت بوده، در کنترل ترشح چربی پوست موثر است و به کاهش خارش و قرمزی پوست کمک می‌کند. واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا مدل هیدروبوست فاقد الکل و چربی بوده و مورد تایید متخصصین پوست است.

 

مرطوب‌کننده و آبرسان نوتروژینا یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات مراقبت پوست است که با آبرسانی عمیق به پوست به طراوت و شادابی آن کمک می‌کند. این محصول حاوی گلیسیرین، هیالورونیک اسید و ترهالوز است که هر کدام از آن‌ها به تنهایی به عنوان یکی از آبرسان‌های قوی شناخته می‌شود. با تامین رطوبت پوست توسط واتر ژل مدل Hydro Boost نوتروژینا، خاصیت ارتجاعی پوست افزایش پیدا کرده و چروک‌های سطحی آن از بین خواهد رفت. این محصول فاقد چربی و غیر کومدون‌زا است؛ بنابراین افراد دارای پوست نرمال تا مختلط می‌توانند از آن به صورت روزانه یا به عنوان زیرساز آرایش استفاده کنند.

 

 

برای خرید واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 50 میلی لیتر کلیک کنید. 

 

 

ویژگی های واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا مدل Hydro Boost

  • سایز: 50 ml
  • دارای خاصیت: آبرسان، ضد چروک
  • آبرسان قوی
  • تاثیر 24 ساعته
  • تقویت کننده
  • کمک به استحکام پوست
  • فوق سبک
  • جذب سریع
  • حاوی هیالورونیک اسید و گلیسیرین
  • ضد پیری
  • ضد چروک
  • کنترل ترشح چربی پوست
  • شفاف کننده پوست
  • فاقد الکل
  • فاقد چربی
  • ضدحساسیت

 

نحوه استفاده

مقدار مناسبی از واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا مدل هیدروبوست را روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ دهید تا جذب شود.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کرم ضدآفتاب مخصوص پوست خشك و حساس (spf 50) فارماسریز ( SOOTHING AND SOFTNING EMOLLIENT CREAM ) یک کرم ضد آفتاب بسیار با کیفیت از برند فارماسریز است. این کرم ضد آفتاب ساخت کشور لهستان است. واز بروز کک و مک و لک های پوستی نیز جلوگیری می کند. همچنین موجب جلوگیری از پیری زود رس پوست می شود واز بروز سوزش و قرمزی بر روی پوست نیز جلوگیری می نماید. این کرم ضمن محافظت در برابر UVتسکین دهنده و التیام بخش نیز می باشد. لایه اپیدرم پوست توسط این کرم تغذیه می شود و تاحد زیادی از بروز خشکی پوست پیشگیری می گردد. به علاوه حاوی روغن شی باتر است که سبب افزایش نرمی و لطافت پوست خواهد شد.

این کرم در ترکیبات خود از آب، کانولا، پارفین مایع ( روغن معدنی)، گلیسیرین، روغن بذر شاهدانه( کنف )، الکل پنتا اریترتیل، توکوفریل استات، هیدروکسی استوفنون می باشد.

این کرم یک لایه محافظ طبیعی روی سطح پوست ایجاد می کند که در مقابل تغییرات آب و هوایی، آلودگی و اشعه های مضر خورشید و دیگر دستگاه ها از پوست محافظت می کند.

 

ویژگی های کرم ضدآفتاب مخصوص پوست خشك و حساس (spf 50) فارماسریز

از جمله مهمترین ویژگی های این کرم ضد آفتاب می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • مصرف روزانه این کرم برای پوست های حساس و خشک توصیه می شود
  • پیشگیری از سوختگی، اگزما و التهابات ناشی از آفتاب
  • این کرم برای کودکان و بزرگ سالان مناسب است و بدون در نظر گرفتن سن هیچ عوارض جانبی ندارد
  • برای بازسازی پوست در درمان موضعی استروئیدی توصیه می شود.
  • برای پوست هایی که دارای خشکی مزمن و خارش هستند توصیه می شود.

ویژگی های کرم ضدآفتاب مخصوص پوست خشك و حساس (spf 50) فارماسریز

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب فارماسریز پوست خشک و حساس

از جمله ترکیبات این کرم می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • ویتامین E
  • پیچ امین الدوله
  • روغن کانولا
  • لانولین
  • روغن آووکادو
  • روغن شاهدانه (روغن دانه شاهدانه ساتیوا)

نحوه استفاده از کرم ضد آفتاب فارماسریز مخصوص پوست های خشک و حساس spf 50

برای استفاده از این کرم آن را بر روی پوست تمیز و خشک بمالید. این کرم برای استفاده یک تا دو بار در روز مناسب است.

 

 

برای خرید کرم ضدآفتاب مخصوص پوست خشك و حساس فارماسریز (spf 50) کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کرم ضد آفتاب اسپکترام پروتکت مناسب بزرگسالان و کودکان Pharmaceris SPF50 محصولی برای بزرگسالان و کودکان با محافظت بالا در برابر اشعه‌های خورشید است. این محصول چربی پوست را تنظیم می‌کند و خواص ضدآب و ضدلک دارد. کرم ضدآفتاب «اسپکترام پروتکت» نسل جدید کرم ضدآفتاب محبوب «هیدرولیپید» فارماسریز محسوب می‌شود.

این کرم ضد آفتاب طیف گسترده با SPF 50 و مقاموت بالا در برابر آب و تعرق، برای ورزش کارها و افرادی که در طول روز زیاد عرق می کنند و حتی کسانی که در مناطق شرجی زندگی می کنند. یک انتخاب مناسب است. مقاوت زیاد این کرم سبب می شود تا آن یک گزینه بسیار مناسب برای قبل از میکاپ تبدیل شود. جلوگیری از تعرق زیاد و چرب شدن بیش از حد پوست این کرم سبب ماندگاری بیشتر میکاپ می شود.

این کرم ضد آفتاب ایمنی پوست را افزایش می دهد و علائمی همچون التهاب، سوختگی، قرمزی، بی رنگ شدن پوست، اگزما، واکنش های آلرژیک را که در اثر مواجهه با آفتاب ایجاد می شود را کاهش می دهد.

ویژگی های کرم ضد آفتاب اسپکترام پروتکت مناسب بزرگسالان و کودکان Pharmaceris SPF50

از جمله ویژگی های این کرم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • طیف گسترده محافظت در برابر اشعه های UVA، UVB، HEV و IR
  • تنظیم کننده علمکرد غدد تولید سبوم
  • تقویت کننده سیستم ایمن بدن
  • کاهش دهنده التهاب سوختگی، قرمزی، اگزما، لک و واکنش آلرژیک
  • مناسب پوست های حساس و مستعد آلرژی لک
  • مناسب پوست کودکان و نوزادان بیشتر از شش ماه
  • حاوی شی باتر و ویتامین E

 

بافت کرم ضد آفتاب اسپکترام پروتکت فارماسریز

این کرم ضد آفتاب دارای بافت کرمی و غلیظ است و در زمان مصرف یک لایه محافظ بر روی پوست ایجاد می نماید.

برخلاف باور برخی از افراد که کرم هایی که بر پایه آب هستند و بافت سبکی دارند کرم های بهتری اند. باید بدانید که کرم های کرمی نسبت به کرمهایی که بر پایه آب هستند بافت سنگین تری دارند. اما این سنگینی دلیل بر عدم کیفیت این محصولات نیست.

کرم ضد آفتاب اسپکترام پروتکت فارماسریز نسبت به سایر کرم های کرمی بافتش سبک تر است.

رنگ ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب اسپکترام پروتکت فارماسریز بی رنگ است. این کرم ضد آفتاب از پوست شما در مقابل چهار نوع اشعه مضر آفتاب و دیگر منابع محافظت می نماید. این محافظت همزمان از پوست شما در کمتر کرمی به صورت یک جا دیده می شود.

 

ترکیبات کلیدی کرم اسپکترام پروتکت فارماسریز

از جمله ترکیبات این کرم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

شی باتر

این ماده ساختاری شبیه به چربی های طبیعی دارد و تسکین دهنده و تغذیه کننده لایه اپیدرم است.

ویتامین E

این ویتامین نقش سبیار مهمی در محافظت از پوست با عوامل خارجی مرطوب کنندگی و افزایش فرایند بازسازی پوست دارد.

فیلتر های طیف گسترده

محافظت در برابر اشعه‌های خورشیدی HEV ،UVB ،UVA و IR

antileuDNAprotect

از سیستم ایمنی پوست محافظت می کند و مانع آزادسازی عوامل ایجاد التهاب می شود.

 

برای خرید کرم ضد آفتاب اسپکترام پروتکت فارماسریز Pharmaceris SPF50 کلیک کنید. 

 

سوالات متداول

1- آیا مصرف کرم اسپکترام پروتکت افرماسریز برای پوست های چرب مناسب است.

بله این کرم برای انواع پوست مناسب است به ویژه برای پوست های مختلط، نرمال و خشک و حساس. این کرم فاقد چربی نیست ولی غدد چربی را تنظیم می کند.

اگر پوست شما خیلی چرب است توصیه می کنیم از انواع کرم ضد آفتاب دیگر استفاده نمایید.

2- آیا این کرم همان کرم ضد آفتاب هیدرولیپید فارماسریز است که قبلا در بازار موجود بود ؟

کرم ضدآفتاب هیدرولیپید فارماسریز یکی از محبوب ترین کرم های ضد آفتاب در دیناست. که این کرم نسل جدید کرم ضد آفتاب هیدرولیپید محسوب می شود.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

شامپو حجم دهنده اینسایت INSIGHT VOLUMIZING حجم 900 علاوه برای پاکسازی موثر موها، به متعادل کردن چربی پوست سر نیز می پردازد. این شامپو به گونه ای طراحی  و فرموله شده است که تولید بیش از حد سبوم را تنظیم کند و میزان ترشح آن را مجددا تعدیل نماید. روغن درخت چای، یکی از شناخته شده ترین گیاهان دارویی در تسکین، آرامش بخشی و کنترل کردن چربی پوست و مو به شمار می رود. شامپو موی چرب اینسایت در ترکیبات خود از این گیاه بهره گرفته است. علاوه بر این، حاوی فیتوکمپلکس متعادل کننده شامل عصاره ارگانیک توس، گریپ فروت و اسطوخودوس نیز است تا یک اثر تصفیه کنندگی و متعادل کننده مداوم برجای بگذارد.

 ویژگی های شامپو کنترل کننده چربی مو اینسایت مدل REBALANCING حجم 900 میل لیتر

  • کنترل کننده سبوم و تمیز کننده عمیق پوست سر
  • فرموله شده بر پایه روغن درخت چای، تسکین دهنده و متعادل کننده چربی
  • حاوی فیتوکمپلکس عصاره ارگانیک برگ توس، اسطوخودوس و گریپ فروت
  • دارای آنتی اکسیدان های مؤثر برای مراقبت از مو
  • مناسب برای انواع مو
  • بدون پارابن، سیلیکون و مواد حساسیت زا
  • بدون تست حیوانی

 

برای خرید شامپو کنترل کننده چربی مو اینسایت مدل REBALANCING حجم 900 میل لیتر کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

شامپو حجم دهنده اینسایت INSIGHT VOLUMIZING حجم 900 میل لیتر شامپویی ایده آل برای حجم دهی و تقویت موهای کم حجم ، نازک و ظریف می باشد.این شامپو به طور تخصصی برای ظریف و نازک که حجم خیلی خوبی ندارند طراحی شده است . همچنین دارای شویندگی خیلی خوبی می باشد و به هیچ عنوان باعث خشکی و دهیدراتگی مو نمی شود .

شامپو حجم دهنده اینسایت مخصوص موی نازک Insight Volume حاوی عصاره جینسینگ طبیعی ، عصاره پسیلیوم طبیعی و عصاره گزنه سفید طبیعی می باشد . که همه این عصاره های طبیعی در کنار دیگر ترکیبات این شامپو بی نظیر موها را از ریشه تا نوک نرم ، حجیم ، سبک و درخشان می کند .

 

 

 

برای خرید شامپو حجم دهنده اینسایت INSIGHT VOLUMIZING حجم 900 میل لیتر کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

سرم نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری یک سرم ضد جوش با ترکیبات اصلی نیاسینامید 10% و زینک 1% است که باعث کوچک شدن منافذ باز پوست می‌شود. این سرم همچنین به عنوان درمان کننده آکنه یا جوش شناخته می‌شود. با استفاده از این محصول می‌توانید لک های پوستی خود را کاهش دهید و همچنین ترشح چربی پوست خود را کنترل کنید.

 

فرمول نیاسینامید 10% + روی 1% اوردینری یک سرم مبتنی بر آب است که روشنایی پوست را افزایش می دهد، صافی پوست را بهبود می بخشد و سد پوست را به مرور زمان تقویت می کند. حاوی غلظت بالای نیاسینامید (ویتامین b3) و PCA روی است. سرم نیاسینامید با فرمولی قوی برای کنترل چربی و درمان منافذ پوست شما طراحی شده است، همچنین ظاهر لکه های پوستی را کاهش داده و رنگ پوست را روشن می کند.

نتایج بالینی روی 35 نفر که از محصول 2 بار در روز به مدت 8 هفته استفاده کردند:
ظاهر درخشندگی پوست را بهبود می بخشد.
پوست را با تقویت سد پوستی در کمتر از 7 روز آبرسانی می کند.
پس از 8 هفته پوست صاف تر می شود.

نحوه استفاده از سرم نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری

صبح و شب قبل از کرم های سنگین روی صورت تمیز بمالید و از کانتور چشم خودداری کنید.

نکات مهم استفاده از سرم نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری

-ممکن است در هفته های اول صورتتان جوش بزند که طبیعی است.
-نیاسینامید و زینک PCA درمانی برای آکنه نیست. در صورت تمایل می‌توان از این فرمول در کنار درمان‌های آکنه برای مزایای بیشتر پوستی استفاده کرد.

هشدار استفاده از سرم نیاسینامید

-در صورت بروز سوزش مداوم، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت کنید.
-قبل از استفاده از تست پچ استفاده کنید. (روشی آسان برای کمک به پیش بینی واکنش اولیه منفی به محصول جدید است. توصیه می شود قبل از گنجاندن یک محصول جدید در روال خود، یک تست پچ انجام دهید.)

تست پچ
محصول را طبق دستورالعمل در یک ناحیه کوچک یک بار در روز به مدت سه روز بمالید تا بررسی شود که آیا به این محصول حساس هستید یا خیر. اگر دچار سوزش شدید، کهیر، تورم چشم و دهان، تاول یا مشکل در تنفس شدید، آن را بشویید، مصرف را متوقف کرده و فوراً با پزشک مشورت کنید.

 

 

برای خرید سرم نیاسینامید اوردینری ضد جوش 1% Niacinamide 10% + Zinc کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

سرم آبرسان مینرال 89 ویشی تقویت کننده پوست مینرال 89 ویشی محصول فرانسه یک سرم ویژه برای مراقبت روزانه از پوست است. این سرم با مواد فعالی فرموله شده و حاوی 89% آب آتشفشانی ویشی با 15 ماده معدنی ضروری، اسید هیالورونیک با منشا طبیعی می باشد. از این رو پوست را عمیقا آبرسانی و تغذیه کرده و از اولین بار استفاده به تقویت و ترمیم سد محافظ طبیعی پوست شما کمک می کند. سرم آبرسان و تقویت کننده پوست دیلی بوستر ویشی مدل Mineral 89 تنها در 7 روز پوستی حجیم، صاف، مرطوب و قوی تر به شما می بخشد.

 

 

برای خرید سرم آبرسان مینرال 89 ویشی کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

پالت سایه لاو ات فرست سایت نوت ساخت کشور ایران تحت لیسانس ترکیه است. سایه‌ های چشم جلوه‌ای از دنیای رنگارنگ طبیعت به حساب می‌آیند که با هارمونی رنگ‌های آن، ظرافت، زیبایی و جوانی بر چهره می‌نشیند و زیبایی فرد را به خصوص در مهمانی‌ها و مجلس صدچندان می‌کند. پالت سایه لاو ات فرست سایت نوت با داشتن رنگدانه‌های قوی و برخورداری از روغن ماکادامیا و شی باتر، انفجاری از رنگ را به چشمان شما هدیه می‌دهد و با پوشش فوری و ماندگار خود، بر زیبایی چهره‌تان می‌افزاید.

داشتن یک پالت سایه جذاب، متنوع و رنگارنگ لازمه هر بانویی است که می‌خواهد دنیای رنگ‌ها را با ظرافت‌های زنانه ترکیب کرده و آرایشی زیبا و بی‌نقص داشته باشد. پالت سایه لاو ات فرست سایت برند نوت به لطف رنگدانه‌های قوی، انفجاری از رنگ را به چشمان شما ارائه می‌دهد. این پالت رنگی ۱۲ عددی با بافت خاص آن، پوششی فوری و صاف ایجاد کرده و به راحتی ترکیب می‌شود. همچنین می‌توان برای بازده رنگ بیشتر به صورت مرطوب مورد استفاده قرار گیرد.

در ترکیب این محصول از روغن ماکادامیا استفاده شده است که به دلیل داشتن اسید پالمیتولئیک، به تعادل چربی و رطوبت پوست کمک می‌کند. از آنجایی که سطح اسید پالمیتولئیک با افزایش سن کاهش می‌یابد، بازگرداندن سطح این اسید چرب به میزان نرمال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
همچنین شی باتر موجود در این پالت سایه نوت به دلیل داشتن مقدار قابل توجهی ویتامین A ،D و E، خاصیت مرطوب کنندگی و آنتی اکسیدانی داشته و به بازسازی سریع‌تر سلول‌های پوست کمک می‌کند.
اسید لینولئیک و اسید اولئیک موجود در شی باتر موجب تعادل چربی روی پوست می‌شوند و جذب این روغن را تسریع می‌کنند.
از سوی دیگر شی باتر حاوی‌ تری ترپن است و این ماده به طور طبیعی باعث توقف تخریب فیبر کلاژن می‌شود. این روغن گیاهی با نگهداری رشته‌های کلاژنی، باعث کاهش ایجاد چین و چروک در پوست می‌شوند.
پالت سایه لاو ات فرست سایت همچون دیگر محصولات برند نوت فاقد پارابن بوده و از مرغوب‌ترین مواد ساخته شده است تا سلامت پوست به خصوص در ناحیه پلک حفظ شده و مانع از ایجاد چین و چروک شود.
این پالت سایه در سه طیف رنگی متنوع به بازار عرضه شده است.

 

روش مصرف پالت سایه چشم لاو ات فرست سایت نوت

ابتدا با استفاده از یک زیرساز همچون کانسیلر مایع فول کاور نوت پوست پلک و اطراف چشم را برای آرایش آماده سازی کنید. سپس با استفاده از پالت سایه لاو ات فرست سایت، رنگ روشن‌تر را روی تمامی قسمت‌های پلک بزنید. در مرحله بعد رنگ تیره را زیر استخوان ابرو و قسمت های خارجی پشت چشم بزنید. سعی کنید برای طراحی یک سایه چشم حداقل سه رنگ متناسب را ترکیب کنید.

 

 

برای خرید پالت سایه لاو ات فرست سایت نوت کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

رژ گونه ساده لومینوس سیلک نوت ساخت کشور ایران تحت لیسانس ترکیه است. رژگونه ‌ها نقش تکمیلی و احیاکننده در آرایش‌ها را بر عهده دارند که با رنگ‌های پر حرارت خود، شور و نشاط را در چهره زنده کرده و روح زندگی را در آرایش صورت می‌دمند. رژگونه ساده لومينوس سيلک نوت حاوی روغن آرگان با حفظ رطوبت و شادابی پوست، در هشت رنگ متنوع به گونه‌های صورت جلوه‌ای طبیعی بخشیده و چهره را سرزنده و با طراوت نشان می‌دهد.

رژگونه ساده لومینوس سیلک نوت برای آن دسته از بانوانی که می‌خواهند در کنار برجسته‌سازی گونه‌های خود از سلامت پوست صورت اطمینان یابند، انتخابی ایده‌آل است، زیرا در ترکیبات آن مواد مغذی پوست وجود دارد. این محصول حاوی روغن آرگان و ویتامین E است که ضمن حفظ رطوبت پوست، با خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد پیری خود، پوست را در برابر اثرات کهولت سن محافظت می‌کند.

وجود روغن آرگان و ویتامین E سبب شده تا این رژگونه به یک نرم‌ کننده و مرطوب کننده طبیعی پوست تبدیل شود که به دلیل داشتن اسیدهای چرب و خواص آنتی اکسیدانی برای رفع خشکی و مشکلات پوستی نظیر اگزما و پاکسازی پوست مفید است.
رژگونه ساده لومینوس سیلک نوت به واسطه فرمولاسیون ویژه خود به گونه‌ها جلوه‌ای طبیعی بخشیده و بافتی سبک، نرم و ابریشمی به انواع پوست هدیه می‌دهد.
این رژگونه همچون دیگر محصولات نوت فاقد پارابن بوده و در ۸ رنگ متنوع برای انواع پوست مناسب است. در تولید این محصول و سایر رژگونه ‌های نوت از مواد مرغوب مورد تایید متخصصان پوست استفاده شده است تا سلامت پوست صورت را در عین زیبایی تضمین کند.
این رژگونه پوشش دهی مطلوب و ماندگاری بالا دارد.

 

روش مصرف رژگونه ساده لومینوس سیلک نوت

مقدار کافی از رژ گونه ساده لومینوس سیلک نوت را به برس مخصوص آغشته کرده و قبل از زدن به صورت، برس را روی دستمال کاغذی بکشید تا مقدار اضافی پودر گرفته شود، سپس روی گونه‌ها و نواحی مورد نظر بمالید.

به منظور ایجاد رنگ دلخواه، می‌توانید چند بار این کار را تکرار کنید. این رژگونه تا ۲۴ ماه پس از باز کردن محصول قابل استفاده است.

 

 

برای خرید رژ گونه ساده لومینوس سیلک نوت کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

ریمل بلند کننده لش آپ کلیک نوت ساخت کشور ایران است. ریمل ‌های بلند کننده مژه یک انتخاب مناسب برای کسانی است که با وجود داشتن مژه‌های پرپشت، از کوتاهی موهای آن رضایت ندارند و می‌خواهند مژه‌ها بلندتر به نظر برسد. ریمل لش آپ کلیک نوت حاوی روغن بادام در بسته‌بندی ویژه کلیکی یک ریمل بلند کننده و حالت دهنده قوی مژه‌ها به شمار می‌رود که از حساسیت‌های چشمی نیز جلوگیری می‌کند.

 

یک ریمل مرغوب علاوه بر استفاده از فرمولاسیون و مواد اولیه مناسب، یک برس مویی استاندارد نیز برای حالت دهی به مژه‌ها استفاده می‌کند تا با پوشش یکنواخت مژه آرایش چشم ماندگارتری داشته باشید. با ریمل لش آپ کلیک نوت می‌توانید به کمک برس مخصوص، بلندی فوق العاده‌ای به مژه‌های خود ببخشید. فرمول گیاهی این محصول حاوی روغن بادام و عاری از پارابن، PEG و TEA است و بهترین انتخاب برای چشم‌های حساس است.

برس شبدر مانند با سطح مقطع صلیبی منحصر به فرد آن، مژه‌ها را از ریشه می‌گیرد، در حالی که فرمول سبک اما غنی آن، مژه‌های شما را بلند و حجیم کرده که در تمام طول روز باقی می‌ماند.
وجود روغن بادام در این ریمل نوت به دلیل داشتن ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدانی قوی به سلامت موها کمک کرده، ضمن آنکه وجود مقادیر بالایی منیزیم سبب تغذیه مژها و پرپشت کردن آن‌ها می‌شود.
ریمل لش آپ کلیک نوت همچون دیگر محصولات آرایشی نوت از مواد اولیه مرغوب و مورد تایید متخصصان پوست تهیه شده است و ضمن پوشش دهی یکنواخت، سبب کاهش حساسیت چشمی می‌شود.
این محصول با فرمول گیاهی در بسته بندی ویژه با درب کلیکی عرضه شده است تا سهولت استفاده را بیشتر کرده و مانع از خشک شدن مایع ریمل شود.

 

روش مصرف ریمل لش آپ کلیک نوت

با استفاده از فرچه ریمل مژه‌ها را به سمت بالا حالت داده و اجازه دهید تا مواد روی مژه خشک شود. برای حالت‌ دهی بهتر به مژه‌ها به خصوص اگر مژه‌های صاف و بدون حالت دارید، می‌‌توانید ابتدا از فرمژه کمک بگیرید. برای ایجاد بیشترین طول، باید حداقل دو لایه از آن روی مژه‌ها بزنید. بهترین زمان مصرف ریمل های نوت تا ۶ ماه بعد از باز کردن درب محصول است.

 

 

برای خرید ریمل بلند کننده لش آپ کلیک نوت کلیک کنید. 

 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

دراپ هایلایتر مایع نوت ساخت کشور ایران تحت لیسانس ترکیه است. هایلایتر یک ابزار پرکاربرد در آرایش‌های رسمی و حرفه‌ای است که با برجسته و براق کردن برخی از نقاط صورت به زیبایی هرچه بیشتر شما در مجالس و مهمانی‌ها کمک می‌کند. دراپ هایلایتر مایع نوت با بافت سبک و فاقد چربی خود به آسانی و به طور یکنواخت بر روی پوست پخش شده و درخشندگی زیبایی به پوست می‌بخشد و به محو شدن عیوب کوچک کمک می‌کند. با ترکیب این محصول با کرم پودر فوق العاده نوت می‌توانید ظاهری شفاف‌تر و کمی درخشندگی بر روی پوست خود ایجاد کنید.

ماندگاری بالای دراپ هایلایتر مایع به همراه ایجاد ظاهری درخشان با جلوه‌ای طبیعی این محصول را از هایلایترهای مشابه در بازار متمایز کرده است.
این محصول در دو رنگ جذاب و زیبا برای انواع پوست تولید شده و همچون دیگر محصولات برند نوت فاقد پارابن و مورد تایید متخصصان پوست است.

روش مصرف دراپ هایلایتر مایع نوت

ابتدا با استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده، پوست را آماده‌سازی کرده و پس از استفاده از پرایمر و کرم پودر نوت، هایلایتر را در نواحی صورت که می‌خواهید برجسته‌تر نمایان شود، به صورت خطی استفاده کنید.

به طور معمول هایلایتر روی استخوان گونه، تیغه استخوان بینی، قوس ابرو و دو طرف پیشانی به سمت گوش و همچنین چانه استفاده می‌شود.

 

 

برای خرید دراپ هایلایتر مایع نوت کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای ساخت کشور ایران است. کانسیلر نوعی کرم رنگی بسیار فشرده است که جای انواع جوش، لک و تیرگی دور چشم را پوشش می‌دهد. کانسیلرها وظیفه تصحیح رنگی، زیرسازی و یک دست کردن پوست را قبل از آرایش بر عهده دارند و اغلب به دلیل حساسیت پوست دور چشم که هم نازک و هم تیره‌تر از دیگر نواحی صورت است، به کار می‌روند.
کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای که در سه رنگ و برای انواع پوست به بازار عرضه شده به روشن كردن تیرگی‌ها، كاهش پف و به حداقل رساندن چین و چروك و خطوط ظریف زیر چشم كمك می‌كند

کانسیلر، کرم پودری با غلظت بسیار بالاست که گودی، سیاهی دور چشم و لکه‌های روی پوست را می‌پوشاند و اغلب پیشنهاد می‌شود بعد از کرم پودر روی صورت استفاده شود. یکی از محصولات برند بلک دایموند، کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای است که پوشش نسبتا خوبی برای کاور گودی و سیاهی دور چشم دارد.

کانسیلر جنتل تاچ حاوی ترکیبات ضد چروک قوی است که از پیری زودرس پوست جلوگیری نموده و پوست اطراف چشم را روشن‌تر و نرم‌تر کرده و ظاهری شاداب و با طراوت را به آن می‌بخشد.
این محصول در نقاط زیر چشم که تیرگی محسوسی دارد، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی لکه‌های پوستی و جوش‌ها را می‌پوشاند و در نهایت، کانسیلر از ریزش سایه آرایشی زیر چشم جلوگیری می‌کند.
کانسیلر جنتل تاچ در ۳ رنگ نزدیک به پوست شما موجود است و با جدیدترین فرمولاسیون اروپا حاوی ترکیبات ضد چروک قوی است.

 

 

نحوه مصرف کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای

کانسیلر را با استفاده از اپلیکاتور نرم آن برای پوشش دادن پوست ناحیه زیر چشم به کار ببرید و با ضربات آهسته سرانگشتان به آرامی و به طور یکدست روی پوست پخش کنید.

 

 

برای خرید کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

بکد هایلایتر پودری نوت ساخت کشور ایران است. هایلایتر یک ابزار تکمیلی برای متعادل سازی چهره در آرایش صورت به شمار می‌رود که سبب جلا و درخشندگی بیشتر پوست شده و جلوه آرایش را زیبا و ماندگار می‌کند. بکد هایلایتر پودری و جامد نوت یک محصول نرم با بافتی ابریشمی است که با داشتن روغن ماکادامیا، جلوه‌ای درخشان و مرواریدی روی پوست ایجاد کرده و درخشندگی طبیعی به آن می‌بخشد.

 

راهنمای انتخاب و خرید بیکد هایلایتر پودری جامد نوت

متعادل سازی چهره با استفاده از یک هایلایتر خوب آخرین گام در یک آرایش حرفه‌ای است که برق خاصی به صورت داده و درخشندگی پوست را بیشتر می‌کند. بکد هایلایتر جامد پودری نوت با رنگدانه‌های مرواریدی خاص در فرمول خود ظاهری درخشان بر روی پوست ایجاد می‌کند. بافت این محصول به لطف پروسه‌ پخت ویژه حس خوشایندگی در هنگام استفاده ایجاد می‌کند.

این هایلایتر فوق العاده نرم و ابریشمی را می‌توان به صورت مرطوب یا خشک استفاده کرد تا پوششی سفارشی و جلوه‌ای درخشان بر روی پوست ایجاد کرد.
در فرمولاسیون این هایلایتر از روغن ماکادامیا استفاده شده است که به دلیل داشتن اسید پالمیتولئیک، به تعادل چربی و رطوبت پوست کمک می‌کند. از آنجایی که سطح اسید پالمیتولئیک با افزایش سن کاهش می‌یابد، بازگرداندن سطح این اسید چرب به میزان نرمال از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است.
با ترکیب این محصول با کرم پودر فوق العاده نوت می‌توانید ظاهری شفاف‌تر و کمی درخشندگی بر روی پوست خود ایجاد کنید.
ماندگاری بالای هایلایتر جامد نوت به همراه ایجاد ظاهری درخشان، جلوه ای طبیعی و بافتی مخملی این محصول را از هایلایترهای مشابه در بازار متمایز کرده است. بکد هایلایتر جامد پودری نوت به خصوص برای کسانی که پوستی چرب دارند، انتخابی ایده آل است، زیرا کمترین میزان چربی را داشته و سبب ایجاد جوش روی پوست نمی‌شود.
این محصول در دو رنگ جذاب و زیبا برای انواع پوست تولید شده و همچون دیگر محصولات برند نوت فاقد پارابن و مورد تایید متخصصان پوست است.

 

روش مصرف بکد هایلایتر پودری جامد نوت

ابتدا با استفاده از کرم‌ های مرطوب‌ کننده پوست را آماده‌ سازی کرده و پس از استفاده از پرایمر و کرم پودر نوت، هایلایتر جامد نوت را با استفاده از برس مخصوص در نواحی صورت که می‌خواهید برجسته‌تر نمایان شود، به صورت خطی استفاده کنید.

به طور معمول هایلایتر روی استخوان گونه، تیغه استخوان بینی، قوس ابرو و دو طرف پیشانی به سمت گوش و همچنین چانه استفاده می‌شود.

 

 

برای خرید بکد هایلایتر پودری نوت کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

پنکیک از لوازم آرایشی پرکاربرد است که برای رفع نقایص صورت، فیکس کردن، یکدست کردن و خشک کردن آرایش استفاده می‌شود و اغلب با انواع پوست سازگاری دارد. پنکک ساده مای در پنج رنگ متنوع، قدرت انتخاب شما را برای انتخاب یک پنکک متناسب با رنگ پوست افزایش داده و به پوست شما ظاهری لطیف و یکنواخت می‌دهد و چربی‌های اضافی پوست را جذب می‌کند.

پنکک جزء لوازم آرایشی پر مصرف بانوان هستند که برای تثبیت آرایش صورت و رفع نقایص پوست استفاده می‌شود. پنکک به دلیل داشتن حالت پودری و فشرده، در برابر تعریق و گرما ماندگاری میکاپ را بیشتر کرده و به تثبیت آرایش کمک می‌کند. پنکک ساده مای در پنج رنگ متنوع تولید شده و این امکان را پدید آورده که بانوان با هر نوع تناژ پوستی بتوانند آن را تهیه و استفاده کنند.

پنکک ساده مای یکنواخت کننده سطوح پوست بوده و ظاهری مات و پوستی یکنواخت را برای بانوان به خصوص بانوان جوان به ارمغان می‌آورد.
این محصول با جذب چربی‌های اضافی صورت ماندگاری آرایش را بر روی پوست افزایش داده و مانع از بسته شدن منافذ پوست می‌شود.
در تولید این محصول همچون دیگر محصولات آرایش صورت مای از مواد مرغوب استفاده شده است تا پوست حساس صورت آسیب نبیند.
این پنکک در دو نوع ساده و آینه‌دار و در پنج رنگ متنوع تولید شده است.

 

 

برای خرید پنکیک ساده مای کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

پنکیک بلک دایموند مای آینه دار ساخت کشور ایران است. پنکک‌ها از لوازم آرایشی تکمیل کننده آرایش صورت به خصوص برای افرادی است که پوستی چرب داشته و از آن برای پوشش ناهمواری‌های پوست استفاده می‌کنند تا چهره‌ای یکنواخت و بدون عیب داشته باشند. پنکک آینه ‌دار دلوکس بلک دایموند مای حجم 10 گرم و در چهار رنگ با ماندگاری طولانی مدت بدون تغییر رنگ، با بافتی نرم و مخملی، جلوه‌‍ای خاص را به شما می‌دهد و چهره شما را یکدست و زیبا می‌کند.

پنکک آینه ‌دار دلوکس بلک دایموند مای برای ایجاد پوششی یکنواخت و مخملی بر روی پوست تهیه شده و بافتی بسیار سبک و متفاوت نسبت به محصولات مشابه دارد. ماندگاری این پنکک بالا بوده و در طول روز بدون تغییر رنگ بر روی پوست می‌ماند. پنکک دلوکس با ماندگاری طولانی، جلوه‌ای یکدست و زیبا به پوست شما هدیه می‌دهد.

بافت پنکک بلک دایموند مای نرم، مات و مخملی بوده و جلوه‌ای یکدست و بی عیب و نقص از پوست به نمایش می‌گذارد.
این محصول بلک دایموند با قابلیت تجدید استفاده در طول روز، قدرت پوشانندگی بالایی برای پوست به ارمغان می‌آ‌ورد.
این محصول با جدیدترین فرمولاسیون تولید لوازم آرایشی اروپا و کاملا ایمن در برابر اثرات سوء ناشی از فلزات سنگین مثل سرب و جیوه تولید شده است.
پنکک بلک دایموند در چهار طیف رنگی متنوع، این امکان را پدید آورده که بانوان با هر نوع تناژ پوستی بتوانند آن را تهیه و استفاده کنند.

 

نحوه مصرف پنکک دلوکس بلک دایموند مای

برای استفاده از پنکک دلوکس به صورت مرطوب، کاملا پد را خیس کرده و آب آن را بگیرید. سپس پنکک را با پد نم دار به صورت ضربه‌ای روی صورت بزنید. اگر از پرایمر، مرطوب کننده، کرم ضدآفتاب و یا کرم پودر براق استفاده کرده‌اید، باید پنکک را با پد خشک به صورت ضربه‌ای روی پوست صورت بزنید تا آرایش شما را تکمیل کند. بهتر است پنکک در زیر چشم‌ها استفاده نشود، چون پودر آن داخل خطوط ریز شده و نمایی بد به آرایش می‌دهد.

 

 

برای خرید پنکیک بلک دایموند مای آینه دار کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

 

کرم پودر ولوت بلک دایموند مای ساخت کشور ایران است. کرم پودر اصلی‌ترین محصول برای آرایش صورت به شمار می‌رود که می‌توانید متناسب با نوع و رنگ پوست خود، محصول مناسب را انتخاب کنید. مهمترین ویژگی کرم پودر این است که پوست صورت را یکدست کرده و آن را برای انجام سایر کارهای گریم و میکاپ آماده می‌کند.
کرم پودر نیمه مات ولوت بلک دایموند مای محصولی مناسب برای زیرسازی و آماده‌کردن پوست است که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر کارشناسان مجرب تولید شده و در برابر اثرات سوء ناشی از فلزات سنگین کاملا ایمن ‌است.

کرم پودر نیمه مات ولوت بلک دایموند مای نسل جدید کرم پودرهای مخملی با فرمولاسیون نیمه مات برای استفاده انواع پوست است. این محصول موجب کاهش منافذ باز پوست شده و عیوب پوست را بهبود می‌بخشد. این کرم پودر به آسانی روی پوست پخش شده و پوششی صاف و یکنواخت ایجاد می‌کند. فرمولاسیون نیمه مات این کرم پودر مشکی مای، نمایی طبیعی و بی‌عیب و نقص را به پوست شما هدیه می‌دهد. حجم این محصول ۳۵ میلی لیتر است.

  • کرم پودر نیمه مات مدل ولوت با بافتی نرم و کرمی شکل، پوششی کاملا طبیعی و مخملی روی پوست ایجاد می‌کند. رنگ‌دانه‌های ریز کرم پودر مات از براق شدن پوست جلوگیری کرده و باعث می‌شود که منافذ پوست محو شوند و به پوست ظاهری زیبا، مات و یکدست همراه با ماندگاری بالا عرضه کند.
  • با کرم پودر ولوت دیگر نگران برق زدن کرم پودر روی پوست صورت خود نباشید، زیرا این محصول میزان درخشندگی را با جذب چربی که روی سطح پوستتان است، کنترل می‌کند و در برابر رطوبت نیز مقاوم است و بنابراین آرایش شما را ماندگار می‌کند.
  • ویژگی دیگر کرم پودر نیمه مات ولوت بلک دایموند مای ایمنی آن در برابر اثرات سوء ناشی از فلزات سنگین مثل سرب، جیوه و همچنین محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش آفتاب است.
  • کرم پودرهای بلک دایموند با پوشانندگی مناسب برای پوشاندن ناهماهنگی‌ها و ماندگاری بالا به همراه اس پی اف ۱۵، حس رضایت را برای انواع پوست دارد.

 

نحوه مصرف کرم‌ پودر نیمه مات ولوت بلک دایموند مای

کرم پودر را با نوک انگشتان به صورت ضربه‌ای روی پوست بزنید تا منافذ پوست بسته شود. این کار باعث افزایش گردش خون در سطح پوست می‌شود و به پوشش بیشتر کرم پودر کمک می‌کند.

 

 

 

برای خرید کرم پودر ولوت بلک دایموند مای کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کرم پودر مات تیوپی بلک دایموند مای ساخت کشور ایران است. یکی از مشکلات اصلی پوست‌های چرب، درخشش بیش از اندازه آن‌ها به دلیل وجود سبوم بالا است. درخششی که چهره را غیر طبیعی و چرب نشان می‌دهد. بنابراین برای زیرسازی آرایش پوست چرب، باید از لوازم آرایشی که این درخشش را کاهش داده و ساختاری غیر کومودون زا داشته باشد استفاده کرد. همچنین برای داشتن یک آرایش روز زیبا، یا آرایش در فصول سرد سال، کرم پودر مات برای طبیعی جلوه دادن صورت یکی از بهترین انتخاب‌ها است. کرم پودر مات بلک دایموند مدل مت با 6 رنگ زیبا و نزدیک به پوست، آن را کاملا مات، یکدست و یکنواخت می‌کند.

در کرم پودر مات فاقد چربی بلک دایموند مای مدل مت از فرمولاسیون غیر کومودون زا استفاده شده است، این کرم پودر از لاین بلک دایموند مای نسبت به کرم پودرهای معمولی سبک تر بوده و روی پوست حس چربی ایجاد نمی‌کند. همچنین کاور و ماندگاری بالایی داشته و ضمن یکدست و یکنواخت کردن پوست، جلوه‌ای مات و زیبا به آن می‌بخشد. حجم محصول ۳۵ میلی لیتر است. کرم پودر مت مای به دلیل استفاده از تیتانیوم دی اکساید در ساختار خود دارای SPF 15 بوده و از پوست شما در برابر تابش فرابنفش خورشید محافظت می‌کند. همچنین این کرم پودر دارای بافتی نرم و مخملی است.

سبومین به کار رفته در کرم پودر بلک دایموند ، چربی پوست را کنترل کرده و با کاهش میزان آن از بروز جوش و آکنه روی پوست صورت شما پیشگیری می‌کند.
هنگام انتخاب کرم پودر باید به این نکته توجه داشته باشید، که رنگ آن نزدیک به پوست شما باشد، تا آرایش شما طبیعی و زیبا‌تر به نظر برسد. این کرم پودر مانند کرم پودر آکنه لاین مای سبوم پوست را تنظیم کرده و از براقیت بیش از حد پوست شما جلوگیری می‌کند.

 

نحوه مصرف کرم پودر مات فاقد چربی بلک دایموند مای

صورت را با شوینده و پاک کننده ویژه پوست خود کاملا تمیز کنید. سپس بسته به نیاز صورت از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. سپس به مقدار کافی کرم پودر را روی صورت، براش آرایشی یا اسفنج نم دار گذاشته و به صورت دایره‌وار روی پوست صورت خود پخش کنید و اجازه دهید تا کرم پودر خشک شود. این محصول برای استفاده خارجی بوده و باید دور از دسترس کودکان نگهداری شود، در صورت بروز هرگونه حساسیت به محصول، مصرف آن را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید.

 

 

برای خرید کرم پودر مات تیوپی بلک دایموند مای کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

.

کرم پودر آکنه لاین مای ساخت کشور ایران است. کرم پودر یکی از محبوب‌ترین لوازم های آریش برای زیرسازی است. کرم پودر خوب ضمن رفع نقایص صورت، باعث ماندگاری بیشتر آرایش شده و رنگ پوست شما را یکدست می‌کند. اگر دارای پوست چرب و مستعد آکنه هستند، در انتخاب کرم پودر توجه داشته باشند که کرم پودر انتخابی شما، باید درخشش صورت شما را بیش از اندازه نکرده و همچنین باعث ایجاد جوش و آکنه روی صورت شما نشود. کرم پودر آکنه لاین مای با بهره بردن از مواد تنظیم کننده چربی پوست و مات کننده در سه رنگ دوست داشتنی و نزدیک به پوست، انتخابی فوق‌العاده برای پوست شماست.

کرم پودرها به عنوان یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای زیرسازی آرایش، معمولا در تمام برندهای آرایشی تولید می‌شوند. یک کرم پودر خوب برای پوست چرب علاوه بر داشتن ترکیب غیر کومودن زا باید سبک تر از کرم پودرهای معمولی بوده و چربی پوست را نیز تنظیم کند. کرم پودر آکنه لاین مای ضمن بهره بردن از این خصوصیات، با استفاده از تیتانیوم دی اکساید، دارای SPF 8 بوده و درخشش بیش از حد صورت شما را با استفاده از سبومین کنترل می‌کند.

سبومین چربی پوست را کنترل کرده و با کاهش میزان آن از بروز جوش و آکنه روی پوست صورت شما پیشگیری می‌کند. ترکیب کرم پودر آکنه لاین مای بسیار سبک بوده و پوشش دهی مناسبی دارد. این ترکیب غیرکومودون زا و فاقد چربی بوده و در نتیجه باعث ایجاد جوش و آکنه روی صورت شما نمی‌شود. در هنگام انتخاب رنگ کرم پودر دقت کنید که کرم پودر یک درجه از پوست شما روشن‌تر باشد. حجم این محصول ۳۵ میلی لیتر است.

 

 

 

برای خرید کرم پودر آکنه لاین مای کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1403 | نظرات ()