نوشته شده توسط : آرامیس

بهترین مارک مداد چشم ایرانی و خارجی به شما کمک می کند تا یک آرایش تمیزبا ماندگاری بالا داشته باشید علاوه بر این ایجاد حساسیت نیز نمی کند و با استفاده از آن هیچ آسیبی به چشم شما نمی رسد.

مداد چشم های ضد حساسیت از موادی ساخته می شوند که هیچ گونه حساسیت چشمی مانند سوزش، خارش، اشک و قرمزی ایجاد نکند. در این مقاله به بررسی کامل بهترین مارک مداد چشم ایرانی و خارجی پرداخته ایم؛ اگر قصد خرید مداد چشم با کیفیت را دارید حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین مارک مداد چشم ایرانی و خارجی

برند های زیادیی در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی برای مداد چشم وجود دارد و بسیاری از آن ها ادعای تولید بهترین محصولات را دارند. در این بخش به معرفی بهترین برند های مداد چشم ایرانی و خارجی با توجه به تجربه مصرف و محبوبیت مداد های چشم موجود در بازار ایران می پردازیم :

مداد چشم بل bell مشکی اصل مدل 01M2

با استفاده از مداد چشم بل bell مدل 01M2 زیبایی چشمان خود را به سطح جدیدی ببرید! برای ایجاد یک خط کاملا صاف و مشکی بر روی چشم‌ها که تمام طول روز نیز دوام داشته باشد، فقط یک لایه از این مداد مشكي بل کافی است. این محصول دارای رنگدانه‌های بسیار مشکی بوده و خاصیت ضدآب بودن این مداد چشم بل کربن بلک موجب می‌شود که به زیر چشم‌ها ریزش نداشته و پخش نگردد. همچنین این مداد آرایشی دارای ماندگاری فوق العاده بالایی است و مناسب برای استفاده طولانی مدت نیز خواهد بود.

مداد چشم بل bell اصل مدل 100 Carbon Black

برای خرید مداد چشم بل bell مشکی اصل مدل 01M2 کلیک کنید.

مداد چشم long lasting مارک اسنس

برند اسنس این مداد چشم را برای استفاده در بیرون چشم عرضه کرده است. مداد چشم long lasting اسنس دارای بافتی نرم و رنگ دانه هایی غنی است. این مداد چشم بسیار بادوام است و به راحتی زیر چشم نمی ریزد. این مداد با انواع پوست سازگار است و نیازی به تراشیده شدن ندارد. توجه داشته باشید که این مداد ضد آب نیست. این مداد در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد.

مداد چشم long lasting مارک اسنس 

برای خرید مداد چشم long lasting مارک اسنس  کلیک کنید.

مداد چشم مدل Contour Clubbing Waterproof مارک بورژوآ

مداد چشم بورژوآ محصول کشور فرانسه است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. مداد چشم Contour Clubbing Waterproof مارک بورژوآ با توجه به کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است.

ترکیبات این مداد حاوی روغن جوجوبا است که سبب می شود بافت نرم و روانی داشته باشد و به راحتی روی پوست پلک کشیده شود. همچنین رنگدانه های این مداد بسیار غنی می باشد و ضد است.

برای خرید مداد چشم مدل Contour Clubbing Waterproof مارک بورژوآ کلیک کنید.

مداد چشم سری Smoky Eye Liner مارک ایزادورا

برند ایزادورا محصول کشور سوئد است. اگر به دنبال بهترین مداد چشم خارجی می گردید این مداد می تواند جزو انتخاب های شما باشد. این مداد فوق العاده مشکی و ضد است و در برابر رطوبت مقاوم می باشد.

مداد چشم سری Smoky Eye Liner مارک ایزادورا

برای خرید مداد چشم سری Smoky Eye Liner مارک ایزادورا کلیک کنید.

مداد چشم نوت مدل Smokey

برند نوت یک برند ترکیه ای است که در دنیا بسیار شناخته شده می باشد و طرفداران زیادی دارد. مداد چشم نوت به ویژه سری Smokey محصولات بسیار بادوامی هستند. این مداد ها در یک سرمدادی و در سر دیگر دارای یک پد اسنفجی هستند. به کمک پد اسنفجی این مداد می توانید خطر مداد را به خوبی محو کنیدو

مداد نوت ضد آب است و به همین دلیل در مقابل رطوبت مقاوم می باشد و می تواند ساعت ها بدون تغییر بر روی پوست شما باقی بماند. مداد چشم نوت فاقد پارابن و ضد حساسیت می باشد و باعث احساس سوزش، قرمزی یا خارش چشم شما نمی شود.

مداد چشم نوت مدل Smokey

برای خرید مداد چشم نوت مدل Smokey کلیک کنید.

مداد چشم افکشن (Effection) چرب مدل Super Hero

مداد چشم افکشن | Effection چرب مدل Super Hero زیبایی چشمان خود را به سطح جدیدی ببرید! برای ایجاد یک خط کاملا صاف و مشکی بر روی چشم‌ها که تمام طول روز نیز دوام داشته باشد، فقط یک لایه از این مداد مشكي افکشن کافی است. این محصول دارای رنگدانه‌های بسیار مشکی بوده است. همچنین این مداد آرایشی دارای ماندگاری فوق العاده بالایی است و مناسب برای استفاده طولانی مدت نیز خواهد بود.

مداد چشم افکشن (Effection) چرب مدل Super Hero

برای خرید مداد چشم افکشن (Effection) چرب مدل Super Hero کلیک کنید.

 

 

 

منبع : بهترین مارک مداد چشم ایرانی و خارجی



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کرم آبرسان 72 ساعته کلینیک یکی از کرم های آبرسان پوست  است که بافتی کرمی و غلیظ دارد و فورا پوست را مرطوب کرده و این رطوبت را به مدت 72 ساعت حفظ می کند. حتی پس از شستشوی پوست ، آبرسان کلینیک 72 ساعته رطوبت را در لایه های زیرین پوست حفظ می کند و با بازگردانی حجم از دست رفته سبب افزایش نرمی و لطافت پوست می شود. این محصول برای پوست های خشک و خیلی خشک مناسب و ایده آل است.

کرم آبرسان 72 ساعته کلینیک

کرم آبرسان هفتاد و دو ساعته کلینیک با فرمول غنی و آلوئه ورا و کافئین هیدرتاسیون ، آبرسانی به پوست را فعال نگه می دارد و سپس آن را با سه لیپید قفل می کند و از سد پوست محافظت برای حفظ رطوبت محافظت می نماید. این محصول از عوامل محیطی مانند آلودگی ها و … از پوست محافظت می کند و سبب درخشان و مخملی تر شدن پوست می شود.

ویژگی های کرم آبرسان 72 ساعته کلینیک

از جمله وِیژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • آبرسان و مرطوب کننده
  • ماندگاری تا 72 ساعت
  • تکسین دهنده و التیام بخش
  • مناسب استفاده در زمستان
  • بافت کرم سبک و اویل فری
  • مناسب پوست خشک و خیلی خشک
  • حاوی آب آلوئه اکتیو شده و سیکا
  • کشور سازنده آمریکا

ترکیبات کرم آبرسان 72 ساعته کلینیک

از جمله مواد تشکل دهنده این آبرسان طبیعی پوست می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • آب آلوئه اکتیو شده: آب خالص ترکیب شده با عصاره برگ آلوئه ورا باعث جذب بهتر محصول روی پوست و نفوذ بهتر رطوبت در لایه‌های زیرین پوست می‌شود.
  • سیکا: سیکا یک ماده طبیعی با قدمت تاریخی است که در چین از این ماده برای خواص ترمیمی و درمانی آن استفاده می شد. سیکا در کرم مویسچر ۷۲ ساعته اینتنس کلینیک باعث ترمیم پوست آسیب دیده خشک و حساس می شود.

در تولید این محصول کلنیک از تکنولوژی auto replenishing filter استفاده کرده است که به معنای پرد کننده خودکار لیپید فیلر است. با استفاده از آب آلوئه اکتیو شده همراه با کافئین در این تکنولوژی منبع رطوبت طبیعی پوست تحریک می شود تا دائما خود را هیدراته کند. در فرایند این تکنولوژی از 3 نوع لیپید استفاده شده است تا لایه های رویی پوست را تقویت و رطوبت رسانی را روی آن قفل کند.

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای پوست های خشک و خیلی خشک مناسب و ایده آل است.

نحوه استفاده از محصول

صبح و شب روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده شود. از این کرم می توانید به تنهایی زیر میکاپ روی نقاط خشک پوست و یا به عنوان یک ماسک 5 دقیقه ای استفاده کنید.

برای مشاهده سایر محصولات آبرسان و مرطوب کننده پوست و همچنین سایر محصولات برند کلینیک کلیک کنید. همچنین می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

 

برای خرید کرم آبرسان مویسچر 72 ساعته اینتنس کلینیک کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

بهترین سن استفاده از کرم دور چشم چه زمانی است ؟ پوست اطراف چشم بسیار حساس است و به همین دلیل نخستین نشانه های افزایش سن معمولا در این قسمت از چهره ظاهر می شود. پف و سیاهی دور، خطوط ریز و درشت و .. زیر چشم اغلب به دلیل عدم استفاده به موقع از یک کرم دور چشم مناسب ایجاد می شوند. به همین دلیل پیشگیری و استفاده از یک کرم دورچشم مناسب مانع ایجاد چین و چروک می شود. اگر برای شما سوال است که بهترین سن استفاده از کرم دورچشم چه زمانی است؛ پیشنهاد می کنیم که تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

علت ایجاد چین و چروک و سیاهی زیر چشم چیست ؟

اگر دچار سیاهی، پف یا چین و چروک در اطراف ناحیه چشمتان هستید بهتر است قبل از درمان ریشه اصلی آن را پیدا کنید. در اکثر مواقع علت ایجاد این چین و چروک ها افزایش سن است ولی در برخی مواقع بیماری های زمینه ای سبب ایجاد این علائم می شوند. استفاده در زمانی که علت این سیاهی و چین و چروک بیماری های زمینه ای باشد کرم دور چشم زیاد تاثیر ندارد مگر اینکه همزمان با استفاده از این کرم به دنبال درمان ریشه ی اصلی آن نیز باشید.

چرا از کرم دور چشم استفاده کنیم ؟

پوست اطراف چشم ده برابر نازکتر تر از پوست سایر نواحی صورت است. به همین دلیل احتمال بروز چین و چروک و تیرگی پوست در اطراف چشم بیش از نواحی دیگر است و خشکی پوست در این ناحیه سریعتر از نواحی دیگر ظاهر می شود.

در اطراف چشم غدد چربی وجود ندارد و به همین دلیل خشکی در این ناحیه از پوست زودتر رخ می دهد در ادامه مهمترین فواید کرم دور چشم آورده شده است :

  • کمک به تغذیه پوست
  • رطوبت رسانی پوست اطراف چشم
  • مبارز با پف و تیرگی دور چشم
  • محو کردن خطوط ریز و درشت
  • جوانسازی پوست
  • خنثی کردن عوامل مخرب محیطی مانند نورخورشید

بهترین سن استفاده از کرم دور چشم چه زمانی است ؟

توصیه اکثر متخصصان پوست این است که استفاده از کرم دور چشم را در دهه سوم زندگی خود یعنی در سن 20 تا 30 سالگی شروع کنید. هر چقدر زودتر استفاده از کرم دور چشم را شروع کنید، ظاهر شدن چین و چروک پیری را به تعویق خواهید انداخت. اگا اگر مشکلاتی مانند خشکی پوست دور چشم ها، سیاهی یا پف ناشی از علائم بیماری زمینه ای را دارید بهتر است هر چه سریعتر به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه نمایید.

کرم دور چشم برای نوجوانان

یک سوال مهم که در مورد بهترین سن استفاده از کرم دور چشم مطرح است این است که استفاده امکان استفاده از این کرم برای نوجوان نیز وجود دارد ؟ واقعیت این است که در دوران نوجوان فرد نیاز خاصی به کرم دور چشم ندارد چون هنوز زمان زیادی تا ایجاد چین و چروک باقی ماند است. در صورتی که در این سن با علائمی همچون پف و سیاهی، خشکی دور پوست چشم مواجه هستید بهتر است هر چه سریعتر به یک پزشک متخصص پوست و مو مراجعه نمایید.

کرم دور چشم مناسب 25 سال

بهترین سن استفاده از کرم دور چشم از همان حدود 25 سالگی است. کرم دور چشم برای فردی که حدود 25 سال است باید ویژگی های زیر را داشته باشد :

  • حاوی ویتامین آنتی اکسیدان مثل ویتامین C، E باشد.
  • به منظور رطوبت رسانی به پوست هیالورونیک اسید داشته باشد
  • در ترکیبات آن از امگا 3 و اسید های چرب دیگر استفاده شده باشد.

از بهترین کرم های دور چشم برای افراد زیر سی سال می توان به کرم های زیر اشاره کرد :

  • کرم دور چشم هالوکسیل
  • کرم دور چشم دکتر ژیلا

برای اطلاع از بهترین کرم های دور چشم کلیک کنید.

کرم دور چشم مناسب زیر 30 سال

استفاده از کرم ضد آفتاب قبل از سی سالگی بسیار کار عاقلانه ای است. این امر سبب می شود تا از ایجاد علائم پیری زودرس در پایین چشم جلوگیری شود. کرم دور چشم زیر 30 سال نسبت به سنین بالاتر باید ترکیبات ملایمتری داشته باشد. از جمله مهمترین ویژگی های کرم دورچشم مناسب زیر 30 سال می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حاوی ویتامین آنتی اکسیدان مثل ویتامین C، E باشد.
  • به منظور رطوبت رسانی به پوست هیالورونیک اسید داشته باشد
  • در ترکیبات آن از امگا 3 و اسید های چرب دیگر استفاده شده باشد.

کرم دور چشم مناسب بالای 40 سال

بهتر است بهترین سن استفاده از کرم دور چشم را به سن بالای 40 موکول نکنید. استفاده از کرم دور چشم در 40 سالگی باز هم بهتر این است که هیچ روتین مراقبتی برای پوست اطراف چشم خود نداشته باشید. استفاده از کرم دور چشم سنین بالای 40 سال به شما کمک می کند تا از از ایجاد چروک عمیق تر پوست دور چشم پیشگری کرده و به جوانسازی پوست خود کمک کنید. بهتر است این کرم حاوی رتینول باشد و در آن از ویتامین ها و عصاره های گیاهی استفاده شده باشد.

کرم دور چشم مناسب بالای 50 سال

قویترین کرم های دور چشم با خاصیت ضد چروک بالا برای استفاده در سنین بالای 50 سال ساخته شده است. تا اثر مثبتی در بهبود چین و چروک و تیرگی دور چشم و حتی از افتادگی پلک پایین جلوگیری نمایند. رتینول یکی از ترکیبات این کرم ها است. معمولا در کرم های دور چشم بالای 50 سال از عناصر ضد پیری قوی با درصد بالا استفاده شده است. اگر شما بالای 50 سال دارید بهتر است از بهترین کرم های دور چشم مناسب سنین 50 سال هر چه سریعتر استفاده نمایید.

شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

منبع : بهترین سن استفاده از کرم دور چشم



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کرم آبرسان 100 ساعته کلینیک یکی از بهترین آبرسان های صورت از برند کلینیک ساخت کشور آمریکا است. این محصول تا ۱۰ لایه در پوست نفوذ کرده و باعث هیدراته شدن عمیق پوست می شود. همچنین رطوبت را تا ۱۰۰ ساعت حفظ کرده و سبب تحریک منبع رطوبت داخل پوست می شود.

کرم آبرسان 100 ساعته کلینیک

کرم آبرسان صد ساعته کلینک با رفع خشکی پوست سبب جلوگیری از علائم زودرس پیری و چین و چروک ریز و خطوط اولیه ناشی از خشکی تاحد زیادی می شود. از تخریب لایه های رویی و محافظتی پوست جلوگیری می کند و آن را ترمیم می نماید. این محصول فاقد پارابن، چربی، الکل ، عطر ، پارابن است.

ویژگی های کرم آبرسان 100 ساعته کلینیک

از جمله وِیژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • آبرسان و مرطوب کننده
  • ماندگاری تا 100 ساعت
  • کاهش عمق چین و چروک
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • بافت کرم، ژلی
  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی هیالورونیک اسیدآ آب آلوئه اکتیو شده، بیوفرمنت آلوئه
  • کشور سازنده آمریکا

ترکیبات کرم آبرسان 100 ساعته کلینیک

از جمله مواد تشکل دهنده این آبرسان طبیعی پوست می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • بیوفرمنت آلوئه: این ماده که از ترکیب لاکتوباسیلوس، آب آلوئه اکتیو شده و عصاره پودری آلوئه ورا کاملا ارگانیک تهیه شده است، غنی از مواد مغذی برای پوست است که به حفظ رطوبت روی پوست کمک می‌کند. علاوه بر این باعث جذب بالاتر کرم روی پوست شده و پوست را پرتر، یکدست و نرم نشان می‌دهد.
  • هیالورونیک اسید: مولکولی است که 1000 برابر وزن خود آب جذب می‌کند؛ افزایش این مولکول در لایه‌های پوست موجب افزایش رطوبت در سطح و عمق می‌شود.
  • آب آلوئه اکتیو شده: آب خالص ترکیب شده با عصاره برگ آلوئه ورا باعث جذب بهتر محصول روی پوست و نفوذ بهتر رطوبت در لایه‌های زیرین پوست می‌شود.
  • تکنولوژی auto replenishing: در این تکنولوژی از آب آلوئه اکتیو شده و کافئین استفاده شده تا سیستم تولید رطوبت طبیعی پوست را تحریک و تقویت کند.

نحوه استفاده از محصول

صبح و شب روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده شود.

برای مشاهده سایر محصولات آبرسان و مرطوب کننده پوست و همچنین سایر محصولات برند کلینیک کلیک کنید. همچنین می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

 

برای خرید کرم آبرسان مویسچر 100 ساعته کلینیک کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

رژ لب مایع بهتر است یا جامد ؟ امروزه با زیاد شدن تنوع لوازم آرایشی و راه پیدا کردن رژ لب های مایع به بازار های لوازم آرایشی. بسیاری از افراد در انتخاب میان رز لب مایع یا جاد دچار سردرگمی می شوند. 

برای انتخاب میان رژ لب های مایع و جامد باید ابتدا بدانید که تفاوت میان رژ لب مایع و جامد چیست ؟ اگر شما هم با چنین چالشی روبرو هستید توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همرا باشید.

تفاوت رژ لب جامد و مایع

برای پاسخ به این سوال که تفاوت رژ لب جامد و مایع چیست ؟ باید ویژگی های این دو محصول را تمام جوانب با هم مقایسه کنید. بنابر این برای درک بهتر تفاوت این دو محصول در ادامه به بررسی کامل ویژگی های رژ لب جامد و مایع می پردازیم.

ویژگی های رژ لب جامد

رژ لب های جامد قدیمی ترین نوع رژ لب موجود در بازار است. این نوع رژ لب هنوز هم با وجود آمدن محصولات جدید برای آرایش لب طرافداران زیادی دارد و از مشتریان آن کم نشده است. رز لب های جامد به شکل مختلفی همچون مات، اکلیلی و مخملی طراحی شده اند و هر کدام از انواع رژ لب های جامد مورد پسند برخی افراد است. مهمترین ویژگی های رژ لب جامد عبارتند است :

پوشش دهی زیاد رژ لب های جامد

رژ لب های جامد قابلیت پوشش دهی و کاور تمامی سطح لب را با یکبار زدن دارند. این رژ لب ها از لحاظ بافت به دسته ابریشمی و کرمی تقسیم بندی می شوند.  رژ لب های ابریشمی به دلیل داشتن غلظت رنگ دانه های بیشتر دارای پوشش دهی بیشتری هستند. 

بنابراین اگر می خواهید خیلی سریع تنها با یکبار کشیدن تمام لب خود را کاور کنید، استفاده از رژ لب های جامد ابریشمی توصیه می شوند. 

رژ لب جامد نیازی به زیر سازی ندارند

یک تفاوت بسیار مهم رژ لب های جامد در مقایسه با رژ لب های مایع این است که نیازی به زیر سازی ندارند. درست است که خیلی از افراد اطلاعی از این موضوع ندارند و از لوازم آرایشی خود بدون زیر سازی استفاده می کنند. اما بهتر است بدانید که رژ لب مایع به دلیل بافتشان برای اینکه ظاهر زیباتری به لب ها بدهند نیاز به زیرسازی با پرایمر لب دارند اما  رژ لب جامد اینگونه نیست. 

 

رژ لب جامد برای لب های پوسته و پوسته و خشک مناسب است 

اگر لب های شما خشک و پوسته پوسته است نیاز دارید که قبل از زدن رژ لب به وسیله یک مرطوب کننده لب ترمیم و بازسازی کنید. اما در صورتی که زمان ندارید یا مرطوب کننده ندارید انتخاب رژ لب جامد بسیار برای شما مناسب تر است. چرا که رژ لب های جامد مخصوص انواع ابریشمی آن دارای روغن های مغذی و چربی بیشتری هستند. 

رژ لب های جامد می توانند چربی لازم را به لب برسانند و به مرور از پوسته پوسته شدن سطح لب جلوگیری کنند. 

ماندگاری بالا رژ لب های جامد

اگر تمدید لوازم آرایشی نیز برای شما آزار دهنده است و یا زمان کافی برای تمدید لوازم آرایشی خود را ندارید. استفاده از رژ لب های جامد برای شما بهترین گزینه به حساب می آید. زیرا این محصولات آرایشی از ماندگاری بالا برخوردار هستند. 

 

دادن شادابی به لب ها با رژ لب جامد

رژ لب جامد با حفظ طراوت و تامین مواد مغذی مورد نیاز لب ها سبب شادابی لب ها می شود. پس اگر برای آرایش ها روزانه خود که زمان زیادی بر روی لب ها می ماند به دنبال رژ لب می گردید انتخاب رژ لب های جامد از برند های معتبر با خاصیت ویتامینه می تواند علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا سبب حفظ شادابی و سلامتی پوست و بافت لب هایتان بشود. 

 

ویژگی های رژ لب مایع 

این نوع از رژ لب ها هماطوری که از اسم آنها نیز مشخص است بافت مایع دارند وبه همین دلیل مورد استقبال بسیاری از خانم ها در سراسر دنیا قرار گرفته اند. در ادامه به بررسی مهمترین ویژگی ها رژ لب مایع می پردازیم :

ایجاد جلو و ظاهر زیبا و چشمگیر

اگر قصد شرکت در یک مهمانی یا جشن را دارید و می خواهید آرایش لب هایتان به چشم بیاید. بی شک یک رژ لب مایع براق تمام آن چیزی است که به دنبال آن هستید. 

 

بی عیب و ایراد بدون نتیجه نهایی 

رنگی شدن دندان ها بعد از یا باقی ماندن رژ لب روی لبه فنجان یا لیوان از جمله مشکلاتی است که حتما بعد از استفاده از رژ لب جامد با ان مواجه شده اید. بنابراین اگر با چنین مشکلاتی روبرو هستید بهتر است حتما یک بار رژ لب مایع را امتحان کنید. 

رژ لب های مایع به دلیل زود خشک و غیر چسبنده، دندان هایتان را رنگی نمی کنند و ردی از آن بر روی لیوان و یا فنجان های قهوه نوشیدنی باقی نخواهد ماند 

 

تا این با بیان ویژگی ها سعی شد تا تمام تفاوت های رژ لب جامد و مایع مورد بررسی قرار گیرد. در جدول زیر می توانید به طور خلاصه تمامی این تفاوت ها را ببنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که رژ لب جامد بهتر است یا مایع ؟

ویژگی‌ها

رژ لب جامد

رژ لب مایع

بافت

جامد

مایع غلیظ

سهولت در استفاده

عملکرد پیچی (استیکی) و استفاده آسان

دارای برس مخصوص و نیازمند تمرین بیشتر

آبرسانی

داری خاصیت آبرسانی کمتر

دارای خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی به پوست لب

جلوه نهایی

ظاهری مات، کرمی و مخملی

ظاهری براق‌تر و گاهی مخملی

میزان ماندگاری

ماندگاری بالاتر

ماندگاری کمتر (به‌جز رژ لب‌های مایع مات با ماندگاری بالا)

راحتی در استفاده

راحت

بسیار راحت

رنگدانه

تنوع رنگی بیشتر با رنگدانه‌های ضعیف‌تر

تنوع رنگی کمتر با رنگدانه‌های قویتر

لوازم آرایشی مکمل

برای فرم‌دهی بهتر به لب‌ها، به خط لب نیاز دارد

نیازی به خط لب ندارد و به‌تنهایی کافی است

     

 

رژ لب جامد یا مایع کدام بهتر است ؟

با توجه به توضیحات داده شده باید با توجه به نوع نیاز و توقعات خود از این محصول آرایشی یکی ار انتخاب کنید. رز لب مایع و جامد هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. در انتخاب خود به نکات زیر توجه داشته باشید :

  • در صورتی که اصل تمدید آرایش خود نیستید و می خواهید از یک رژ لب با دوام استفاده کنید رژ لب جامد ابریشمی برای استفاده روزانه بهتر است.
  • استفاده از رژ لب مایع کمی سخت تر از رژ لب جامد است. اگر نمی توانید به راحتی از برس رژ لب مایع استفاده کنید، رژ لب جامد برای شما انتخاب مناسب تری می باشد. 
  • اگر حوصله پاک کردن آرایش را ندارید انتخاب رژ لب جامد برای گزینه بهتری است. 
  • اگر می خواهید لب های شما ظاهری براق و کرمی داشته باشند رژ لب مایع بهتر است. 
  • اگر رژ لب تان همواره داخل کیفتان است. رژ لب مایع بهتر است چرا که دیگر نگران آب شدن و خراب شدن آن در کیفتان نیستید
  • اگر رد رژلب روی دندان یا لیوان آشامیدنی شما را اذیت می کند، انتخاب رژ لب مایع برای شما بهتر است. 

شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید. 

 

 

منبع :: رژ لب مایع یا جامد کدام بهتر است ؟ بررسی کامل تفاوت



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کرم پودر آبرسان شیگلم یکی از محبوب ترین و پروفروش ترین کرم پودر ها برای پوست های خشک است که به خوبی آن را آبرسانی می کند. به دلیل ظاهر کرم پودر بهتر شده و از کیکی شدن آن روی پوست جلوگیری می کند. این محصول دارای پوشش متوسطی است به همین دلیل سبب مسدود شدن منافذ باز پوست نمی شود و از ایجاد جوش و حساسیت جلوگیری می کند. پس به راحتی از آن می توان به عنوان یک کرم پودر روزانه استفاده کرد.

کرم پودر آبرسان شیگلم 

کرم پودر آبرسان عمیق شیگلم دارای خاصیت آبرسانی قوی برای پوست است و با خاصیت پوشانندگی متوسط تا عالی که دارد ظاهری یکدست و طبیعی روی پوست ایجاد می کند. این محصول باعث ایجاد یک درخشندگی فوق العاده پوست می شود.

کرم پودر آبرسان شیگلم طرح جدید و قدیم

ویژگی های کرم پودر آبرسان شیگلم

  • کاور مدیوم
  • آبرسان پوست
  • نتیجه نهایی طبیعی
  • کاهش خشکی پوست
  • آنتی اکسیدان
  • غیر کومدون زا
  • مناسب پوست های خشک و نرمال
  • فاقد عطر
  • فاقد تست حیوانی
  • بافت سبک
  • ماندگاری طولانی مدت

 

رنگ بندی کرم پودر آبرسان شیگلم

این محصول در رنگ های جذابی تولید شده است که عبارتند از :

  • Fair: پوست روشن با تناژ سرد
  • Porcelain: پوست روشن با تناژ طبیعی
  • Shell: پوست روشن با تناژ گرم
  • Nude: پوست گندمی با تناژ طبیعی
  • Warm Vanilla: پوست گندمی با تناژ گرم
  • Sand: پوست تیره با تناژ گرم
  • Honey: پوست تیره با تناژ گرم
  • Caramel: پوست خیلی تیره با تناژ گرم

رنگ بندی کرم پودر آبرسان شیگلم

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای پوست های نرمال تا خشک مناسب است.

روش استفاده از محصول

ابتدا محصول را به خوبی تکان دهید و به آرامی روی ناحیه مورد نظر پمپ کنید. با استفاده از انگشت هایلایتر را روی پوست ماساژ دهید.

برای دیدن سایر محصولات برند شیگلم  و همچنین سایر محصولات کرم پودر آرامیس کلیک کنید. شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

 

منبع : کرم پودر آبرسان شیگلم



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار ایرانی و خارجی را می شناسید ؟ معمولا افرادی که دارای پوست چرب هستند با مواردی همچون منافذ پوست باز، لیز خوردن دست روی پوست، گونه های چرب و برق پوست صورت به خاطر چربی مواجه اند. اگر شما هم پوست چرب دارید برای کنترل چربی پوستتان در طول روز کرم پودرهایی طراحی شده اند که به شما برای حل مشکلات پوست چرب کمک می کنند. در این مقاله 10 مدل از بهترین کرم پودرهای مناسب برای پوست چرب و جوش دار ایرانی و خارجی معرفی شده است :

بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار ایرانی و خارجی

از جمله بهترین کرم پودرهای مناسب پوست چرب و جوش دار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

کرم پودر کالیستا سری کامفورت

کرم پودر کالیستا سری کامفورت یک محصول اقتصادی و با کیفیت است. این کرم پودر یک انتخاب مناسب برای کسانی است که دارای پوست چرب و جوش دار هستند. این کرم پودر از برند کالیستا به گونه ای طراحی شده که از پس زدن چربی پوست جلوگیری می نماید و ظاهری یکدست را ایجاد می کند. طراحی پمپی و تیوپی این کرم پودر سبب شده تا شما بتوانید بسته به نیاز خود بهترین کرم پودر را انتخاب نمایید.

کرم پودر کامفورت کالیستا

برای خرید کرم پودر کالیستا سری کامفورت کلیک کنید.

کرم پودر نوت سری مات کننده

برخی افراد برای کنترل چربی پوست خود مجبور هستند تا از پرایمر استفاده کنند. اگر شما نیز جزو این افراد هستند؛ کرم پودر نوت سری مات کننده یک انتخاب مناسب برای شما است. ترکیبات بی نظیر این کرم پودر سبب جلوگیری از تحریک غدد چربی می شود و به تمیز ماندن پوست صورت شما کمک می کند. برند نوت در ترکیبات این کرم پودر از عصاره اسپیره، روغن سدر و ویتامنیهای مختلف کمک گرفته تا از التهاب و حساسیت پوست جلوگیری نماید.

کرم پودر مات کننده قوی با SPF15 نوت

برای خرید کرم پودر مات کننده قوی نوت کلیک کنید.

کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین SPF8 تیوپی بلک دایموند مای

کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین SPF8 تیوپی بلک دایموند مای با استقبال خودبی مواجه شده است. این کرم پودر فاقد چربی با خاصیت مات کنندگی بالا و دارای SPF8 است که می تواند تا حدودی از پوست در مقابل نور خورشید محافظت کند.

این کرم پودر پوشانندگی بالایی دارد و ماندگاری آن زیاد است؛ به همین دلیل به عنوان یک انتخاب مناسب برای خرید تبدیل شده است. این کرم پودر بافت سبکی دارد و از لحاظ قیمت نیز بسیار اقتصادی و با صرفه است.

کرم پودر آکنه لاین مای

برای خرید کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین SPF8 تیوپی بلک دایموند مای کلیک کنید.

کرم پودر فاقد چربی بادوام آرت دکو

محصولات آرایشی کشور آلمان جزو بهترین محصولات آرایشی دنیا است. برند آرت دکو یکی از برند های معروف آلمانی است.

کرم پودر فاقد چربی بادوام آرت دکو یک انتخاب مناسب برای افرادی است که دارای پوست چرب و مختلط هستند. این کرم پودر پوست را مات می کند، پوشش دهی بالایی دارد و بافت آن بسیار سبک است. این کرم پودر نمی گذارد نواحی پیشنانی، بینی، گونه ها و چانه که مستعد چرب شدن هستند، ذره ای برق بیفتد.

در ترکیبات این کرمپ ودر از ویتامین E، اسید هیالورونیک استفاده شده است. که سبب جوانسازی پوست و رطوب رسانی قوی به آن می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به تیر نشدن و دوام بالای آن در طول روز اشاره کرد.

کرم پودر فاقد چربی بادوام آرت دکو 

برای خرید کرم پودر فاقد چربی بادوام آرت دکو کلیک کنید.

کرم پودر مای سری black diamond matt makeup

کرم پودر مای سری black diamond matt makeup ساخت برند بلک دایموند سری جدید محصولات مای است. این کرم پودر در کنار طراحی و بسته بندی شیکی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای افرادی که دارای پوست چرب و جوش دار هستند باشد. ترکیبات این کرم پودر باعث پوشش دهی فوق آلعاده جوش، آکنه و سایر عیوب صورت می شود. با کاوری که بر روی پوست ایجاد می کند از برق زدن آن جلوگیری می نماید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پخش شدن راحت ان بر روی پوست اشاره کرد که با تنوع رنگی بالا پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود.

کرم پودر مات تیوپی بلک دایموند مای

برای خرید کرم پودر مات تیوپی بلک دایموند مای کلیک کنید.

کرم پودر الارو سری آنتی ایج

این محصول از برند الارو قابلیت جذب سریع و پوشانندگی بالا دارد. بافت آن بسیار سبک است و با کنترل چربی پوست نمایی طبیعی و مات به پوست می دهد. ترکیبات ضد التهاب و آنتی باکتریال این کرم پودر از به وجود آمدن جوش  جلوگیری می کند و در داشتن پوست صاف و مخملی به شما کمک می نماید. اگر به دنبال یک کرم پودر برای جلوگیری از پیری زود رس پوس هستید، این کرم پودر یک گزینه مناسب برای شما است. الارو در این کرم پودر از ماده اکتیو کمک گرفته تا به عمق پوست نفوذ و از پیری زود رس پوست جلوگیری نماید.

کرم پودر الارو سری آنتی ایج

برای خرید کرم پودر الارو سری آنتی ایج کلیک کنید.

کرم پودر مک سری استودیو فیکس

محصولات برند مک امروز در بازار با استقبال بسیاری زیادی مواجه شده است. که علت آن هم می تواند کیفیت بالای محصولات این برند باشد. کرم پودر مک سری اتودیو فیکس علاوه بر کنترل چربی جهت جلوگیری از برق افتادن پوست از مواد محافظ در برابر اشعه های مضر آفتاب نیز برخوردار است. که از پوست شما در مقابل نور خورشید محافظت می نماید.

کرم پودر مک سری استودیو فیکس

برای خرید کرم پودر مک سری استودیو فیکس کلیک کنید.

کرم پودر ضد آفتاب فاقد چربی مدیسان

اگر به دنبال یک محصول برای استفاده روزانه خود هم به عنوان ضد آفتاب و هم کرم پودر هستید. تنها انتخاب شما می تواند ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی تیوبی پوست حساس و  چرب SPF40 مدیسان باشد.

ضد آفتاب کرم پودری مخصوص پوست های چرب مدیسان بافت بسیار سبکی دارد و ظاهری بسیار طبیعی به شما خواهد داد.

این محصول دارای SPF40 است و می تواند از شما در مقابل اشعه های مضر نور خورشید محافظت نمایید. مدیسان این محصول را طوری طراحی کرده تا بتواند به راحتی جای انواع لک و جوش را محو کند و پوستی صاف و مات را به جا بگذاردو پوستی که عرق نخواهد کرد و از این رو آرایشی فیکس به شما کم می کند.

کرم پودر ضد آفتاب فاقد چربی مدیسان 

برای خرید کرم پودر ضد آفتاب فاقد چربی مدیسان  کلیک کنید.

شما می توانید تمای ادکلن، عطر ، لوازم آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

منبع :  بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار ایرانی و خارجی



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کرم پودر مات شیگلم یکی از بهترین کرم پودر های خارجی با پوشانندگی بالا است که دارای خاصیت مانند آبرسانی، فیلتر تیتانیوم دی اکساید که برای محافظت از اشعه مضر نور خورشید، آنتی اکسیدان قوی، تسکین دهنده، ضد التهاب و قرمزی ، ضد آب و تعرق می باشد. کرم پودر شیگلم اصل دارای پیگمنت بالا است و افزایش پیگمنت کرم پودر لایه های بیشتری از آن روی پوست بزنید بدون اینکه پیل شود یا جلوه کیکی پیدا کند.

کرم پودر مات شیگلم

این محصول بافت سبکی دارد که به هیچ وجه بر روی پوست احساس سنگینی ایجاد نمی کند و کاملا به پوست اجازه تنفس می دهد. فاقد عطر است و فرمولاسیون آن حاوی ترکیباتی است که موجب مسدود شدن منافذ نشده و چربی پوست را کنترل می کند. در نتیجه سبب مشکلاتی همچون جوش، براق شدن بیش از حد پوست و … نمی شود. این محصول مانند یک فیلتر روی پوست عمل می کند و جوله ای بینظیر به آن می بخشد. این محصول برای استفاده روزانه و مجالس بسیار مناسب است.

ویژگی های کرم پودر مات شیگلم

  • نتیجه نیمه مات و طبیعی
  • ماندگاری طولانی مدت
  • پیگمنت بالا
  • کنترل کننده چربی پوست
  • بدون مسدود کردن منافذ
  • بافت سبک
  • ضد التهاب و قرمزی
  • حاوی فیلتر تیتانیوم دی اکساید
  • مناسب مصرف روزانه، مهمانی، آرایش حرفه ای
  • فاقد عطر

رنگ بندی کرم پودر مات شیگلم

این محصول در سه رنگ جذاب تولید شده است که عبارتند از :

  • Fair: پوست روشن با تناژ سرد
  • Porcelain: پوست روشن با تناژ طبیعی
  • Shell: پوست روشن با تناژ گرم
  • Nude: پوست گندمی با تناژ طبیعی
  • Warm Vanilla: پوست گندمی با تناژ گرم
  • Sand: پوست تیره با تناژ گرم
  • Honey: پوست تیره با تناژ گرم
  • Caramel: پوست خیلی تیره با تناژ گرم

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای انواع پوست مناسب است به خصوص کسانی که پوست های چرب و مختلط دارند.

روش استفاده از محصول

ابتدا محصول را به خوبی تکان دهید و به آرامی روی ناحیه مورد نظر پمپ کنید. با استفاده از انگشت هایلایتر را روی پوست ماساژ دهید.

برای دیدن سایر محصولات برند شیگلم  و همچنین سایر محصولات کرم پودر آرامیس کلیک کنید. شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

 

برای خرید کرم پودر مات شیگلم کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

شوره سر ( Dandruff ) که با اسم علمی pityriasis simplex capilitii نیز شناخته می شود. شوره سر یکی از مشکلاتی است که هر کسی ممکن است در طول زندگی با آن مواجه شود. برای پیشگیری و درمان شوره سر می توان از روش های طبیعی با استفاده از روغن ها، محصولات ارگانیک و گیاهی استفاده کرد. البته باید توجه داشته باشید که این کار به همین راحتی قابل انجام نیست. برای انجام این کار نیاز است شما ابتدا انواع شوره سر، علت ایجاد آن را بشناسید و سپس با توجه به ریشه آن روش درمانی متناسبی برای خود انتخاب نمایید. به همین دلیل در این مقاله به بررسی کامل این موضوع پرداخته شده است

شوره سر چیست

قبل از هر چیزی باید بدانید که شوره سر یکی از انواع بیماری های شایع است که ممکن است فرد در هر سنی با آن مواجه شود. این عارضه مسری نیست و خطر خاصی را برای اطرافیان فرد به دنبال ندارد. اما بهداشت فردی فرد و زیبایی او را تحت تاثیر قرار می دهد.

پوست انسان در بیرونی ترین سطح خود به خاطر داشتن کراتین به طور مداوم در حال بازسازی است. به همین دلیل سلول های لایه بیرونی آن که در تماس با محیط هستند؛ به طور مداوم از بین می روند و سلول های جدید جای انها را می گیرند. اگر میزان مرگ سلولی افزایش یابد، سلول های مرده به شکل شوره بر روی سر قابل مشاهده هستند.

علام شوره سر

برای اینکه متوجه شوید که شما نیز دچار شوره سر هستید یا خیر باید با علائم آن آشنا باشید. از جمله علائم شایع این عارضه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • خارش پوست سر
  • پوسته پوسته شدن سر
  • احساس سوزش در برخی مواقع
  • احساس وجود جراحت یا زخم در سر
  • دیدن تکه های چربی در میان مو های سر
  • پوست سر قرمز و متورم
  • ریزش موقتی مو

علت شوره سر چیست ؟

علت شور سر مختلف است ولی از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پوست تحریک شده و چرب سر
  • حساسیت پوست سر به روتین مراقبت فرد
  • نشستن مو و عدم رعایت بهداشت فرد
  • باقی ماندن شامپو بر روی سر
  • ابتلا به قارچ و باکتری مانند مالاسزیا
  • ابتلا به بیماری های پوستی یا خاص همانند اگزما یا پسوریازیس ، پارکینسون یا HIV
  • عدم تعادل هورمونی
  • تغذیه نادرست و ناسالم ( کمبود ویتامین و مواد معدنی در برنامه غذایی )
  • استرس زیاد و تعرق ناشی از آن در سر
  • کمبود خواب
  • آسیب های ناشی از سشوار زدن یا فر کردن مو به صورت غیر اصولی
  • استفاده از محصولات مراقبتی آرایشی و بهداشتی تقلبی و یا تاریخ مصرف گذشته

انواع شوره سر

شوره سر به دوشکل چرب و خشک قابل مشاهده است. که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها پرداخته شده است :

شوره سر خشک

شوره سر خشک کوچک و سفید رنگ هستند. این نوع شوره به دلایل و علت های مختلفی ظاهر می شود. در اکثر مواقع درفصل زمستان که هوای بیرون خانه سرد است و هوای داخل خانه گرم می باشد شوره خشک نمایان می شود. در چنین مواقعی پوست سر خشک شده به همین دلیل شوره ظاهر می شود.

توجه داشته باشید که خشک شدن پوست سر سبب تحریک پذیری و حساسیت پوست می شود. که همین امر سبب از بین رفتن سلول های پوست سر به شکل شوره می شود. شستشوی زیاد سر نیز می تواند یکی از دلایل ایجاد شوره در سر باشد.

در صورتی که همراه با شوره احساس خارش در سر دارید بهتر است به یک متخصص پوست و مو مراجعه نمایید.

شوره  سر چرب

در شوره سر چرب دانه های شوره درشت تر می باشند و رنگ آن بیشتر به زرد متمایل است. همانطوری که از اسم این نوع شوره پیداست بافت آن دارای چربی می باشد.

غده های تولید سبوم در زیر لایه سطحی پوست سر قرار دارند و با تولید سبوم چربی و رطوبت سر را حفظ می نمایند. در صورتی که این غدد بیش از حد سبوم تولید کنند پوست سر بییش از حد طبیعی چرب و سبب ایجاد شوره سر چرب می شوند.

شوره سر قارچی

این نوع از شوره به دلیل وجود قارچ به نام MAalassezia  که در بدن هر کسی وجود دارد، ایجاد می شود. در برخی موارد فعال شدن این قارچ سبب بروز عارضه هایی برای فرد می شود. که یکی از این عوارض شوره سر است. از دیگر عوارض این قارچ می توان به اگزما، التهاب و … اشاره داشت .

شوره سر پسوریازیس این نوع شوره سر به شکل پوست های ریز و پوردری شکل ریز و درشت در سر قابل مشاهده است. دانه های این نوع شوره براق هستند. پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی است که در سلول های پوست خیلی سریع رشد می کند و سبب ایجاد لک های ضخیم و پوسته پوسته شدن پوست سر می شوند.

نحوه تشخیص انواع شوره سر

برای تشخیص انواع شوره سر می توانید از نکات زیر استفاده نمایید :

  • شوره سر خشک به شکل دانه های سفید و ریز و معمولا در فص زمستان دیده می شود.
  • شوره سر چرب دانه های درشت و زرد رنگ دارد.
  • شوره سر قارچی همراه با التهاب و اگزما است.
  • شوره سر پسوریازیس به شکل پودر مانند و پوسته های ریز و درشت ظاهر می شود و معمولا براق است.

راه های پیشگیری از شوره سر

از قدیم گفته اند که بهترین درمان، مراقبت و پیشگیری از هر بیماری یا عارضه ای است. بهتر است قبل از وقوع شوره سر از آن جلوگیری نمایید. این عارضه خطرناک نیست اما درمان آن سخت و زمان بر است. به همین دلیل با رعایت چند نکته می توان به راحتی از وقوع آن پیشگیری کرد. در ادامه روش های پیشگیری از آن آورده شده است :

1- آب کافی بنوشید

کمبود آب در بدن می تواند احتمال اینکه دچار شوره شوید را افزایش دهد. نوشیدن 8 لیوان آب در روز را فراموش نکنید. همین طور برای تامین اب مورد نیاز بدنتان می توانید از میوه ها، سبزیجات سرشار از آب نیز استفاده نمایید. از نوشیدن زیاد قهوه و چایی پرهیز کنید.

2- رژیم غذایی سالم و مغذی داشته باشید

داشتن یک رژیم غذایی مقوی و سالم سرشار از اسید های چرب امگا3، ویتامین، پروتئین برای بدن ضروری است. برای پیشگیری از شوره حتما به رژیم غذایی خود توجه داشته باشید و بهتر از مواد غذایی همچون گندم، سبوس، گردو، جگر، ماهی، سیب زمینی، بادام هندی، تخم مرغ، زیتون و سبزی های خام را در برنامه غذایی خود داشته باشید.

در خاطر داشته باشید که غذایی های بسیار تند، شیرین، شور و تند برای بدن مناسب نیست.

3- در معرض نور خورشید قرار بگیرید

نور خورشید سبب بهوبد تولید ویتامین D3 در بدن می شود. تولید چربی های سالم روی سطح پوست را افزایش می دهد و برای پیشگیری از شوره سر قرار گرفتن در معرض نور ملایم خورشید مفید است.

4- استرس تان را کنترل نمایید

استرس زیاد می تواند تغییرات هورمونی در بدن ایجاد نمایید و سبب ترشح بیش از حد چربی و در نتیجه ایجاد شوره سر شود.

5- از شانه ها و برس های با کیفیت استفاده نمایید

شانه نکردن روزانه موها یکی از دلایل ایجاد شوره است. شا زدن با برس به طور صحیح سبب از بین رفتن پوسته های خشک سر و همین طور افزایش جریان خود به سمت پوست سر می شود که باعث تقویتان موهایتان نیز می شود.

استفاده از برس های چوبی مرغوب سبب جلوگیری از آسیب رسیدن به ریشه موها می شود. برس های با چوب بامبو برای سر بسیار مناسب هستند.

نکات زیر را در زمان شانه زدن رعایت نمایید :

  • سعی کنید هیچ وقت ا برس کسی دیگر استفاده نکنید.
  • شانه خود را هر چند یک بار با آب گرم شستشو دهید تا چربی پوست و آلودگی ها از روی آن پاک شود
  • ترجیحا از برس های چوبی به دلیل داشتن خواص زیاد استفاده کنید.

6- از شستشوی بیش از حد سر خودداری نمایید

شستشوی زیاد سر چربی سر را از بین می برد و سبب خشک شدن پوست سر و ایجاد این عارضه می شود پس از شستشوی زیاد سر خودداری نمایید. همچنین در زمان شستشوی موهایتان بهتر است از آب ولرم استفاده کنید. استحمام با آب خیلی داغ برای موهای سر و پوست سر مضر است.

درمان شوره سر خانگی

معمولا افرادی که دچار این عارضه شده اند به دنبال راه های درمان شوره سر می گردند. از روش های درمانی این عارضه می توان به موارد زیر اشاره داشت :

1- شامپو

یکی از رایج ترین راه حل های درمان شوره سر استفاده از شامپو های ضد شوره است. کتوکانازول یکی از این شامپو هاست و نوعی ماده ضد قارچی است. فرد در هر سنی می تواند از این شامپو استفاده کندو این شامپو ها به دلیل داشتن سولفید سلنیوم با کاهش چربی طبیعی، به غدد پوست سر در کنترل چربی سر کمک می کنند. از جمله بهترین شامپو های ضد شوره موجودو در بازار می توان به شامپو ضد شوره اینسایت اشاره کرد :

2- روغن درمانی

یکی از روش های قدیمی که از دیرباز تاکنون مورد استفاده عموم مردم می باشد. استفاده از روغن های طبیعی برای کنترل و درمان شوره است. روغن درمانی اگر با استفاده از روغن درست و با استفاده از روغن اورگانیک و باکیفیت انجام شود، تاثیر به سزایی در درمان شوره دارد.

3- دارو

اگر مشکل شما با هیچ یک از روش های غیر دارویی حل نشد حتما به یک پزشک مراجعه نمایید. معمولا متخصصین پوست و مو از دارو برای درمان شوره استفاده می کنند.

منبع » شوره سر | علت ایجاد و نحوه درمان شوره مو سر



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

 

 

هایلایتر بدن شیگلم مدل SUNKISSED BODY HIGHLIGHTER بافتی مایع و سبک دارد که پیگمنتی بسیار بالا دارد که درخشش رزگلد با رگه های نقره  ای روی پوست ایجاد می کند. پیگمنت این محصول با زدن لایه های بیشتر روی پوست پر رنگ تر می شود و برجستگی های چوه ترقوه و سرشانه را به زیبایی هر چه تمام تر نمایان می کند. این محصول برای استفاده رو صورت و بدن مناسب است و درخشش زیبا و تابستانی روی پوست ایجاد می کند. این محصول پوست را نرم و هیدراته نگه می دارد وگان، فاقد الکل ، سیلیکون، گلوتن و پارابن و تالک است. و یک محصول ایده آل برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد.

هایلایتر بدن شیگلم

این محصول یکی از محصولات جذاب و منحصر به فرد شیگلم است که جلوه ای چند رنگ و خاص به شما می دهد. این محصول را می توانید برای نواحی ای از صورت که می خواهید جلوه بیشتری داشته باشد استفاده کنید. این محصول را می توانید روی پلک و قسمت های مختلف بدن قابل استفاده است.

ویژگی های هایلایتر مایع بدن شیگلم

  • دارای درخشش جذاب
  • رزگلد با رگه های نقره ای
  • بافت سبک و قابل ساخت
  • حفظ رطوبت پوست
  • قابل استفاده برای بدن و صورت
  • مناسب برای مجالس رسمی و مهمانی ها
  • ماندگاری بسیار بالا
  • فاقد عطر، پارابن و …
  • حجم 30 میلی لیتر
  • تاریخ انقضا 12 ماه بعد از باز شدن درب محصول

رنگ بندی هایلایتر بدن شیگلم

این محصول در سه رنگ جذاب تولید شده است که عبارتند از :

  • رنگ  Eros
  • رنگ Athena
  • رنگ Medusa

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای انواع پوست مناسب است.

روش استفاده از محصول

ابتدا محصول را به خوبی تکان دهید و به آرامی روی ناحیه مورد نظر پمپ کنید. با استفاده از انگشت هایلایتر را روی پوست ماساژ دهید.

برای دیدن سایر محصولات برند شیگلم  و همچنین سایر محصولات کانتور و هایلایتر آرامیس کلیک کنید. شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

برای خرید هایلایتر بدن شیگلم SUNKISSED کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

بالم کرم پودر شیگلم یک کرم پودر جدید با پوشانندگی بالا و سبک است که روی پوست با کاور کردن نواقص و ایرادات پوستی صاف و یکدست را به ارمغان می آورد. فرمولاسیون این بالم کاملا فاقد چربی است و بافتی کات روی پوست ایجاد می کند. این محصول برای انواع پوست مناسب است و با ماندگاری بالایی که دارد می تواند زمان زیادی را بدون تغییر رنگ و بافت روی پوست باقی می ماند.

بالم کرم پودر شیگلم

این محصول حاوی آمینو اسید هایی است که سبب مقاومت این محصول در برابر چربی و تعرق می شود و می تواند از کیکی شدن آن جلوگیری نمایید. این محصول به سرعت روی پوست خشک می شود و بافت طبیعی دارد و جلوه مصنوعی ایجاد نمی کند. همچنین حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان و رطوبت رسان است که از خشکی و پوسته پوسته پوست جلوگیری می کند.

ویژگی های بالم کرم پودر شیگلم

  • کاور بالا
  • حاوی انتی اکسیدان
  • نتیجه نهایی مات
  • فاقد الکل و تالک
  • ماندگاری بالا
  • حجم 23 گرم
  • تاریخ انقضا 12 ماه بعد از باز شدن درب محصول

رنگ بندی بالم کرم پودر شیگلم

این محصول در شش رنگ جذاب تولید شده است که عبارتند از :

  • nude
  • chantilly
  • shell
  • porcilian
  • warm vanilla
  • sand

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای انواع پوست مناسب است و می توانید از آن برای مهمانی ها و مصرف روزانه استفاده کنید.

روش استفاده از محصول

ابتدا انگشت خود را به صورت دورانی روی سطح بالم بکشید سپس با استفاده از براش مخصوص کرم پودر آن را به صورت خود بزنید. در صورتی که به کاور بالاتری نیاز دارید لایه بیشتری از این محصول را بزنید.

برای دیدن سایر محصولات برند شیگلم  و همچنین سایر محصولات کرم پودر آرامیس کلیک کنید. شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

 

برای خرید بالم کرم پودر شیگلم کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

یافتن بهترین روغن برای پوست صورت مسئله ای است که خیلی ها به دنبال آن هستند. چرا که با توجه به نوع پوست و نیاز های آن باید این روغن انتخاب شود تا آسیبی به پوستتان نرساند. معمولا روغن های ارگانیک یک انتخاب مناسب برای ماساژ صورت به حساب می آیند.

آیا به دنبال یافتن بهترین روغن برای ماساژ پوست صورت خود هستند ؟ در این مقاله به طور کامل این موضوع مورد بررسی قرار گرفته تا بعد از مطالعه آن بتوانید بهترین روغن مناسب پوستا خود را پیدا کنید. پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

فواید استفاده از روغن برای ماساژ پوست صورت

ماساژ صورت با ایجاد افزایش خون در سطح پوست سبب رفع بسیار از مشکلات پوستی نظیر جوش و آکنه، تیرگی دور چشم و پیری زودرس پوست می شود. اگر این کار را با روغن های ارگانیک انجام دهید، نتیجه آن را خیلی سریع خواهید دید.

بهترین روغن برای ماساژ پوست صورت کدامند ؟

روغن ها اغلب حاوی آنتی اکسیدان، آنتی باکتریال و ویتامین هستند به همین دلیل برای پوست خواص زیادی دارند و در زمان ماساژ می توانند عملکرد و نتیجه آن بهبود بخشند.

1- روغن آرگان ، بهترین روغن برای حل تمام مشکلات پوستی

همانطوری که می دانید خواص و فواید روغن آرگان بسیار زیاد است به همین دلیل در ترکیبات و فرمولاسیون اکثر محصولات پوستی از ان استفاده می شود. این روغن حاوی اسید های لینوئیک و اولئیک، ویتامین E , A و دیگر مواد مورد نیاز پوست بوده و ویژگی های شگفت انگیزی دارد که برخی از آنها عبارتند از :

  • جلوگیری از پیری زودرس
  • ضد التهاب، جوان کننده پوست
  • کمک به درمان چروک دور چشم
  • آبرسان قوی برای پوست خشک

2- روغن آووکادو ، کلاژن ساز پوست

روغن آووکادو سبب کلاژن سازی در پوست می شود. از آنجایی که این میوه حاوی آنتی اکسیدان طبیعی است و اثرات ضد التهاب دارد، بیشتر تاثیر را برای ساخت کلاژن خواهد داشت. علاوه بر کلاژن سازی این روغن خاصیت مرطوب کنندگی فوق العاده است و با جلوگیری از خشکی صورت سبب کاهش خطوط ریز چین و چروک در صورت خواهد شد. از جمله مهمترین ویژگی های این روغن می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • ضد التهاب
  • کلاژن ساز
  • مرطوب کننده پوست
  • جلوگیری از چین و چروک ریز

3- روغن بادام، بهترین انتخاب برای پوست های خشک

روغن بادام حاوی ویتامین A  است به همین دلیل از قدیم به عنوان یک روغن برای جوان سازی پوست استفاده می شود. همچنین این روغن برای درمان بیماری های پوست خشک همانند اگزما، پسوریازیس و درماتیت کاربرد دارد.

با استفاده از این روغن بعد از مدت کوتاهی شاهد صاف شدن و از بین رفتن خطوط آن می شوید. از جمله مهترین ویژگی های این روغن می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • جوان سازی پوست
  • مناسب برای پوست خشک
  • از برنده خطوط صورت

4- روغن نعنا، بهترین روغن برای پوست های چرب

اگر شما پوست چرب دارید حتما دچار جوش و آکنه ناشی از افزایش چربی در پوست صورتان هستید. پس بهتر از روغن نعنا برای بوتاکس صورت خود استفاده نمایید. روغن نعنا علاوه بر سفت کردن پوست و جوان سازی ان، میزان چربی موجود در پوست را تنظیم می کند و از انسداد منافذ پوست جلوگیری می نماید. از جمله مهمترین ویژگی های روغن نعنا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • جوان سازی پوست
  • تنظیم چربی پوست
  • سفت شدن پوست

5 – روغن هسته انگور، یک انتخاب مناسب برای لیفیت صورت

روغن هسته انگور به دلیل دارا بودن اسید های چرب باعث تقویت و التیام غشار های سلولی پوست شده و ویتامین E موجود در این روغن از فعالیت رادیکال های آزاد جلوگیری می نماید. به همین دلیل با استفاده از روغن انگور شاهد سفت شدن پوست خواهید بود. از جمله ویژگی های روغن انگور می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • سفت شدن پوست
  • جوان سازی و جلوگیری از پیرشدن پوست

6- روغن نارگیل، خاصیت جوان سازی پوست

روغن نارگیل سرشار از ویتامین های K وE می باشد و به علت دارا بون خواص ضد قارچ و ضد باکتری که دارد از به وجود آکنه و جوش بر روی پوست جلوگیری می نماید و یک رطوبت رسان مناسب برای پوست است. همچین می توان از این روغن برای پاکسازی آرایش و آلودگی از روی پوست استفاده کرد. ولی به دلیل چربی زیادی که دارد استفاده از آن برای پوست خشک مناسب است. از جمله مهمترین ویژگی های روغن نارگیل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • خاصیت ضد قارچ و باکتری
  • از بین برنده جوش
  • مناسب پوست خشک
  • خاصیت پاکنندگی پوست
  • حفظ رطوبت پوست

7- روغن زیتون ، بهترین انتخاب برای سفت شدن پوست

روغن زیتون یک روغن مناسب برای پوست و مو است. این روغن حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین E است. استفاده از روغن زیتون سبب سفت شدن پوست، حفظ رطوبت پوست و افزایش درخشش پوست می شود و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. از جمله مهمترین ویژگی های روغن زیتون می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • افزایش درخشش پوست
  • حفظ رطوبت پوست
  • سفت شدن پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست

8- روغن رزماری، جوان سازی و روشندکننده پوست

روغن رزماری حاوی ویتامین C و E است به همین دلیل یک روغن گیاهی مناسب برای سفید و روشن شدن پوست محسوب می شود. این روغن از آنجایی که حاوی رتینول است تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست دارد و برای انواع پوست نیز استفاده می شود.

9- روغن بهار نارنج ، سفید کننده پوست

روغن بهار نارنج حاوی هیدروکینون است. هیدروکینون ماده ای است که در اکثر محصولات ضد لک و روشن کننده پوست صورت استفاده می شود. این ماده با کاهش ملانین پوست، از تیرگی و بروز لک پیشگیری می کند و به صورت طبیعی در روغن نهار نارنج وجود دارد. از جمله مهمترین ویژگی های روغن بهار نارنج برای پوست می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • خاصیت ضد لک
  • روشن کننده پوست
  • سفید کننده پوست

10 – روغن آلوئه ور

روغن آلوئه ورا علاوه بر پاکسازی پوست، رنگ آن را روشن تر می کند و جوش و آکنه موجود در پوست را درمان می نماید و باعث از بین رفتن نشانه های پیری می شود. از جمله مهمترین ویزگی های روغن الوئه ورا برای پوست می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • از بین بدن نشانه های پیری در پوست
  • روشن کننده پوست
  • خاصیت ضد جوش و لک

اگر شما نیز تجربه استفاده از این روغن ها یا روغن های دیگر را برای پوست خود دارید خوشحال می شویم تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید تمامی عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی اصل را از آرامیس خریداری نمایید.

 

منبع : بهترین روغن برای ماساژ پوست صورت کدامند ؟



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

هایلایتر مایع شیگلم liquid highlighter shiglam دارای پیگمنت بالا و درخشش فوق العاده دارد که به راحتی روی پوست پخش می شود و جلوه ای فوق العاده برای آرایش و میکاپ شما به ارمغان می آورد. برجستگی چهره را به بهترین حالت ممکن نمایان می کند و دارای رنگ های زیبا برای انواع آرایش روزانه و مهمانی ها بسیار کاربردی است. کاملا روی پوست سبک و لطیف است و هیچ حس سنگینی و چربی روی پوست ایجاد نمی کند.

هایلایتر مایع شیگلم

این محصول بافت نرم و ابریشمی دارد و نمای فوق العاده روی پوست ایجاد می کند. هایلایتر ها معمولا برای افزودن درخشش و زیبایی به چهره و برجسته ساختن نقاط قوت به کار می رود. به همین خاطر تاثیر چشمگیری در جذاب تر شدن صورت و آرایش شما دارد. این هایلایتر در رنگ های زیبایی طراحی شده تا برای هر نوع رنگ پوستی مناسب باشد.

این محصول دارای فرمول آبرسان و مرطوب کننده است. فرمول مایع این محصول از رنگدانه های غنی با رنگ جذاب و درخشش و شاین بالا برخوردار است. هایلایتر گلو بلو شیگلم پوشت شما را به زباترین شکل براق و درخشان می کند.

ویژگی های هایلایتر مایع شیگلم

  • دارای درخشش زیبا
  • پیگمنت بالا
  • بدون احساس سنگینی
  • مناسب آرایش روزانه
  • ضد آب
  • بدون پخش شدن روی پوست
  • قابل استفاده بر روی بدن و صورت

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای انواع پوست مناسب است.

روش استفاده از محصول

بهترین زمان استفاده از این محصول قبل از استفاده از اسپری یا پودر فیکس است. هایلایتر را بر روی استخوان گونه، بینی و بالای لب ها و زیر ابروهایتان بزنید. برای پخش کردن هایلایتر از یک براش مناسب استفاده کنید.

برای دیدن سایر محصولات برند شیگلم  و همچنین سایر محصولات کانتور و هایلایتر آرامیس کلیک کنید. شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

برای خرید هایلایتر مایع شیگلم کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

فواید روغن نارگیل برای پوست چیست ؟ روغن نارگیل به دلیل داشتن خواص سلامتی برای پوست همواره مورد توجه بوده است. خواص روغن نارگیل از کاهش سطح کلسترول LDL تا بهبود عملکرد مغز برای مقابله با آلزایمر را شامل می شود. روغن نارگیل دارای خواص بسیاری زیادی برای پوست است. به همین دلیل در این مقاله فواید روغن نارگیل برای پوست به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است.

فواید روغن نارگیل برای پوست

در ادامه به بررسی دقیق خواص و فواید روغن نارگیل برای پوست می پردازیم :

حفظ رطوبت پوست

روغن نارگیل چربی بدست آمده از نارگیل خام یا پوسته نارگیل خشک است. این روغن زیر پوست نفوذ می کند و رطوبت آن را به دام می اندازد و همین امر سبب می شود تا رطوبت برای مدت زمان بیشتری در پوست حفظ شود. باید بدانید که روغن نارگیل سبب هیدراته شدن پوست شما نمی شود و تنها با حبس رطوبت سبب شادابی پوست شما خواهد شد.

از دیگر فواید روغن نارگیل برای پوست می توان به تقویت لایه سد محافظ پوست اشاره کرد. ماده به نام اسیدلوریک در روغن نارگیل وجود دارد که سبب تحریک کلاژن های پوست می شود و به همین دلیل استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی با پایه روغن نارگیل برای پوست شما مفید است.

ساده سازی روتین پوستی روزانه شما

اگر برای مراقبت و روتین پوستی خود به دنبال شکلی طبیعی می باشید. بهتر است روغن نارگیل را جایگزین لوسیون بدن و مرطوب کننده خود کنید. به این گونه هم زمان کمتری برای انجام روتین پوستی روانه خود صرف می کنید.

خاصیت ضد باکتری روغن نارگیل

روغن نارگیل خاصیت ضد باکتری دارد و برای افرادی که به دلیل فعالیت های باکتری های روی سطح پوستشان دچار جوش و آکنه می شوند؛ گزینه مناسبی است. البته توجه داشته باشید که برای درمان جوش باید از این روغن به صورت نقطه و کم استفاده کنید تا در صورت عدم سازی این روغن با پوسستان دچار برون ریزی شدید جوش نشوید.

سرشار از چربی اشباع شده

روغن نارگیل یک منبع سرشار از چربی های اشباع شده است و حاوی کلسترول یا فیبر نیست. اما دارای رگه هایی از استرول های گیاهی، مواد معدنی و ویتامین ها است. روغن نارگیل از پوست در برابر اشعه های مضر UV خورشید محافظت می کند. اما به تنهایی یک ضد آفتاب موثر برای پوست نیست.

ضد التهاب قوی

روغن نارگیل به دلیل خاصیت ضد التهاب قوی خود برای پوست های تحریک شده و آسیب دیده مفید است. اسید لوریک موجود در آن به عنوان یک ضد باکتری نیز عمل می کند. به این صورت التهاب های پوستی ناشی از باکتری در سطح پوست را خنثی می کند.

شفاف کننده پوست

روغن نارگیل به دلیل آنتی اکسیدان و اسیدهای چربی که دارد سبب ایجاد پوست شفاف، روغن و درخشان کمک می کند.

مناسب برای پوست خشک

اگر پوست صورتتان خشک است و مصرف روغن نارگیل موجب جوش زدنتان نمی شود. کافیست هر روز صبح و شب، پس از شستشوی صورت خود کمی از روغن نارگیل را به آرامی بر روی صورتان ماساژ دهید. با انجام این کار برای چند دقیقه در روز صورتتان قوام پیدا می کند و خطوط ظریف چین چروک را محو می کند.

استفاده مداوم روغن نارگیل به هیچ وجه برای پوست های چرب توصیه نمی شود ولی به دلیل خواصی که دارد؛ بهتر است در روتین مراقبتی هفتگی خود از ان استفاده نمایید.

لایه بردار طبیعی

بعد از مدتی استفاده از روغن نارگیل به دلیل لایه برداری و از بین رفتن سلول های مرده سطح پوستتان متوجه شفافیت و درخشندگی پوستتان خواهید شد. برای لایه برداری با روغن نارگیل می توانید کمی نمک یا شکر به آن اضافه کنید و به آرامی از آن به عنوان اسکراب بر روی پوست صورت، آرنج یا پا بکشید.

پاک کننده طبیعی آرایش

از روغن نارگیل می توانید به عنوان شیر پاک کن یا پاک کننده پوست نیز استفاده کنید. کافیست یک پد آرایشی را به کمی ازاین روغن آغشته کنید و آثار میکاپ را با آن پاک کنید. بعد از استفاده از روغن نارگیل می توانید صورتتان را با آب گرم یا زل شستشوی صورت بشویید و به آرامی خشک کنید.

نکات مهم مصرف روغن نارگیل برای پوست

از جمله نکات مهمی که در زمان مصرف روغن نارگیل بر روی پوستتان باید به آن توجه داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قبل استفاده باید بدانید که پوست ها انواع مختلفی دارند. برخی از پوست ها با روغن نارگیل سازگار نیست و روغن نارگیل می تواند سبب برون ریزی جوش و آگنه سر سیاه شود. در چنین مواقعی استفاده از کرم های آبرسان به جای روغن نارگیل توصیه می شود.
  • اگر پوست چرب دارید، نباید روغن نارگیل به صورت شبانه بر روی پوستتان بماند چرا که سبب برون ریزی جوش و آکنه سرسیاه می شود.
  • چناچه به نارگیل حساسیت دارید، نباید از روغن نارگیل برای روتین مراقبتی پوست خود استفاده نمایید. در برخی از مواقع افرادی که به فندق یا گردو حساسیت دارند نیز ممکن است نسبت به روغن نارگیل نیز حساسیت آلرژیک داشته باشند.
  • در نهایت باید بدانید که کیفیت روغن نارگیلی که استفاده می کنید بسیار مهم است. حتما از یک روغن نارگیل ارگانیک و با حداقل تصفیه استفاده نمایید. روغن های صنعتی ممکن است حاوی مقدار زیادی اسید های چرب اشباع باشند، که برای پوست شما بسیار مضر است.

 

 

منبع : فواید روغن نارگیل برای پوست

    



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

بالم لب شیگلم Sheglam Lip balm یکی از پرفروش ترین بالم لب های موجود در بازار است که جلوه ای براق و زیبا روی لب ها دارد. این محصول رنگی ملایم همراه با درخشندگی بر روی لب ایجاد می کند و سرشار از روغن نارگیل مغذی است که پوست لب را نرم و لطیف می کند. همچنین این محصول از خشک شدن پوست لب ها جلوگیری و آن ها را مرطوب می کند. بالم لب شیگلم بسیار سبک بوده و حس سنگینی روی لب ها ایجاد نمی کند.

بالم لب شیگلم

بالم لب شگیلم بافت بسیار سبک و مخملی دارد و با فرمولاسیون تقویت کننئه خود خشکی و ترک لب ها را از بین می برد و همپنین سبب آبرسانی عمیق و مرطوب شدن پوست لب ها می گردد. این محصول از کدر و خشک شدن لب ها جلوگیری می کند و سبب تغذیه و جوانسازی لب ها می شود. جلوه نهایی این محصول براق، شفاف و دارای رنگ ملایم و محو است که با توجه به دمای  تغییر رنگ می دهد یعنی کم رنگ تر یا پر رنگ تر می شود.

ویژگی های بالم لب شیگلم

  • براق کننده
  • جلوه دادن حجیم لب
  • رنگ ملایم
  • بافت سبک و غیر چسبناک
  • نرم و لطیف کننئه لب ها
  • حاوی روغن ناری

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای کسانی که به دنبال زیبایی طبیعی و لب هایی سالم و جذاب هستند. این محصول به شما این امکان را می دهد تا بدون استفاده از محصولات سنگین و مضر لب هایی زیبا و درخشان داشته باشید.

روش استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول به قسمت های مد نظر خود کانسیلر بزنید سپس به کمک یک براش کانسیلر آن را به صورت یکدست پخش کنید و در آخر با یک اسنفج آرایشی آن را روی پوستتان یکدست کنید.

برای دیدن سایر محصولات برند شیگلم  و همچنین سایر محصولات بالم لب آرامیس کلیک کنید. شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

برای خرید بالم لب شیگلم کلیک کنید. 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کسانی که پوست خشک دارند دائم با مشکلاتی همچون احساس کشیدگی در پوست، پوسته پوشته شدن پوست صورت یا دسته ها و … درگیر هستند. یک انتخاب مناسب برای از بین بردن این درد ها استفاده از کرم آبرسان پوست خشک است. به دلیل تنوع آبرسان های پوست در بازار انتخاب بهترین آبرسان پوست خشک به یک دغدغه تبدیل شده است. به همین دلیل در ادامه این مقاله به بررسی بهترین آبرسان ها می پردازیم.

مهمترین ویژگی های آبرسان پوست خشک

قبل از معرفی بهترین آبرسان های موجود در بازار بهتر است ابتدا با ویژگی های یک آبرسان پوست خشک آشنا شویم. آبرسان ها ترکیبات متفاوتی با هم دارند. از جمله ترکیبات موثر برای یک آبرسان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آبرسان های بر پایه آب یا روغن

آبرسان های بر پایه آب به دلیل بافت سبکی که دارند و به خوبی جدب پوست می شوند بیشتر در میان افراد جامعه مورد پذیرش قرار می گیرند. ولی این به معنی بهتر بودن آبرسان های بر پایه آب نسبت به پایه روغن نیست. تنها باید توجه داشته باشید که چه زمانی باید از هر کدام از آنها استفاده کنید.

آبرسان های بر پایه آب برای استفاده در روز ایده آل هستند. چرا که سایر روتین های مراقبتی پوست خشک دارای پایه روغن همچون ضد آفتاب دارای چربی مناسب پوست می باشند.

از سوی دیگر آبرسان های بر پایه روغن برای شب ها بسیار مناسب تر هستند.

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید ( HA ) به طور طبیعی در میان بافت های بدن وجود دارد. هیالورنیک اسید پای اسبد آبرسان های پوست اس و می تواند رطوب مرود نیاز پوست را به طور کامل فراهم نماید.

اوره

اروه یک رطوب رسان بی نظیر برای پوست های خشک است که علاوه بر آن خاصیت لایه بردار ملایم نیز دارد که سبب از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود.

گلیسرین

گلیسرین یک ترکیب ساده ( مشروب الکلی قندی ) می باشد. چون بی رنگ، بی بو و حلال است به طور گسترده در فرمولاسیون داروها و مواد آرایشی استفاده می شود.

آمینو اسید

آمینو اسید دارای ترکیب آلی متشکل از گروه های عاملی، آمینو و کربوکلسیلیک اسید است.

نیاسینامید

نیاسینامید Niacinamide ماده ای از گروه ویتامین b3 است که تاثیرات مفید زیادی بر روی پوست شما باشد. از مهمترین تاثیرات آن می توان به کنترل چربی، حفظ رطوبت، کاهش چین و چروک، درمان آکنه، استحکام پوست و مو اشاره کرد.

آنتی اکسیدان 

آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که مانع اکسیداسیون می شوند. اکسیداسیون یک واکنش شیمیایی است که می تواند رادیکال های آزاد تولید کند. در نتیجه باعث کاهش زنجیره ای می شود که ممکن است به پوست آسیب برساند.

بهترین آبرسان پوست خشک

مصرف آبرسان پوست خشک می تواند روتین پوستی شما را دگرگون کند و شرایط آن را بهبود ببخشد. ما در ادامه به معرفی بهترین انتخاب های آبرسان پوست خشک می پردازیم :

بهترین آبرسان پوست خشک ایرانی

از جمله این آبرسان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

آبرسان لافارر؛ آبرسان با روغن‌های طبیعی

استفاده از آبرسان لافارر جزو گزینه‌های خوب روی میز است. آبرسان لافارر با داشتن عصاره‌های گیاهی هم‌چون گل همیشه بهار، روغن زیتون، روغن بادام و البته آلوئه‌ورا، می‌تواند پوست شما را به ‌بهترین شکل ممکن آبرسانی و تغذیه کند. با وجود ویتامین‌های C و E موجود در این محصول، آبرسان لافارر را می‌توانیم یک محصول ضد التهاب نیز بنامیم که اثرات سوزش و خارش ناشی از خشکی بیش از حد را نیز از بین می‌برد.

بهترین آبرسان پوست خشک خارجی

از جمله آبرسان های پوست خشک خارجی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

آبرسان نوتروژینا؛ آبرسانی عمیق پوست

بدون شک می‌توانیم نوتروژینا را بهترین آبرسان پوست خشک خارجی بدانیم که با عرضه محصولات متنوع در این زمینه، یکی از کامل‌ترین برندهای مراقبت از پوست است. سرم آبرسان عمیق این برند، دارای دو نوع هیالورونیک اسید است و می‌تواند لایه‌های زیرین پوست شما را نیز نرم و مرطوب کند.

 

 

منبع : بهترین آبرسان پوست خشک کدام است ؟



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

شاید برای شما هم سوال شده باشد که تفاوت ژل شست شوی صورت و فوم شست شوی صورت در چیست ؟ فوم و ژل شست شوی صورت محبوب ترن شوینده های هستند که امروز در بازار برای شست شوی صورت پیدا می شوند. اگر در انتخاب میان ژل و فوم دچار سردرگمی شده اید و می خواهید بدانید که کدام بهتر است ؟ ما در این مقاله به بررسی تفاوت های ژل شست شو و فوم شست شوی خواهیم پرداخت.

اهمیت استفاده از شوینده های صورت

برای پاکسازی عمیق منافذ پوست از آلودگی ها می توانید از پاک کننده های صورت استفاده کنید. پاک کننده هایی خوب دارای ویژگی هایی هستند که در زمان خرید باید به آنها توجه داشته باشید که از جمله آنها می توانید به موارد زیر توجه نمایید :

  • منافذ پوست را از آلودگی، کثیفی و چربی پاک کند.
  • از تجمیع سلول های مرده پوست جلوگیری نمایید.
  • مواد مغذی و رطوبت لازم پوست را فراهم نمایید.

برخی از شوینده ها با هدف تمیز کردن پوست فرموله می شوند در حالی که برخی دیگر بیشتر بر روی لایه برندای از پوست تمرکز دارند.

فوم شست شوی صورت

فوم هیا شستشوی صورت از جمله پاکننده های پوست هستند که دارای عامل کف کننده هستند و زمانی که آنها را بر روی پوست خود می زنید؛ حباب دار می شوند. فوم شستشو هنگام استفاده در پوست نفوذ کرده و کثیفی و آلودگی ها را از قسمت های عمیق و منافذ پوست خارج نموده و پوست را احیا می کنند.

فوم های شستشوی صورت کرمی صورت فرمولاسیون طبیعی نرم کننده دارند و برای پوست های حساس نیز مناسب هستند. اما فوم های شستشویی که در ترکیبات خود SLS یا سولفات لورل سدیم دارند، ممکن است باعث تحریک پوست های حساس بشوند.

فوم های شستشو PH پوست را تنظیم و رطوبت پوست را حفظ می کنند. فوم های شست شو علاوه بر پاکسازی پوست می کنند در درمان کاهش جوش، آکنه و حتی لک های پوستی موثر باشند. برخی از فوم های شستشو که در ترکیبات خود ویتامین سی دارند باعث روشن تر شدن پوست می شوند.

ژل شست شوی صورت

ژل شستشوی صورت یکی دیگر از پاک کننده های موجود در بازار هستند که طرفداران زیادی دارند. ژل شست شوی صورت نسبت به فوم های غلظت بیشتری دارند، خیلی کم کف می کنند و بافت شفاف تری دارند. ژل شستشوی صورت یک شوینده و پاک کننده علی برای پوست های حساس به حساب می آیند. این شوینده ها ملایم هستند ولی به معنی کم اثر بودن آنها نیست. پاک کننده های ژلی علاوه بر پاکسازی پوست ، سلول های پوست و چربی های مفید را از بین نمی برند. ژل شست شوی عمق پاکسازی کمتری نسبت به فوم ها دارند ولی همچنان پاک سازی آنها قابل قبول است.

ژل های شستشو بر پایه آب فرموله می شوند و معمولا در ترکیبات آنها از عصاره های گیاهی استفاده می شود. این شوینده ها اغلب ترکیباتی برای تنظیم PH پوست را دارا می باشند.

مقایسه معایب و مزایای فوم شستشو و ژل شستشوی صورت

در ادامه مزایا و معایب فوم و ژل شستشوی صورت مورد مقاسیه قرار گرفته است که می توانید به راحتی متوجه آن شوید.

تفاوت ژل شستشو و فوم شستشو

اگر تا کنون از هیچ شوینده ای برای پاک کردن پوست خود استفاده نکرده اید. بهتر است ابتدا از فوم های شستشو استفاده نمایید. در ادامه تفاوت های ژل شستشو و فوم شستشو آورده شده است :

  • قدرت پاک کنندگی فوم شستشو از ژل شستشو بیشتر است.
  • کسانی که دارای پوست چرب و آکنه دارند بهتر است از فوم شست شو استفاده کنند اما اگر پوستتان خشک و حساس است بهتر است از ژل شستشو استفاده کنید. البته پوست های چرب نیز نمی توانند از ژل شست شوی مناسب پوست چرب استفاده نمایند.
  • ژل های شست شو بر پایه آب هستند و احتمال اینکه سبب خشکی پوست شوند بسیار کم است. اما فوم شستشو بسته به ترکیبات موجود در آن می تواند سبب خشکی و تحریک پوست های حساس شود.

معرفی چند مورد از بهترین ژل ها و فوم های شستشوی صورت

اکنون تفاوت ژل و فوم شستشوی صورت را می دانید. در ادامه چند نمونه از محصولات و برند های خوب موجود در بازار را معرفی کرده ایم :

فوم شستشوی زردچوبه نوتروژینا حجم 150ml

فوم شستشوی زردچوبه نوتروژینا حجم 150ml یک آبرسان قوی برای پوست‌های حساس، مختلط، چرب و مستعد آکنه و لک بوده و با خواص التیام بخشی و آرام بخشی، پوست های دچار التهاب و استرس را تسکین می‌دهد؛ همچنین از بروز جوش جلوگیری کرده، لک های تازه پوست را از بین می‌برد و باعث روشن و درخشان شدن پوست می‌شود.

ویژگی های فوم شستشوی زردچوبه نوتروژینا

  • آبرسانی قوی
  • تسکین دهنده التهابات ناشی از استرس پوست
  • مناسب پوست های مختلط، خشک، مستعد لک
    جلوگیری از مسدود شدن منافذ
  • جلوگیری از ایجاد لک و بهبود لک های تازه پوست
  • مات کننده پوست
  • ضد جوش

فوم شستشوی زردچوبه نوتروژینا حجم 150ml

برای خرید فوم شستشوی زردچوبه نوتروژینا حجم 150ml کلیک کنید

ژل شستشوی پوست نرمال و خشک نئودرم 200ml

ژل شستشوی پوست نرمال و خشک نئودرم 200ml یک انتخاب مناسب برای کسانی است که پوست نرمال یا خشک دارند. شستشوی صورت و پاک کردن آلودگی‌ها از پوست‌های نرمال تا خشک بدون نگرانی از خشکی پوست مشکل بسیاری از افراد است. ژل شستشوی پوست صورت جنتل پیوریفایر نئودرم برای پوست نرمال تا خشک فرموله شده است. استفاده از آلانتوئین، پنتاویتین و پروبیوتیک‌ها در ژل شستشوی صورت نئودرم، ضمن رطوبت رسانی موثر به پوست، باعث رفع التهابات، نرمی و شادابی پوست می‌شود.

ویژگی های ژل شستشوی پوست نرمال و خشک نئودرم 200ml

  • آبرسان روزانه پوست صورت و گردن
  • از بین برنده خشکی و کم آبی پوست
  • پیشگیری از ایجاد چروک‌های ریز
  • شاداب کننده پوست صورت
  • فاقد چربی یا اویل فری ، فاقد پارابن

ژل شستشوی پوست نرمال و خشک نئودرم 200ml

برای خرید ژل شستشوی پوست نرمال و خشک نئودرم 200ml کلیک کنید.

ژل شستشوی پوست چرب تا مختلط نئودرم حجم 200ml

ژل شستشوی پوست چرب تا مختلط نئودرم حجم 200ml یک انتخاب مناسب برای افراد دارای پوست چرب است. در طول روز آلودگی های زیادی بر پوست صورت می‌نشیند. برای پاک کردن این آلودگی‌ها یک محصول مناسب نوع پوست نیاز است. ژل شستشوی پوست صورت جنتل پیوریفایر نئودرم برای پوست چرب تا مختلط فرموله شده است. استفاده از روغن درخت چای، پنتاویتین و پروبیوتیک‌ها در این ژل شستشوی پوست نئودرم، ضمن رطوبت رسانی موثر به پوست، باعث رفع التهابات، تنظیم چربی پوست و نرمی و شادابی آن می‌شود.

ویژگی های کرم آبرسان فاقد چربی اپتیمال هیدروسنس نئودرم 50ml

  • ایجاد نرمی و لطافت در پوست
  • مناسب پوست های چرب تا مختلط
  • رطوبت رسانی به پوست
  • پاک کننده آلودگی پوستی
  • ترمیم کننده
  • تنظیم چربی پوست

ژل شستشوی پوست چرب تا مختلط نئودرم حجم 200ml

برای خرید ژل شستشوی پوست چرب تا مختلط نئودرم حجم 200ml کلیک کنید.

ژل شستشو صورت نوتروژینا مدل hydro boost حجم 200ml

ژل شستشو صورت نوتروژینا مدل hydro boost حجم 200ml حاوی هیالورنیک اسید است که علاوه بر پاک کنندگی کامل پوست و از بین بردن آلودگی ها و چربی های اضافی، با رطوبت رسانی پوست به آن لطافت و طراوت می بخشد . همچنین این محصول با خاصیت التیام بخشی که دارد باعث از بین رفتن التهاب و قرمزی پوست می شود. ژل شست و شوی صورت نوتروژینا مدل Hydro Boost پوست را شاداب و شفاف می سازد و برای انواع پوست مخصوصا پوست های دهیدراته و افرادی که پس از شستشوی صورت احساس خشکی و کشیدگی روی پوست دارند مناسب است. ژل شست و شوی صورت نوتروژینا مدل Hydro Boost با فرمولاسیون خاص خود و همچنین فاقد پارابن، الکل، رنگ و هرگونه مواد مضر برای پوست حس طراوت و سرزندگی را به شما هدیه می دهد. با جایگزین کردن این محصول به جای صابون به راحتی می توانید پوستی درخشان و شاداب داشته باشید.

ویژگی های ژل شستشو صورت نوتروژینا مدل hydro boost

  • ترکیبات : بدون چربی
  • سازگار با پوست‌های چرب، خشک، انواع پوست، معمولی، حساس

ژل شستشو صورت نوتروژینا مدل hydro boost حجم 200ml

برای خرید ژل شستشو صورت نوتروژینا مدل hydro boost حجم 200ml کلیک کنید

ژل شستشوی صورت نوتروژینا مدل گریپ فروت حجم 200ml

ژل شستشوی صورت نوتروژینا مدل گریپ فروت حجم 200 میلی لیتر یکی از بهترین شوینده های صورت با خواص روشن کننده و شاداب کننده پوست است. این ژل شستشو تمام آلودگی ها، ناخالصی ها و چربی های اضافه پوست را تمیز کرده و پوست را احیا می کند. فرمولاسیون ژل شستشو صورت مدل گریپ فروت نیتروژینا غنی از عصاره گریپ فروت صورتی و ویتامین C می باشد. این شوینده به بهبود لک ها و جوش و آکنه های صورت کمک کرده و موجب نشاط بخشی به پوست و روشن شدن آن می شود.

ژل شستشوی صورت نوتروژینا مدل گریپ فروت حجم 200ml

برای خرید ژل شستشوی صورت نوتروژینا مدل گریپ فروت حجم 200ml کلیک کنید.

 

 

 

 

منبع » شست شوی صورت با فوم یا ژل کدام بهتر است ؟



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کانسیلر پد دار شیگلم Sheglam Concealer Complexion Boost ساخت کشور چین است. کانسیلر ها عیوب صورت مانند تیرگی، سیاهی زیر چشم، جای جوش و لک های روی صورت را می پوشانند و به راحتی این نواقص را برطرف می کنند.

کانسیلر پد دار شیگلم

این محصول با پوشش بالایی که دارد می تواند تمام عیوب صورت را با یک روکش مات و ماندگار برطرف نمایید. رنگدانه های این محصول بسیار بالا است.

ویژگی های کانسیلر پددار شیگلم

  • دارای اپلیکاتور نوک اسفنجی
  • ایجاد درخشندگی
  • آبرسان قوی
  • نرم کننده لب ها
  • پیگمنت عالی و طبیعی
  • ماندگاری بالا
  • طراوت بخش و رفع خشکی لب
  • فرمول وگان
  • فاقد عطر و الکل
  • مناسب برای انواع پوست
  • وزن 10 گرم

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای کسانی که به دنبال زیبایی طبیعی و لب هایی سالم و جذاب هستند. این محصول به شما این امکان را می دهد تا بدون استفاده از محصولات سنگین و مضر لب هایی زیبا و درخشان داشته باشید.

روش استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول به قسمت های مد نظر خود کانسیلر بزنید سپس به کمک یک براش کانسیلر آن را به صورت یکدست پخش کنید و در آخر با یک اسنفج آرایشی آن را روی پوستتان یکدست کنید.

برای دیدن سایر محصولات برند شیگلم  و همچنین سایر محصولات کانسیلر آرامیس کلیک کنید. شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

 

 

برای خرید کانسیلر پد دار شیگلم Sheglam کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کانتور مایع شیگلم غیر چرب مدل Sun Sculpt حجم 5 میل با پوشش بالایی که دارد تمام تیرگی و سیاهی زیر چشم و یا جوش و لک روی صورت را می پوشاند. رنگدانه های این محصول بالا بوده و با بافت نرم که دارد سبب ایجاد چین و چروک نمی شود.

کانتور مایع شیگلم غیر چرب

این محصول حاوی عصاره خرفه است که به عنوان گیاه ضد التهاب شناخته می شود به همین دلیل برای پوشت های حساس مفید است. این کانسیلر علاوه بر کاربرد های آرایشی مزایای دیگری همچون آبرسانی و مراقبت از پوست را نیز دارا می باشد.

کانتور به معنای ایجاد سایه بر روی صورت و خطای دید است. کانتور می تواند خطوط برجسته صورت را کوچک تر کرده و یا سبب تغییر فرم بینی و سایر اجزای صورت شود. برای کانتور کردن می توانید از انواع کانتور های پودری، استیکی ، مدادی و مایع استفاده کنید.

کانتور شیگلم بافت نرمی دارد و جلوه ی مات به پوست می دهد و بسیار سریع جذب می شود.

ویژگی های کانتور مایع شیگلم غیر چرب

  • رنگدانه قوی
  • بافت نرم
  • پوشش عیوب زیر چشم
  • بدون ماسیدگی
  • قابلیت خشک شدن آسان
  • پوشش دهی بالا
  • دارای تنوع رنگی جذاب
  • ضد التهاب
  • رطوبت رسان پوست
  • جلوه مات
  • مناسب برای انواع پوست بخصوص پوست های حساس

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای انواع پوست بخصوص کسانی که پوست حساسی دارند مناسب است.

روش استفاده از محصول

قسمت های مورد نظرتان را کانسیلر بزنید سپس با استفاده از کی براش مناسب کانسیلر آن را به صورت یکنواخت بر روی پوست پخش کنید و در انتها به کمک یک اسنفج سطح آن را یکدست کنید.

برای دیدن سایر محصولات برند شیگلم  و همچنین سایر محصولات کانتور و هایلایتر آرامیس کلیک کنید. شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

 

برای خرید کانتور مایع شیگلم غیر چرب مدل Sun Sculpt حجم 5 میل کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

طرز و نحوه صحیح و اصولی استفاده از کرم ضد آفتاب امروزه تبدیل به یک عادت در روتین زیبایی و مراقبتی خیلی از افراد شده است. اما زمان استفاده از ضد آفتاب علاوه بر انتخاب درست نوع ضد آفتاب، روش صحیح استفاده از آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. مصرف کرم ضد آفتاب علاوه بر حفظ زیبایی و مراقبت از پوست، از ابتلا به سرطان پوست جلوگیری می کند. به همین دلیل اگر طرز و نحوه صحیح استفاده از کرم ضد آفتاب را بلند نباشید؛ وقت و هزینه خود را هدر داده اید و به نتیجه مطلوب دست خواهید یافت.

طرز و نحوه اصولی و صحیح استفاده از کرم ضد آفتاب

در ادامه به بررسی کامل نحوه صحیح استفاده از کرم ضد آفتاب می پردازیم:

1- قبل از ضد آفتاب چی بزنیم

در مرحله اول بهتر است ابتدا صورت خود را بشویید و کاملا تمیز کنید. از آبرسان استفاده نمایید. پس از آن ضد آفتاب و در آخر می توانید از پرایمر استفاده نمایید. در آخر باید به سراغ کرم پودر و کانسیلر بروید. این عمل به شما کمک می کند تا در انتخاب ضد آفتاب هوشمندانه تر عمل کنید.

کرم ضد آفتاب معدنی را پس از مرطوب کننده به پوست خود بزنید. برای محافظت کافی از ضد آفتاب با spf 30 یا بیشتر بعد از مرطوب کننده استفاده نمایید. بین استفاده از کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب یک الی دو قیقه در صورت امکان بیشتر صبر نمایید. استفاده از آبرسان قبل از ضد آفتاب به پوست شما کمک می کند تا رطوبت خود را حفظ نمایید و مانع خشکی پوست می شود.

2- از چه مدل کرم ضد آفتابی استفاده کنیم

یکی از سوالات پر تکرار در مورد کرم ضد آفتاب این است که بهترین مدل آن کدام است؟ برای انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب با پوست خود ویژگیهایی را آکادمی درماتولوژی آمریکایی مصرف کرده است :

  • دارای طیف گسترده باشد و از پوست در مقابل هر دو گروه پرتو های UVA و UVB محافظت کند.
  • spf30 یا بیشتر داشته باشد.
  • در مقابل آب مقاوم باشد.

3- چه زمانی از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم

اگر برای شما هم زمان مصرف کرم ضد آفتاب سوال است ؟ باید بدانید که همیشه در زمان خارج شده از منزل باید از کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده نمایید. در تمامی روز های سال چه تابستان و چه در زمستان خورشید پرتو فرابنفش از خود ساطع می کند.

4- چه مقدار ضد آفتاب بزنیم

مقدار مصرف کرم ضد آفتاب در هر بار استفاده مسئله ای مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. جهت پوشاندن تمام نقاط پوست خود در برابر نور خورشید باید بزرگسالان برای پوشاندن هر 1 سانتی متر از پوست خود 2 میلی گرم باید استفاده نمایید. پس برای پوشاندن کل سطح پوست صورت خود باید حدود 30 میلی گرم یا دو بند انگشت باید استفاده نمایید. برای آگاهی کامل از این موضوع در ادامه نکاتی آورده شده است :

  • بیشتر افراد 25 یا حداکثر 50 درصد مقدار توصیه شده از کرم ضد آفتاب را در هر بار مصرف استفاده می نمایند.
  • فراموش نکنید در بخش های فاقد پوشش مانند دست، گردن ، پا ، گوش ها و بالای سر خود نیز از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.
  • بهتر از 15 دقیقه قبل از بیرون رفتن از خانه از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.
  • لب ها نیز در معرض خطر ابتلا به سرطان پوست هستند به همین دلیل استفاده از بالم لب و یا رژ لب های spf دار توصیه می شود.
  • بهتر است زمانی که در بیرون خانه هستید، زمانی که در معرض تعرق، شنا کردن و … قرار دارید هر دو ساعت یک بار کرم ضد آفتاب خود را تمدید کنید.

نحوه تمدید ضد آفتاب چگونه است

بهتر است زمانی که در بیرون خانه هستید، زمانی که در معرض تعرق، شنا کردن و … قرار دارید هر دو ساعت یک بار کرم ضد آفتاب خود را تمدید کنید.

برای تمدید کرم ضد آفتاب بهتر است ضد آفتاب قبلی را از روی پوست خود پاک کنید و دوباره آن را تمدید کنید.

استفاده از کرم ضد آفتاب در شب

کرم ضد آفتاب علاوه بر اشعه های مضرر آفتاب از پوست شما در مقابل اشعه UV و دیگر تشعشات آسیب زا نیز محافظت می کند. این اشعه های مضرر چه در روز و چه در شب وجود دارند. تلویزیون ها، چراغ ها یا حتی صفحه نمایش کامپیوتر تشعشعات زیادی در طی شب ایجاد می کنند. از جهتی اشعه ماورا بنفش که در طی روز جذب پوست گردیده، در طی ساعت اولیه شب DNA پوست می شود.

استفاده از کرم ضد آفتاب سبب متوقف شدن جذب اشعه های مضرف و ماورا بنفش می شود. همچنین حضور ترکیباتی همچون ویتامین E در ضد آفتاب سبب کند شدن چین و چروک در پوست می شود.

آیا استفاده مدوام از کرم ضد آفتاب باعث سرطان می شود ؟

برخی از افراد فکر می کنند استفاده مدوام از کرم ضد آفتاب سبب جذب مواد شیمیایی آن در پوست می شود. در نتیجه موجب بروز سرطان پوست می گردند. باید بگوییم که تا به حال هیچ کونه مدرک پزشکی تایید شده ای مبنی بر سرطان زا بودن کرم ضد آفتاب وجود ندارد. متخصصین سلامت پوست در رابطه با این مسئله می گویند، ضد آفتاب دارای دی اکسید تیتانیوم است و به هیچ عنوان جذب پوست نمی شود. بلکه مانند یک لایه حفاظت کننده روی آن قرار می گیرد.

استفاده از دو ضد آفتاب به طور همزمان

ضد آفتاب ها یک لایه محافظ را بر روی پوست ایجاد می کنند بنابراین استفاده از کرم ضد آفتاب دوم هیچ کاربردی ندارد. بنابراین بهتر است که از یک ضد آفتاب با spf مناسب و با عبارت طیف گسترده که به معنای محافت در برابر هر دو اشعه مضر خورشید است استفاده کنید.

نحوه صحیح استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی

نحوه صحیح استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی با بقیه ضد آفتاب ها مشابه است ولی باید در استفاده ازکرم ضد آفتاب رنگی چند نکته را رعایت نمایید.

  • ضد آفتاب رنگی به دلیل داشتن رنگدانه در بافت خود باید با دقت بیشتری مورد استفاده قرار گیرد تا نتیجه ای یکدست داشته باشد.
  • بهتر است ضد آفتاب های رنگی که یک یا دو درجه با تناژ طبیعی پوست شما تفاوت دارد تهیه نمایید در غیر این صورت جلوه طبیعی را روی پوست شما ایجاد نمی کند.

 

 

منبع : نحوه صحیح و اصولی استفاده از کرم ضد آفتاب



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

پاک کننده آرایش دو فاز شیگلم ساخت کشور چین است. به دلیل حساس بودن چشم و پوست دور چشم و همچنین پوست لب ها نیاز است که از یک آرایش پاک کن مناسب استفاده کنید.

این محصول یک انتخاب عالی برای پاک کردن آرایش چشم ها و لب هاست، مخصوصا اگر از لوازم آرایشی ضد استفاده می کنید، استفاده از این محصول در پاک کردن آسان تر آرایش کل صورت نیز می تواند به شما کنک کند.

پاک کننده آرایش دو فاز شیگلم

این محصول فاقد عطر، پارافین و سایر مواد حساسیت زا است و برای کسانی که پوست حساسی دارند بسیار مناسب است. این محصول از

ویژگی های پاک کننده آرایش دو فاز شیگلم

از جمله ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بافت سبک و غیر چرب
  • مناسب برای پاک کردن آرایش چشم و لب
  • فاقد الکل
  • فاقد پارابن
  • ضد حساسیت
  • وگان
  • دارای کمترین میزان فلزات سنگین
  • فاقد تست حیوانی

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای کسانی که پوست حساسی دارند و به دنبال یک آرایش پاک کن برای پوست اطراف چشم و لب های خود می گردند، مناسب است.

روش استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول مقداری از محصول را بر روی پد آرایش پاک کن ریخته و به آرامی آرایش دور چشم و لب های خود را پاک کنید.

همچنین می توانید از این محصول برای پاک کردن آرایش کل صورت نیز استفاده نمایید.

 

 

 

منبع : پاک کننده آرایش دو فاز شیگلم

 


:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

جوش چانه یکی از یکی ازمسائلی است که اکثرا در دروان بلوغ و نوجوانی با آن مواجه می شوند. اما این جوش در سنین بالاتر نیز دیده می شود. جوش چانه یکی از آزاردهنده ترین و مقاوم ترین انواع جوش و آکنه است و لمس دردناکی دارد. ظاهر ما را تحت تاثیر قرار می دهند و باعث دلسردی و حتی کاهش اعتماد به نفس می شود.

دلیل ایجاد جوش در ناحیه چانه چیست ؟

اکثر افراد فکر می کنند که جوش چانه با آکنه ایجاد شده در سایر نقاط صورت متفاوت است. اما باید بدانید که جوش ناحیه چانه هیچ تفاوتی به جوش های سایر نقاط پوست صورت ندارد. تنها آکنه های پوستی علت ایجاد این جوش ها هستند.

علت جوش چانه

این جوش ها عمدتا در سن 15 سالگی و همزمان با بلوغ شروع می شوند و تا سنین 40 تا 50 سالگی نیز ادامه دارند. جوش های روی چانه یکی از شایع ترین انواع جوش ها هستند. هورمون آندروژن ( یک هورمون جنسی است.) در بدن سبب تولید سبوم در منافذ پوستی را تحرک می کند. همچنین خانم ها به دلیل تجربه عادات ماهانه معمولا با اختلال سطح آندروژن بیشتر درگیر هستند. یافتن علت و انتخاب یک روش درمانی مناسب و درمان این جوش ها زمان بر و طاقت فرسا است. باید بدانید که برای درمان این جوش ها باید مداومت در سیکل درمان خود داشته باشید.

بهتر است اول با انواع جوش صورت آشنا شوید.

درمان جوش چانه با روش های خانگی

برای درمان خانگی جوش چانه می توانید از روش های زیر برای درمان استفاده نمایید.

شستشوی صحیح و مرتب صورت

تمیز نگه داشتن منافذ پوست از تجمع آلودگی و رشد باکتری ها جلوگیری می نماید. بهتر است روزانه دوبار صورت خود را با شوینده های صورت بشویید. محصولاتی مانند ژل و فوم شستشوی صورت، تمام آلودگی ها را از روی سطح پوست صورت پاک می کند و منافذ پوست را تمیز نگه می دارد.

انتخاب رژیم غذایی سالم و مقوی

از جمله اصلی ترین دلایل ایجاد جوش و آکنه داشتن یک رژیم غذایی نامناسب است. برای جلوگیری از ایجاد جوش در چانه از غذایی استفاده کنید که منبع مغذی مواد مورد نیاز بدن از جمله روی ، بتاکاروتن، پروبیوتیک و … باشد.

از یخ استفاده کنید

مالیدن یخ بر روی جوش چانه می تواند سبب کاهش التهاب و قرمزی آن شود و روند درمان آن را تسریع نماید. برای اطمینان از عدم آلودگی یخ می توانید از آب اکسیژنه و آب معدنی استفاده نمایید.

یک حوله تمیز انتخاب نمایید و آن را کمی خیس کنید. یخ را در قالب جداگانه در لای حوله قرار دهید. سپس حوله را بر روی جوش بگذارید و بهد از چند دقیقه بر دارید. این کار را چند بار انجام دهید.

توجه به فرمولاسیون لوازم آرایشی

برای درمان جوش صورت توصیه می کنیم حتما از اصل و تاریخ بودن لوازم آرایشی خود اطمینان حاصل نمایید. استفاده از لوازم آرایشی تقلبی و تاریخ مصرف گذشته سبب تحریک پوست های مستعد جوش می شود. اگر دارای پوست چرب و حساس هستید در زمان خرید به نکات زیر توجه نمایید:

  • از لوازم آرایشی و بهداشتی بدون چربی استفاده نمایید. محصولاتی که بر پایه آب فرموله شده اند برای شما بهترین انتخاب می باشند
  • به غیر کومدوژنیک لوازم ارایشی خود توجه کنید.

از ماسک استفاده کنید

استفاده از ماسک های خانگی از قدیم یک راهکار مناسب برای از بردن جوش ها و آکنه ها بوده و قدمت ترکیب مواد گیاهی برای درمان مشکلات پوستی، به هزاران سال می رسد. امروزه ماسک های خانگی و آماده زیادی برای درمان جوش چانه وجود دارد که از جمله این ماسک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ماسک روغن درخت چایی
  • ماسک چایی سبز و لیمو
  • ماسک برگ ریحان
  • ماسک عسل و دارچین
  • ماسک گوجه فرنگی و زرد چوبه

محصولات تخصصی برای درمان جوش چانه

علاوه بر روش های ذکر شده در این مقاله می توان به انواع پماد برای درمان جوش چانه یا کرم های ضد جوش نیز اشاره کرد. شما می توانید از این محصولات برای درمان جوش به صورت خانگی استفاده نمایید.

  • کرم ضد جوش قوی پوست درماتیپیک
  • ژل ضد جوش و آکنه نوتروژینا

در سایت آرامیس می توانید تمامی محصولات عطر، آرایشی و بهداشتی اصل را با خیال راحت خریداری نمایید.



منبع : جوش چانه | علت ایجاد و درمان خانگی جوش چانه



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

عطر را کجا بزنیم ؟ بهترین نقاط بدن برای عطر زدن ؟ شاید شما هم با چنین سوالاتی روبرو شده باشید. برای پاسخ به این سولات باید بدانید که نقاطی در بدن وجود دارد که با اسپری کردن عطر و ادکلن در این نقاط ماندگاری بیشتری خواهد داشت. قبل هر چیزی باید بدانید که عطر زدن آسان است ولی ماندگاری عطر به مهارت و ظرافت نیاز دارد. شاید برای شما پیش آمده باشد که وقتی یک عطر را زده اید یک ساعت بعد هیچ اثری از بوی آن نمانده باشد. حل این مشکل با ترفند های ساده ای امکان پذیر است که به طولانی تر شدن ماندگاری عطر به شما کمک می کند.

البته باید توجه داشته باشید که کیفیت عطر بسیار مهم است. اصل بودن یک عطر می تواند ضمانت کیفیت آن باشد. توصیه می کنیم که مقاله تشخیص عطر اصیلی از تقلبی را مطالعه نمایید.

در این مقاله به بررسی کامل این موضوع می پردازیم که شما عطر را کجای بدن بزنید تا بعد از مدتی بوی آن تغییر نکند و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

عطر را کجای بدن بزنیم | بهترین نقاط بدن برای عطر زدن

اگر درست نمی دانید که برای ماندگاری بیشتر بوی عطر باید به کجای بدن بزنید. پاسخ خیلی ساده است : کافی است که عطر و ادکلن خود را بر روی نقاط نبض اسپری کنید. شریان بدن در نقاط نبض به سطح پوست نزدیک ترند و می توانید در این نقاط ضربان خود را احساس کنید. حتما با کسی برخورد کرده اید که خط بوی عطر آن توجه شما را به خودش جلب می کنید؛ این افراد عطر را بر روی نقاط نبض خودشان اسپری می کنند.

نقاط نبض بدن که می توانید عطر را در آنجا بزنید عبارتند از :

  • روی مچ دست
  • روی گردن بین ترقوه
  • پشت گوش
  • روی خط آرنج
  • پشت زانو

توجه داشته باشید که مچ دست ها و گردن و پشت گردن به شرطی که تمیز باشند بهترین نقاط برای اسپری کردن ادکلن هستند.

نقاط نبض به دلیل گرمایی که ساطع می کنند بهترین قاط برای پخش بوی عطر شما هستند. عطر با گرمای نبض شما به تدریج تبخیر می شود و به انتشار بو در فضا ادامه می دهد.

پشت زانو نیز یکی دیگر از نقاط است که می تواند برای اسپری عطر زمانی که شلوارک یا لباس کوتاه می پوشید بسیار مناسب باشد. استفاده از این روش شاید کمی سخت باشد اما اگر پاهای شما در معرض دید قرار می گیرند قطعا نتیجه خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پشت زانو از آنجایی که نبض دارد زمانی که شما راه می روید سبب می شود تا با جریان هوا هنگام راه رفتن شما عطر در فضا پخش شود.

قست داخلی آرنج نیز در روز های گرم مکان مناسبی برای عطر زدن برای داشتن ماندگاری بیشتر عطر است. زمانی که عطر را به این نقطه می زنید توجه داشته باشد تا زمانی که عطر به طور کامل خشک نشده است دست خود را خم نکنید تا از شکست رایحه بو خودداری نمایید.

نقاط ممنوعه بدن برای عطر زدن

بهتر است بدانید که همه نقاط بدن برای زدن عطر مناسب نیست. هدف همه ما از عطر زدن خوش بو شدن است ولی با اسپری ادکلن یا عطر در برخی از نقاط این نتیجه برعکس می شود. از جمله نقاط ممنوعه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • زیر بغل : وجود غدد عرق در زیربغل سبب ایجاد سوزش و التهاب در این ناحیه می شود و سوزش در آن ناحیه را زیاد می کند. ترکیب عطر با عرق باعث بوی نامطبوع می شود.
  • ناحیه تناسلی و اطراف آن : استفاده از عطر در این ناحیه سبب سوزش، خارخش و التهاب و خشکی پوست در این نقطه از بدن می شود.
  • اطراف چشم : یکی دیگر از نقاط ممنوع بدن است که در هنگام اسپری کردن عطر و ادکلن سبب آسیب به چشم نیز ممکن است بشود.
  • کف دست : عطر به مرور زمان سبب خشکی پوست دست می شود.

اگر پوست شما حساس است بهتر است عطر و ادکلن را بر روی لباستان اسپری کنید.

نکات مهم در مورد این که عطر را کجا بزنیم

اکنون که با نقاط مهم برای زدن عطر آشنا شدید باید بدانید که زمان زدن عطر به نقاط نبض بر روی بدن، نکاتی را باید رعایت نمایید که تا ماندگاری عطر را بر روی بدن چند برابر کنید :

1- پوست تان تمیز باشد

یکی از مهمترین روش های ماندگاری عطر بر روی بدن ماندگار شدن عطر اسپری کردن آن روی ناحیه تمیز پوست است. بهترین زمان زدن عطر زمانی است که بعد از حمام به طور کامل خشک شده اید.

2- پوست خود را مرطوب کنید

اگر می خواهید ماندگاری عطرتان چند برابر شود بعد از مرطوب کردن پوست، عطر بزنید. پوست مرطوب عطر را بهتر حفظ می نماید. برای مرطوب کردن پوست می توانید از یک لوسیون بدن با رایجه عطرتان استفاده کنید.

3- از وازلین استفاده کنید.

اگر پوست تان خیلی خشک است بهتر است وازلین را به نقاط نبض خود قبل از اسپری کردن بزنید. این کار باعث ماندگاری یبشتر عطر و ادکلن بر روی بدنتان می شود.

4- با فاصله عطر را اسپری کنید.

در حین زدن عطر بهتر است شیشه عطر را در فاصله 5 تا 7 سانتی متر دور تر از پوست نگاه دارید. این کار از پاشین قطرات بزرگ و زیاد بر روی ناحیه پوست جلوگیری می کند.

5- از عطر های با پایه نت قوی استفاده کنید.

ماندگاری عطر با نت پایه عطر ارتباط مستقیمی دارد. عطر های حختلف طول عمر متفاوتی دارند. عطر هایی با نت مرکبات زودتر محو می شوند. چون ذرات آنها سبک تر هستند. عطر هایی با رایحه گل ها و اسپایس ها زمان بیشتری بر روی پوست می مانند. رایحه هایی مانند وانیل، مشک، چوب دارای ماندگاری بیشتر هستند.

6- اسپری مو بسیار به شما کمک می کند.

یکی دیگر از راه های ماندگاری عطر اسپری کردن عطر به موها است. البته امروز عطر مو با رایحه های گوناگون در بازار وجود دارد. شما می توانید برای این کار از عطر مو با رایحه عطر و ادکلنی که استفاده می کنید استفاده نمایید.

شما می توانید تمامی عطر، ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و با کیفیت را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

منبع : عطر را کجا بدن بزنیم ؟ بهترین نقطه بدن برای عطر زدن



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

لیپ گلاس اسفنجی شیگلم یه محصول آرایشی جذاب و دوست داشتنیه که با اپلیکاتور اسفنجی نرم و منحصر به فردی که دارد یه تجربه متفاوت را از آرایش لب را به شما هدیه می دهد. این لیپ گلاس با رنگ های متنوع نود و ملایم به هر پوستی می آید و یه درخشش زیبا به لب های شما هدیه می دهد.

لیپ گلاس اسفنجی شیگلم

لیپ گلاس از جمله محصولات آرایشی لب است که امروزه به شدت پرطرفدار شده است. این محصول جذاب با رنگ های براق و آینه ای که دارد رنگ و درخشش بسیار دلنشینی به لب هایتان می دهد. در عین حال به لطف مواد مغذی و رغن های طبیعی لب ها را رطوبت رسانی تقویت و تغذیه می کند.

ویژگی های لیپ گلاس اسفنجی شیگلم

  • دارای اپلیکاتور نوک اسفنجی
  • ایجاد درخشندگی
  • آبرسان قوی
  • نرم کننده لب ها
  • پیگمنت عالی و طبیعی
  • ماندگاری بالا
  • طراوت بخش و رفع خشکی لب
  • فرمول وگان
  • فاقد عطر و الکل
  • مناسب برای انواع پوست
  • وزن 10 گرم

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای کسانی که به دنبال زیبایی طبیعی و لب هایی سالم و جذاب هستند. این محصول به شما این امکان را می دهد تا بدون استفاده از محصولات سنگین و مضر لب هایی زیبا و درخشان داشته باشید.

روش استفاده از محصول

 

 

 

 

برای خرید لیپ گلاس اسفنجی شیگلم کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

صابون ابرو شیگلم Set Me Up از ماندگاری بسیار بالا و لیفت قوی برخوردار است. این صابون ابرو بدون ایجاد حساسیت، سفیدی و لک تا ساعت ها برو های شما را به سمت بالا لیفت می کند و برای استفاده روزانه مناسب می باشد. صابون ابرو ست می آپ شیگلم حاوی روغن آگران است به همین دلیل از ریزش ابروها جلوگیری میی کند. این محصول فاقد پارابن و تست حیوانی می باشد.

صابون ابرو شیگلم Set Me Up

این روزها لیفت کردن ابرو ها بسیار رایج شده است و به همین دلیل برند های زیادی در زمینه تولید ژل و صابون ابرو شروع به فعالیت کرده اند. یکی از محصولات برند شیگلم صابون ابرو است که از ماندگاری و قدرت لیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول به شما در شانه کردن و مرتب کردن ابرو برای داشتن چهره ای زیبا تر بسیار کمک می کند.  اگر به دنبال یک محصول برای خوش حالت کردن و فرم دادن به ابورهای خود هستید، قطعا این محصول برای شما مناسب است.

ویژگی های صابون ابرو شیگلم Set Me Up

  • ماندگاری بالا
  • بافت ژلی
  • حاوی روغن آرگان
  • مناسب مصرف روزانه
  • فیکس نگه داشتن ابرو ها
  • حالت دهنده ابرو
  • ضد آب و ماندگاری بالا
  • بدون ایجاد لک و سفیدی
  • دارای براش دو سر
  • فاقد تست حیوانی

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای کسانی که به دنبال حالت دادن، شکل و فرم دادن به ابرو های خود هستند بسیار مناسب است.

روش استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول مقداری از صابون را بر روی براش مخصوص محصول قرار داده و سپس براش را به آرامی روی ابرو ها به سمت بالا شونه کنید.

 

 

 

برای خرید صابون ابرو شیگلم Set Me Up کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

تفاوت ادکلن و عطر های تلخ و شیرین چیست ؟ ترجیح می دهید که کدام نت بو در عطری که استفاده می کنید پر رنگ تر باشد ؟ با این پاسخ به این سوالات می توانید بهترین عطر و ادکلن را برای خود انتخاب نمایید. آشنایی با اصطلاحات موجود در بازار عطر ادکلن می توانید به سلیقه خود در عطر پی ببرید. یکی از مباحثی که قبل از خرید ادکلن باید با آن آشنا باشید شناخت تفاوت ادکلن و عطر های تلخ و شیرین است. که ما در این مقاله به طور کامل به بررسی تفاوت میان دو دسته از ادکلن ها پرداخته ایم.

عطر شیرین چیست و چه ویژگی هایی دارد

زمانی که از عطر های شیرین استفاده کنید طعمی شیرین را احساس می کندی. این نوع از عطر ها معمولا در ترکیبات خود رایحه هایی مانند رز و یاس، ادویه شیرین و شکلات و … دارند. این عطر ها احساس صمیمیت و آرامش دل انگیزی در فضا اینجاد می کنند. عطر های شیرین به طور کلی برای خانم ها استفاده می شود.

رایجه شیرین  در اکثر ادکلن های زنانه و مردانه معروف استفاده می شود. عطر شیرین با طبع گرم برای جمع های خانوادگی و دوستانه مناسب است. عموما افرادی که خونگرم شاد و پر انرژی هستند. عطر های با طمع شیرین با طبع خنک بیشتر برای فصل های گرم سال طراحی می شوند. البته بسته به ترکیبات و یا نوع رایحه می تواند برای فصول دیگر نیز استفاده شود.

عطر تلخ چیست و چه ویژگی هایی دارد

عطر های تلخ جزو عطر های محبوب و رایج در انواع ادکلن های زنانه و مردانه هستند. وتی صحبت از تلخی عطر می شود؛ منظور احساس طمع تلخی است که در زنان بوییدن برخی گیاهان وحشیٍ درخت ها، تنباکو، ادویه های خاص و تند شرقی در فرد ایجاد می شود. این عطر ها معمولا در ترکیبات خود نعنا هندی، شبدر، قهوه، دودی، دارچین ، چوب، خیزران، ترنج، گل صدپر و… را دارند.

عطر های با طمع تلخ و طبع خنگ معمولا دارای طرفداران بیشتری هستند. به همین دلیل عطر های تلخ و خنک جزو پرفروش ترین های دنیا قرار دارند.

عطر های تلخ به خاطر ساختار رایحه ای و ترکیبات چوب و ادویه ای خود در دسته عطر های سنگین قرار دارند. به همین دلیل پیشنهاد می شود تا از عطر های تلخ در فصل های سرد و روز های بهاری استفاده گردد. اما همه چیز در انتخاب عطر مربوط به سلیقه افراد است.

عطره های تلخ برخلاف تصوری که وجود دارد که فقط برای مردان کاربرد دارد، در بسیاری از عطر های زنانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این عطر های مجالس و مهمانی های رسمی و کاری بسیار شیک و مناسب است. و اکثر افراد دارای شخیصت آرام و درونگرا مجذوب این افراد می شوند.

تفاوت عطر های تلخ و شیرین چیست

فرق عطر تلخ و شیرین دقیقا همان چیزی است که سلیقه های مختلف را شکل می دهد. ممکن است یک عطر به نظر شما بسیار شیک و جذاب باشد ولی از نظر دوستانتان اصلا خوشبو نباشد. به طور کلی می توان گفت عطر های تلخ و شیرین دو نقطه مقابل یکدیگر هستند و ویژگی های مختلفی دارند. برای درک بهتر در جدول زیر تمامی تفوات های عطر های تلخ و شیرین آورده شده است :

چگونه می توان ادکلن شیرین را از تلخ تشخیص داد ؟

تشخیص ادکلن شیرین از ادکلن تلخ در خرید حضوری و خرید به صورت آنلاین با هم متفاوت است. از جمله راه های تشخیص ادکلن های شیرین از تلخ می توان به موارد زیر اشاره کرد  :

  • بو کردن و توجه به نت و رایجه ادکلن به شما در تشخیص ادکلن شیرین از تلخ کمک می کند. حس طمع تلخی یا شیرینی بعد از بو کردن عطر به شما نشان می دهد این ادکلم تلخ است یا شرین. عطرهای شیرین دارای رایحه های گلی، شکلاتی و کارملی هستند در حالی که عطر های تلخ حس متفاوتی در شما ایجاد می کند.
  • توجه به نوع بسته بندی ادکلن ها به شما در تشخیص نوع بو آنها کمک می کند. اغلب عطرهای شیرین دارای شیشه های روشن مثل رنگ زرد و صورتی کم رنگ هستند در حالی که عطر های تلخ عمدتا دارای شیره تیره می باشند.
  • در خرید آنلاین توجه به توضیحات محصول و نظرات کاربران به شما در تشیخص طمع عطر بسیار کمک می کند.

عطر تلخ بهتر است یا عطر شیرین !!!!

کدام عطر بهتر است تلخ یا شیرین ؟ در پاسخ باید گفت که انتخاب عطر تلخ یا شیرین یک امر سلیقه ای است که باید پس از بررسی عطر های مختلف در مورد آن تصمیم بگیرید. بهتر است بدانید که عطر های تلخ در فصل های سرد و عموما مورد پسند افراد جدی و منطقی و عطر های شیرین در فصول گرم و برای افراد صمیمی و خونگرم کاربرد دارد. شما می توانید عطر همیشگی خود را با توجه به طمع و طبع عطر ( بر آشنایی با تفاوت عطر گرم و سرد کلیک کنید.) انتخاب نمایید.

لیست بهترین ادکلن های شیرین

عطر های شیرین را عموما خانم ها استفاده می کنند اما اگر بخواهیم به چند عطر شیرین مردانه و زنانه خوب موجود در بازار اشاره کنیم می توانیم به عطر های زیر اشاره کرد:

  • VERSACE
  • Eros Pour Homme
  • TOM FORD – Black Orchid

توصیه می کنیم لیست بهترین ادکلن های شیرین ما را ببنید.

لیست بهترین ادکلن های تلخ

از جمله عطرهای تلخ زنانه و مردانه معروف می‌توان به :

  • Calvin Klein – Truth for Women
  • Lalique Encre Noire
  • Terre d’Hermes Parfum
  • Bitter Peach

اشاره کرد. لیست بهرین ادکلن های تلخ را بخوانید.


منبع : تفاوت ادکلن و عطر های تلخ و شیرین چیست ؟



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

تفوات عطر سرد و گرم چیست ؟ عطر ها را بر اساس طبع عطر می توان در طبقه بندی گرم و سرد قرار داد. با توجه به تفاوت هایی که این دو دسته از عطر ها با هم دارند می توانید آنها را بر اساس فصل، استایل، موقعیت یا طبع بدنتان انتخاب کنید. شما با درک و تشخیص تفاوت عطر سرد و گرم می توانید مانند یک حرفه ای عطر و رایحه مناسب خود را انتخاب کنید. در این مقاله به بررسی کامل این موضوع پرداخته شده است.

منظور از طبع عطر چیست ؟

طبع عطر یا ادکلن به طور کلی به دو دسته گرم و سرد تقسیم می شوند. اگر عطر ها را استشمام کنید حسی از گرما یا سرما را تجربه خواهید کرد. تفاوت عطر و سرد و گرم دقیقا همین حسی است که شما در زمان بو کردن آنها تجربه می کنید.

توجه داشته باشید که طبع عطر به سردی و گرمی تقسیم می شوند اما علاوه بر طبع عطر ها را می توان بر اساس رایحه آنها با توجه به مرکبات یا گلهایی که در آنها استفاده می شوند به دو دسته تلخ و شیرین تقسیم بندی گرد که تحت عنوان طعم عطر شناخته می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقاله تفاوت عطر تلخ و شیرین را مطالعه نمایید.

عطر گرم چیست ؟ با ویژگی های عطر گرم آشنا شوید ؟

همانطور که اشاره کردیم، عطر گرم یکی از انواع طبع ادکلن و عطر است. ویژگی های این نوع از عطر ها آسان است. این عطر ها معمولا دارای رایحه های چوب صندل، ادویه شرقی، شکلات و مواد همچون موارد ذکر شده را در ترکیبات خود دارند. عطر های گرم معمولا برای فصل های سرد سال استفاده می شوند. عطر های گرم را می توان به دو دسته عطر های خیلی گرم یا ملایم تقسیم بندی کرد

  • عطر های خیلی گرم دارای رایحه ای با نت قالب چوب یا مشک هستند
  • عطر های گرم ملایم در ترکیبات خود گل یاس، مریم یا گل محمدی دارند

ادکلن سرد چیست ؟ ویژگی های عطر سرد کدامند ؟

یکی از طبع های عطر سرد است. در ترکیبات عطر سرد معمولا از رایحه هیا گل ها یا میو هایی مانند مرکبات، خیار، هندوانه با طبع سرد استفاده می شوند. همانطور که از اسم این عطر ها مشخص است حس خنکی، طراوت را منتقل می کنند. این عطر ها بهترین عطر ها و ادکلن های مناسب برای فصول گرم سال هستند. اما باید توجه داشته باشید که اگر طبع شما سرد است باید کمتر از این عطره استفاده کنید.

تفاوت عطر سرد و گرم چیست ؟

اصلی ترین تفاوت عطره ای سرد و گرم را می توان در جدول زیر مشاهده کرد :

عطر های سرد عطر های گرم
دارای نت هندوانه، خیار، لیمو دارای نت چوب، شکلات، چرم ، ادویه
مناسب فصل های گرم سال مناسب فصل های سرد سال
مناسب کسانی که طبع گرم دارند مناسب افراد با طبع سرد
مناسب استایل هایی با رنگ گرم مانند قهوه ای مناسب استایل های با رنگ های سرد مانند آبیمن

چگونه می توان ادکلن گرم را از ادکلن سرد تشخیص داد ؟

عطر ها به طور کلی دارای سه نت هستند

  • نت ابتدایی یا اولیه
  • نت میانی
  • نت پایه که ماندگار است

اولین رایحه ای که بعد از زدن عطر متوجه آن می شوید نت ابتدایی است که خیلی سریع محو می شود و ماندگاری زیادی ندارد اما در فروش عطر بسیار موثر است. پس از نت ابتدایی نوبت به نوت میانی می رسد و در نهایت نت پایانی که دارای ماندگاری بالایی است قابل استشمام است. که نت های ابتدایی و میانی وابسته به این نت هستند.

خرید عطر و ادکلن به صورت اینترنتی با خرید حضوری تفاوت زیادی دارد. اگر به صورت اینترنتی برای تشخیص عطر اقدام کنید. بهتر است با توجه به توضیح محصول و یا نظرات کاربران متوجه طبع عطر شوید. اما اگر به صورت حضوری خرید می کنید فقط کافی است که نت ابتدایی را استشمام کنید. برای تشخیص عطر گرم از سرد می توانید از نکات زیر استفاده کنید :

  • بوییدن عطر : بو کردن عطر به شما کمک می کند تا متوجه سرد یا گرم بودن عطر با توجه به حسی که به شما منتقل می کند بشوید.
  •  رنگ شیشه : یکی دیگر از المان هایی که به شما در شناخت طبع عطر کمک می کند. رنگ شیشه عطر های سرد معمولا شفاف یا به رنگ ابی است و در عوض عطر های گرم شیشه های به رنگ زرد یا قرمز دارند.

عطر سرد بهتر است یا عطر گرم

نمی توان به طور کلی گفت که عطر های سرد بهتر از عطر های گرم هستند یا برعکس. اینکه کدام طبع عطر بهتر است بستگی به عوامل مختلفی دارد.

شما می توانید تمام عطر ها ، لوازم آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

لیست عطر های سرد

لیست عطر های گرم



منبع : تفاوت عطر سرد و گرم چیست ؟



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

ریمل دو سر شیگلم بلند کننده و حجم دهنده یکی از محبوب ترین ریمل ها در دنیاست که دارای دو اپلیکاتور جداگانه برای افزایش حجم و طول مژه ها می باشد. این ریمل ماندگاری بالایی دارد و اطراف چشم ریزش ندارد. شما می توانید آن را به راحتی از روی مژه ها بشویید. ریمل دو کاره بلند کننده و حجم دهنده شیگلم به سرعت روی مژه ها خشک می شود و موجب به هم چسبیدن تارهای مژه به هم نمی شود.

ریمل دو سر شیگلم بلند کننده و حجم دهنده

داشتن مژه هایی بلند و پرحجم موجب زیبایی چهره و چشم ها می شود. یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین محصولات آرایش چشم ریمل است. با انتنخاب ریمل مناسب علاوه بر حالت دادن ، پررنگ کردن و فرم دادن به مژه ها می توانید به تقویت و رطوبت رسانی آنها نیز بشوید.

ریمل شیگلم دوسر هم دارای برس منحنی شکل جهت بلند کننده و جدا کننده مژه است و هم دارای برس صاف جهت حجم دهنده ضخامت مژه ها می باشد. ریمل برای استفاده روزانه بسیار مناسب است و ضد آب و بادوام می باشد و طراحی بسیار شیک و مدرنی دارد.

ویژگی های ریمل دو سر شیگلم

  • افزایش حجم و طول مژه ها
  • بدون چسبیدن مژه ها به هم
  • دارای دو اپلیکاتور جداگانه
  • ماندگاری بسیار بالا
  • بدون ریزش اطراف چشم
  • قابل شستشو با آب گرم
  • فاقد الکل پارابن، سیلیکون، تالک
  • فاقد تست حیوانی

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این ریمل برای همه خانم ها با هر سنی مناسب و قابل استفاده است.

روش استفاده از محصول

با استفاده از اپلیکاتور های این ریمل از گوشه های بیرونی چشم شروع کرده و مژه ها را به ریمل آغشته کنید.

 

 

 

 

برای خرید ریمل دو سر شیگلم بلند کننده و حجم دهنده کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

پنکیک کرم پودری شیگلم یکی از محبوب ترین و جدیدترین پنکیک ها در دنیا است. که جلوه ی نهایی آن صاف و یکدست می باشد. این پنکیک پوشانندگی بالایی دارد و این محصول در عین کاور بالا بسیار روی پوست سبک است. در برابر آب و تعرق کاملا مقاوم است و به راحتی از روی پوست بلند می شود. پنکیک شیگلم چربی پوست را کنترل می کند و از چربو براق شدن آرایش جلوگیری می نماید. در ترکیبات این پنکیک از شی باتر طبیعی و روغن جوجویا استفاده شده است که رطوبت لازم برای پوست را به خوبی تامین می کند.

ویژگی های پنکیک کرم پودری شیگلم

ویژگی های پنکیک کرم پودری شیگلم

  • ماندگاری بالا
  • پوشش دهی بالا
  • مقاوم در برابر آب و تعرق
  • بافت بسیار سبک
  • کنترل تشرح چربی پوست
  • بلندینگ آسان
  • دارای پد و آینه کاربردی
  • پوشاننده لک، تیرگی و جوش
  • رطوبت رسان
  • فاقد تست حیوانی
  • فاقد الکل ، عطر، پارابن و تالک

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

پنکک کرم پودری با کاور بالا شیگلم، برای تمامی افراد با هر نوع پوستی مناسب بوده و قابل استفاده است.

روش استفاده از محصول

قبل از استفاده از محصول پوست خود را شسته و از مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید سپس با استفاده از پد مخصوص، پنکیک را روی پوست خود بزنید.

تست پنکیک کرم پودری شیگلم

رنگ بندی پنکیک شیگلم بسیار متنوع است و برای انواع رنگ و تناژ پوستی قابل استفاده است. با توجه به رنگ و تناژ پوستی تان رنگ مناسب را انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ می توانید از رنگبندی موجود در عکس ها استفاده نمایید یا با مشاوران آرامیس تماس بگیرید.

  • Fair: پوست روشن با تناژ صورتی گرم
  • Linen: پوست خیلی روشن با تناژ صورتی سرد
  • Porcelain: پوست روشن با تناژ طبیعی
  • Shell: پوست روشن با تناژ طلایی
  • Nude: پوست روشن با تناژ طلایی گرم
  • Butter Cream: پوست خیلی روشن با تناژ زرد گرم
  • Bamboo: پوست روشن با تناژ زیتونی
  • Sand: گندمی روشن با تناژ زرد گرم
  • Warm Vanilla: گندمی روشن با تناژ هلویی گرم

تست پنکیک کرم پودری شیگلم

 

 

برای خرید پنکیک کرم پودری شیگلم کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

جوش صورت یکی از مشکلات رایج و مزاحم در حوزه زیبایی و پوست است. این امر به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شده است که از مرسول ترین مشکلات و حساسیت های پوستی افراد می توان به جوش ،  آکنه ، زخم، لک و … اشاره کرد. جوش صورت علاوه بر احساس ناخوشایندی که در پی دارد سبب اعتماد به نفس فرد را پایین می آورد. برای درمان جوش صورت باید ابتدا با انواع و علل ایجاد آن آشنا شد و سپس به دنبال راه حل آن رفت. به همین دلیل در این مقاله به بررسی کامل در مورد این موضوع پرداخته شده است.

جوش صورت چیست ؟

جوش صورت (Acne) یک مشکل رایج و یکی از اختلالت پوستی است که در نتیجه تجمع سلول های مرده پوست، انسداد و منافذ چربی و ترشح زیاد غدد چربی پوست رخ می دهد. این جوش ها همچنین به عنوان آکنه نیز شناخته می شود.

به طور کلی جوش صورت در نواحی مختلفی از بدن و صورت از جمله اطراق بینی، پیشانی، چانه، قسمت های فوقانی پشت بدن، سینه و شانه ها که دارای غذذ سباسه هستند، نمایان می شوند

انواع جوش صورت کدامند ؟

به طور معمول جوش های در صورت بیشتر در پیشانی، گونه ها و چانه ایجاد می شود و می تواند به صورت لکه های قرمز یا سفید بروز کند. از انواع آکنه و جوش صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

جوش سر سیاه

جوش سر سیاه یکی از انواع جوش صورت است که زمانی که منافذ باز پوست با ترکیبی از سلول های مرده پوست و چربی اضافه که توسط غذذ چربی ترشح می شود، مسدود شود. بر روی پوست نمایان می شود.

برای درمان این جوش ها می توان به محصولات پوست حاوی سالیسیلیک اسید و بنزوئیل پروکساید استفاده کرد. توجه داشته باشید که ترکاندن این جوش ها خودداری کنید چرا که باعث ملتهب شدن پوست و ماندن جای جوش می شود.

جوش سر سفید

در حالتی که یک لایه پوست نازک از پوست منافذ پوست را بپوشاند. سبب بروز توده ای برآمده از مواد زیر سطح پوست می شود. این جوش ها از خفیف ترین حالت های جوش بوده و به راحتی با مراقبت پوستی و استفاده از دارو های موضعی درمان می شود.

جوش قرمز ( پاپول) و جوش چرکی (پوسچول)

جوش های قرمز و چرکی یکی از شدیدترین جوش های صورت هستند که منجربه عوارض پوستی شدید و زخم های دائمی می شوند. این جوش ها در اثر تجمع چربی ها و سلول های پوست و بسته شدن منافذ پوست سبب رشد باکتری ها در آن ناحیه سبب التهاب، تورم و جوش های قرمز می شوند. برای پیشگیری و درمان این جوش ها

جوش ندولار یا ندول ها

این مدل جوش ها از شدید ترین انواع جوش صورت هستند که سبب عوارض پوستی شدید و رد های دائمی بر روی پوست می شود. این جوش ها با رشد باکتری در داخل ناحیه و منفذ بسته شده توسط چربی و سلول های مرده در نتیجه آن ناحیه از پوست قرمز، متورم می شود. داروهای موضعی برای درمان این نوع جوش ها زیاد مناسب نیستند. برای درمان این جوش ها بهتر است به متخصص پوست مراجعه کنید.

اگر عفونت این نوع جوش ها به عمق پوست نفوذ کند. سبب بروز یک برآمدگی بزرگتر از سایر انواع جوش خواهد شد که با خارش همراه است.

جوش دوران قاعدگی

حدود 50 تا 80 درصد از خانم ها در دوران قاعدگی خود جوش های دوران قاعدگی را تجربه خواهند کرد. این جوش ها به دلیل نوسان و به هم خوردگی هورمون ها و عدم تعادل آن ها با تحریک فعالیت غذذ چربی ایجاد می شوند. این نوع از آکنه ها به آنکه های دوران قاعدگی معرف هستند و معمولا در نواحی خط فکف اطراف ناحیه چانه، گردن و گونه های شما نمایان می شوند.

جوش های صورت میانسالی

در دوران میانسالی در سنین 30 تا 50 سال نیز جوش هایی را فرد تجربه می کند. دلایل ایجاد این جوش ها در دوران میانسالی و بزرگسالان در ادامه آورده شده است :

  • تغییرات و نوسانات هورمونی و فاکتور های مربطو به هورمن های استروژن و پروژسترون
  • استرس سبب ایجاد جوش می شود.
  • استفاده از از محصولات مراقبتی و آرایشی تقلبی و نامناسب
  • بیماری های پنهان همچون سندروم پلی کیستیک در زنان
  • آلودگی های محل زندگی و اشعه فرابنفش خورشید
  • پاکسازی و شستن بیش از حد پوست صورت
  • واکنش آلرژی برخی از افراد به مواد غذایی خاص
  • سابقه ژنتیکی و خانوادگی
  • مصرف برخی از دارو ها

خوراکی هایی که سبب ایجاد جوش صورت می شوند

سبک زندگی و رژیم غذایی یکی از مواردی است که نقش مهمی در ایجاد جوش و آکنه در صورت دارد. تحقیقات نشان می دهد که رژیم غذایی نامناسب می تواند سبب بروز و تشدید جوش در صورت شود. از جمله مواد غذای تاثیر گذار بر روی این جوش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

غلات و قند های تصفیه شده : مصرف مواد غذایی که دارای کربوهیدارت تصفیه شده هستند. مانند نانف برند ، سودا و نوشیدنی های شیرین و دسرهایی که با آرد سفید درست می شوند. سطح قند خون را افزایش داده و سبب ایجاد جوش بر روی پوست می شود.

  • فست فود : مصرف مداوم فست فود و نوشابه های گازدار موجب ایجاد و تشدید جوش در صورت می شود
  • محصولات لبنی : مصرف زیاد لبنیات نیز سبب تشدید جوش و آکنه می شود.

علت ایجاد جوش صورت در خانم ها و آقایان

دلایل ایجاد جوش صورت می تواند متفاوت باشد. همه این عوامل در اثر سبک زندگی رخ می دهند و منجر به ایجاد آکنه و جوش می شوند. از جمله مهمترین علل ایجاد جوش صورت در خانم ها و آقایان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تغییرات هورمونی (بیشتر در خانم ها سبب ایجاد جوش می شود.)
  • استرس و بی خوابی
  • تغذیه نامناسب مانند غذاهای چرب
  • خوابیدن با آرایش و نشستن پوست صورت
  • روبالشی کثیف
  • شرایط زندگی آلوده
  • استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نامرغوب و تقلی
  • و …

جوش صورت نشانه چیست و چرا در نقاط مختلف صورت جوش می زنیم ؟

جوش صورت نشانه چیست ؟ این سوالی است که خیلی از افراد به دنبال پاسخ آن می گردند در پاسخ به این سوال با توجه به محل نمایان شدن جوش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • جوش پیشنانی : معمولا جوش های این ناحیه نشان دهنده مشکلات سیتم گوارشی ناشی از مصرف زیاد شکلات و یا مواد غذایی با درصد چربی بالا هستند.
  • جوش بین ابروها : نمایان کننده مشکلات کبد ناشی از مصرف زیاد الکل، دخانیات و لبنیات و یا آلرژی نسبت به مواد غذای خاص است.
  • جوش در ناحیه بین گوش و چشم : این جوش ها نشان دهنده مشکلات کلیه از مصرف زیاد قهوه و چایی و یا نمک است.
  • جوش روی بینی : این جوش نشان دهنده مشکلات قلبی ناشی از چربی های بد و فشار خون بالا ( مصرف میوه ، سبزیجات، آجیل و ماهی به شما در حل این مشکل کمک می کند )
  • جوش روی گونه ها : مشکل سیستم تنفسی ناشی از استعمال سیگار
  • جوش نزدیک به چانه : به خوردگی هورمون ها
  • جوش بر روی گردن :  وجود بیماری و مبارزه بدن با باکتری و ویروس

بنابراسن با جوش صورت در ناحیه های مختلف صورت می توانید نفهمید که این جوش نشانه چیست ؟ با توجه به نوع مشکل اقدام به درمان کنید.

نحوه درمان و رفع جوش صورت

دو روش برای رفع و درمان جوش صورت وجود دارد که بسته به شدت و نوع جوشتان می توانید از آنها استفاده کنید

  • درمان خانگی
  • درمان پزشکی

درمان پزشکی رفع جوش صورت

برای درمان پزشکی رفع جوش صورت می توان به استفاده از روش های زیر که توسط متخصصین پوست مورد استفاده قرار می گیرد اشاره کرد. توجه داشته باشید که حتما قبل از شروع درمان پزشکی حتما به متخصص پوست مراجعه نمایید تا بهترین روش را برای شما با توجه به نوع جوش و علت ایجاد آن انتخاب نمایید.

  • لیزر جای جوش
  • میکرونیدلینگ
  • استفاده از دارو
  • استفاده از کرم های ترمیم کننده
  • استفاده از رتینول ( با تجویز پزشک )
  • صابون دیترون

درمان خانگی جوش صورت

بسیاری از مواد طبیعی موجود در خانه های با توجه به خواصی که دارند می توانند برای بهبود وضعیت جوش هایتان به شما کمک کنند. این مواد با کمک به کم کردن التهاب، پاکیزه کردن پوست، ضدعفونی و همچنین بالانس چربی طیح پوست این کار را برای شما انجام می دهند. استفاده از ماسک این مواد به شما در رفع جوش هایتان کمک می کند این ماسک ها را می توانید خودتان در خانه آماده کنید و یا از ماسک های آماده تولید شده توسط برند های مختلف استفاده نمایید.

  • ماسک سفید تخم مرغ و عسل
  • ماسک عسل و آبلیمو
  • ماسک آلوورا و آبلیمو و عسل
  • ماسک سدر، سفید تخم مرغ و آبلیمو
  • ماسک شکر و آبلیمو
  • ماسک جوش شیرین و ماست
  • ماسک زردچوبه ، ماسک و گوجه

ماسک های آماده برای جوش صورت

بدون تردید استفاده از ماسک های مراقبتی پوست و دارو های موضعی موجود در بازار در درمان انواع جوش موثر است. یکی از روش های درمانی صورت استفاده از انواع ماسک برای جوش صورت است که توسط برخی از شرکت های تولید کننده محصولات زیبایی و بهداشتی تولید و در دسترس عموم قرار می گیرد. از جمله ماسک های موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد

شما می توانید تمام محصولات بهداشتی و آرایشی اصل را از فورشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

منبع : جوش صورت | انواع، علل و نحوه درمان جوش صورت



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

spf چیست ؟ بهترین SPF ضد آفتاب کدام است ؟ SPF ضد آفتاب فاکتور محافظت در برابر نور آفتاب است و نشان می دهد که یک کرم ضد آفتاب چه مقدار پوست را در مقابل اشه ای که سبب آفتاب سوختیُ آسیب رسیدن به پوست و حتی سرطان پوست محافظت می کند. خوب سوال اصلی اینه که اس پی اف چه مقدار باشه خوبه ؟ فرق بین SPF50 و SPF30 در چیست ؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

SPF چیست ؟

SPF (مخفف Sun protectiom factor ) یک المان است که مقدار محافظت کرم مورد مصرف نسبت به عوامل آسیب زا نور خورشید همچوه آفتاب سوختی، التهاب، سرطان پوست و … محافظت می کند.

اس پی اف کرم ضد آفتاب ارتباطی به زمان قرار گیری در معرض نور خورشید نیست. بلکه با میزان نور خورشید در ارتباط است. بر ای مثال :

اگر شما یک ساعت در صبح ساعت 9 جلوی نور خورشید باشید به همان مقدار انرژی خورشید بر روی شما اثر می گذارد که اگر 10 دقیقه در ساعت 13 ظهر در مقابل نور خورشید قرار بگیرید.

البته عواملی مانند شدت نور خورشید و … بر مقدار انرژی خورشیدی که مصرف کننده اس پی اف در مقابل آن قرار می گیرد تاثیر می گذارد :
1 – نوع پوست

2 – مقدار ضد آفتاب استفاده شد
3 – فرکانس استفاده مجدد

تفاوت مقادیر spf در چیست ؟

این که فکر کنید که هر چه درصد spf یک کرم بالاتر باشد میزان محافظت از پوست شما در مقابل نور خورشید بیشتر است اما این تصور بدین معنی نیست که محافظت به صورت چند برابر اتفاق می افتد. باید بدانید که کرم هایی با SPF75 یا 100 محافظت بیشتری نسبت به SPF30 را برای شما ارمغان نمی آورند.

کرم های دارای SPF بالا معمولا محافظت بیشتری نسبت به UVA در برابر اشعه ماورا بنفش UVB ارائه می کنند. بنابراین حس کاذب محافظت کامل را به شما می دهند. مقیاس SPF خطی نیست که در ادامه توضیح داده شده است :

  • :SPF 15تا 93% اشعه UVB را دفع می‌کند
  • :SPF 30تا 97% اشعه UVB را دفع می‌کند
  • :SPF 50تا 98% اشعه UVB را دفع می‌کند

با توجه به اطلاعات بالا متوجه می شویم که SPF30 , 50 تنها یک درصد بیشتر از پوست شما محافظت می کند و این مقیاسس خطی نیست.

  • SPF 30به 7 فوتون از 100 فوتون اجازه عبور می‌دهد.
  • SPF 50اجازه عبور 8 فوتون از 100 فوتون را می‌دهد.

تفاوت مقادیر spf در چیست ؟

حداقل از SPF30 استفاده کنید

SPF 30 حداقل عددی است که باید در کرم های ضد آفتاب یا مرطوب کننده ها به دنبال ان باشید تا بتوانید از پوست خود در مقابل اشعه های مضر نور خورشید محافظت کنید. چرا که این اس پی همانطوری که گفتم می تواند تا 97% اشعه UVB را دفع می‌کند.

SPF لوازم آرایشی و بهداشتی

سعی کنید علاوه بر ضد آفتاب از لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر رژ لب، کرم پودر، پنکیک و پرایمر نیز استفاده کنید. SPF کرم پودر ها غالبا بین 15 تا 30 است. اما زمانی که از ضد آفتاب اب اس پی اف استفاده می کنید نیازی نیست از کرم پودر های SPF دار استفاده نمایید.

بهترین درصد SPF کرم ضد آفتاب کدام است ؟

در کل اگر پوست سالمی دارید ضد آفتاب با SPF30 یک گزینه مناسب برای شما است. اما اگر دچار بیماری های پوستی مانند سرطان و سایر بیماری پوستی هستید یا در شرایطی کار و زندگی می کند که زیاد در معرض نور خورشید قرار دارید، یک درصد محافظت بیشتر نیز برای شما حیاتی است. و بهتر است از ضد آفتاب های با SPF50 به بالا استفاده کنید.

پوست های روشن درصد بیشتری از آفتاب را به خود جذب می کند. اگر پوست روشنی دارید بهتر است از کرم با اس پی اف بالاتر استفاده نمایید.

نحوه صحیح استفاده از کرم ضد آفتاب SPF دار

بسیاری از افراد با وجود این که بهترین درصد SPF را انتخاب می کنند با مصرف کرم ضد آفتاب باز هم دچار آسیب های اشعه UVB می شوند. متخصصان توصیه می کنند که برای هر 1 سانتی متر از پوست به میزان 2 میلی گرم از کرم ضد آفتاب و یا لوازم آرایشی دارای SPF استفاده شود. این به این معنی است که برای پوشاندن کل پوست صورت باید به میزان دو بند انگشت از ضد آفتاب را باید روی تمام پوست خود بمالید.

از اصلی راه های حفظ اثر SPF ضد آفتاب این است که باید بدانید در چه زمانی، چه مقداری و در چه بازه زمانی از ضد آفتاب حاوی اس پی اف استفاده کنید.

دقت کنید که باید در طول روز به مرور زمان SPF موجود در کرم ضد آفتاب روی صورت شما از بین رفته و باید به همین خاطر تجدید کرم پودر یا کرم ضد آفتاب 2 الی 3 ساعت یک بار انجام گیرد.

کرم ضد آفتاب طیف گسترده

همان طوری که قبلا نیز اشاره کردیم اس پی اف در مقابل اشعه UVB از پوست انسان مراقبت می کند اما یکی دگیر از اشعه های مضر نور خورشید اشعه UVA است که سبب ایجاد چین و چروک و پیری زودرس و لک های پوستی می شود. ضد آفتاب هایی که علاوه بر SPF مناسب، در دسته ضد آفتاب های طیف گسترده نیز قرار می گیرند از پوست در مقابل اشعه UVA هم محافظت می کند.

اگر روی برچسب محصول ضد آفتاب عبارت هایی مانند Broad  UVA/UVB، spectrum یا وسع الطیف نوشته شده باشد، این محصول در دسته طیف گسترده در قارار دارد.

نکات تکمیلی درباره استفاده از محصولات دارای اس پی اف

اگر در روتین مراقبت روزانه خود از سرم ویتامین سی یا رتینول استفاده می کنید. استفاده از ضد آفتاب یا کرم پودر های دارای  SPF مناسب را نیز هرگز فراموش کنید. این محصولات حساسیت پوست را نسبت به نور آفتاب افزایش می دهند.

اگر کر ضد آفتاب روی پوست شما احساس سنگینی ایجاد می کند می توانید از لوازم آرایشی و بهداشتی سبک تر مانند کرم ژل یا فلوئید های حاوی SPF استفاده نمایید.

حتما در زمان مصرف محصولات بهداشتی و آرایشی تاریخ انقضای آنها را چک کنید. کرم ضد آفتاب فاسد و تاریخ گذشته می تواند سبب آسیب پذیری بیشتر پوست شما در مقابل نور خورشید شود.

اگر پوست شما روشن است بهتر است از کرم های ضد آفتاب با SPF بالاتر استفاده نمایید.

نور آفتاب در هر فصلی سبب آسیب های پوستی می شود. پس تفاوتی در SPF کرم ضد آفتاب در فصل های مختلف وجود ندارد

بهتر است در زمانی خرید محصولات بهداشتی و آرایشی به دنبال مصحولاتی بروید که دارای اس پی اف هستند چرا که سبب حفاظت از بخش های گوناگون صورت شما می شوند.

فرمول SPF چیست ؟

تقسیم مقدار تابش خورشید که جهت قرمز شدن پوست با ضد آفتاب نیاز می باشد نسبت به مقدار تابش آفتابی که جهت قرمز شدن پوست صورت بدون ضد آفتاب نیاز است اس پی اف را بدست می آورد . این محاسبه برای دو میلی گرم ضد آفتاب در هر سانتی متر مربع تعریف می شود.

بنابر این اگر آفتاب سوختی در پوست شما در حالت عادی در زمانی 10 دقیقه اتفاق بیافتد، ضد آفتاب با SPF 30 می تواند این زمان را تا سی برابر بیشتر یعنی 300 دقیقه افزایش دهد و از پوست شما محافظت نمایید.

شما می توانید تمام محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.


منبع : spf چیست ؟ بهترین spf ضد آفتاب کدام است ؟



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

قرص تقویت مو و ناخن فیتو فانر 120 عددی ا Phyto Phanere Hair and Nail ساخت کشور فرانسه است. این قرص یک مکمل طبیعی است که سبب رشد  و تقویت مو و ناخن می شود. فیتو سرشار از اسید های چرب، ویتامین ها، املاح معدنی و آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن است که سبب افزایش کراتین در نتیجه استحکام مو می شود.

 

قرص تقویت مو و ناخن فیتو فانر 120 عددی

کپسول فیتو فانر موها را پرتر، ضخیم تر، درخشان تر و همچنین ناخن ها را قویتر و بلندتر می نمایید. بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی مصرف کنندگان این قرص، این محصول تا 95% سبب بهبود کیفیت مو و ناخن شده است. عناصر طبیعی و بی خطر این محصول سبب افزایش کفیت پوست نیز می شوند. قرص فیتو فانر یکی مکمکل 100% طبیعی است و فاقد هر گونه مواد مضر مانند سیلیکون، پارابن، سولفات و گلوتن می باشد.

 

ویژگی های قرص تقویت مو و ناخن فیتو فانر 120 عددی

از جمله ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • افزایش رشد مو، ناخن و مژه
  • تقویت مو سر
  • تقویت ناخن و چلوگیری از ترک خوردن آنها
  • افزایش ضخامت تار مو
  • ترکیبات کاملا طبیعی
  • فاقد سیلیکون، سولفات، پاربن و گلوتن
  • حاوی ویتامین، اسید های چرب و آنتی اکسیدان
  • ساخت کشور فراسنه

 

ترکیبات قرص فیتو فانر

از جمله ترکیبات این قرص می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • ویتامین های B2 و B5: به تولید انرژی توسط سلول کمک می کنند.
  • ویتامین B6: به سنتز طبیعی سیستئین، اسید آمینه سازنده کراتین کمک می کند.
  • ویتامین B8 (بیوتین): در متابولیسم اسیدهای آمینه نقش دارد و به حفظ موهای طبیعی کمک می کند.
  • ویتامین C و E: خواص آنتی اکسیدانی، محافظت از پیاز مو.
    روی (زینک): به حفظ طبیعی مو و ناخن کمک می کند.
  • روغن گل گاوزبان و روغن جوانه گندم: تامین متعادلی از اسیدهای چرب ضروری را فراهم می کند.
    سایر ترکیبات کپسول فیتو فانر شامل روغن ماهی، روغن هویج، ژلاتین، روغن دانه آفتابگردان، عصاره رزماری، عصاره گیاه آسرولا، ریبوفلاوین، روغن سبوس برنج، مخمر و گلیسیرین می باشد

نحوه استفاده از محصول

بر اساس دستور عمل شرکت سازنده توصیه می شود که 2عدد از قرص فیتو را ترجیحا صبح به همراه یک لیوان آب کامل میل کنید. هر شیشه از این محصول حاوی 120 عدد قرص مکمل است که برای 2 ماه کافی می باشد. دور درمان این قرص 4 ماه یعنی 2 قوطی شیشه ای است معتادل یک پک کامل از این قرص است.

در فصل های بهار و پاییز به دلیل تغییر متابولیسم بدن و کاهش رشد مو بهتر است از این قرص استفاده کنید.

مادران باردار و شیرده و همچنین افرادی که به ماهی و فروآرده های آن حساسیت دارند حتما قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایند.

 

عوارض مصرف قرص فیتو

به طور کلی به دلیل طبیعی بودن این قرص عارضه جانبی خاصی در آن گزارش نشده است. اما وجود دو ماده در این مکمل می تواند عوارض سطحی ایجاد نماید :

1- بیوتین : این ماده سبب به وجود آمدن جوش بر روی پوست صورت می شود.

2- روغن سویای هیدروژنه : یک منبع اسید چرب است که سبب افزایش سطح کلسترول خون می شود.

 

خرید قرص فیتو برای ریزش مو تاثر گذار است ؟

داشتن تغذیه ای مناسب یکی از عواملی است که بر سلامت پوست و مو تاثیر مستقیم دارد چرا که با تغذیه کامل فولیکول های مو می توان از نازک و  ریزش مو جلوگیری کرد. با خرید قرص فیتو فانر می توانید از مواد مغذی لازم برای رشد را تامین نمایید و موهایی پرپشت تر، براق تر و سالم تر را تجربه نمایید.

 

قرص فیتو اصل را چگونه تشخیص دهیم ؟

یکی از مهمترین دغدغه های افراد در زمان خرید قرص فیتو فانر اصل بودن این قرص است. چرا که نسخه های تقلبی این قرص که در کشور های همسایه تولید می شوند در بازار به وفور دیده می شود. قرص های فیتو اصل پررنگ، کاملا بیضی و در اندازه های یکسان هستند. نمونه های قرص تقلبی کم رنگ و گاها بزرگتر و کوچتر می باشند و بیضی شکل نیستند. شما می توانید قرص فیتو اصل را فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

برای خرید قرص تقویت مو و ناخن فیتو فانر 120 عددی ا Phyto Phanere کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

سیاهی دور چشم یکی از معضلاتی است که بسیاری از خانم ها و آقایان و حتی کودکان با آن با مواجه می شوند. از انجایی که چشم ها تاثیر به سزایی در زیبایی صورت دارد، سیاهی پوست دور چشم می تواند تاثیر زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار دهد و سن فرد را بالاتر نشان دهد. از آنجایی درمان سیاهی دور چشم دغدغه خیلی ها است، در این مقاله قصد داریم تا به بررسی کامل علل، معرفی رشو های درمان و نحوه سیاهی دور شم بپردازیم.

دلایل سیاهی دور چشم

همه ما مستعد سیاهی دور چشم هستیم اما این مشکل به دلایلی برای برخی از افراد بیشتر افتاق می افتد. از مهمترین علت های تیرگی دور چشم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- کم خوابی و عادات اشتباه در خوابیدن

کمبود خواب یکی از عوامل مهم در ایجاد کبودی و تیرگی دور چشم که سبب مشکل در گردش خون و روند اکسیژن رسانی می شود؛ کم خوابی است و سبب ایجاد پف در زیر چشم ها و سیاهی آن می شود.

2- کاهش بافت چربی دور چشم

با افزایش چشم چربی دور چشم کم می شود وبه مرور زمان باعث ایجاد افتادگی پوست و تیرگی دور چشم می شود.

3- نازک شدن پوست زیر چشم

از دیگر دلایل تیرگی زیر چشم می توان به نازکش شدن پوست زیر چشم که سبب نمایانی بیشتر رگ های زیر چشم می شود.

4- قرار گرفتن بیش از در معرض نور خورشید

قرار گرفتن زیاد در مقابل اشعه ماورا بنفش نور خورشید رنگدانه های پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و سبب تیرگی دور چشم و یاجد لک های پوستی می شود.

5- کم آبی یا خشکی پوست

کم آبی بدن یکی از علت های شایع در سیاهی دور چشم است و موجب متورم شدن رگ های زیر چشم می شود. از آنجایی که کم آبی بسیار برای بدن مضرر است بهتر است میزان مصرف آب خود را در طول روز افزایش دهید.

6- افزایش سن

با افزایش سن کلاژن سازی در پوست کند می شود. همین موضوع سبب از بین رفتن بافت چربی پوست، کاهش خاصیت کشسانی پوست و در نتیجه سیاهی دور چشم می شود.

7- ابتلا به برخی بیماری ها

مبتلا به شدن به برخی از بیماری ها همچون کمبود آهن ، اختلالات عصبی و بیماری های داخلی می تواند سبب تیرگی دور چشم شود. از جمله این بیماری هاه می توان به مواردی همچون نارسایی کلیه، بیماری های معده، بیماری های تیروئید و … اشاره کرد.

8- مصرف دخانیات و الکل

مصرف الکل و دخانیات یکی از دلایل مهم کاهش گردش خون در بدن و در نتیجه یاجاد چین و چروک در پوست و سیاهی دور چشم است.

9- رژیم غذایی نادرست

داشتن یکی رژیم غذایی نادرست سبب نرسیدن مواد مغذی به بدن و در نتیجه مواجه شدن با عوارض پوستی و تیرگی دور چشم می شود.

10 – استفاده از زیاد از موبایل، کامپیوتر و تلویزیون

استفاده بیش از حد از موبایل و سایر وسایل مشابه به مرور به چشم شما فشار می آورد و سبب تورم رگ های دور چشم می شود. در نتیجه پیری و سیاهی زودتر از حالت معمول در اطراف چشم شما دیده خواهد شد.

11 – عوامل ژنتیکی

عوامل ژنتیکی یکی از دلایل مهم در ایجاد سیاهی در چشم است. از جمله دلایل سیاهی دور چشم می توان به به داشتن پوست نازک اشاره کرد.

12 – مالش زیاد دور چشم

افرادی که عادت دارند که در طول روز دور چشم خود را زیاد مالش دهند سبب ایجاد التهاب و تورم رگ های خونی و سیاهی دور چشم خود می شوند.

علت سیاهی دور چشم در کودکان

تیرگی و سیاهی دور چشم در کودکان نیز می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد. از جمله علت های سیاهی دور چشم در کودکان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ابتلا به سینوریت
  • پر خونی
  • کمبود ویتامین های K و B6 یا اسید فولیک
  • مشکلات بینایی
  • عوامل ژنتیکی

روش های درمان سیاهی دور چشم

اول از همه برای درمان سیاهی دور چشم باید یک روتین مراقبتی از پوست داشته باشید : آب کافی بنوشید، از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید، یک رژیم غذایی مناسب داشته باشید و سعی کنید همواره خواب کافی داشته باشید. سپس برای درمان آن بهتر است از یک متخصص پوست کمک بگیرید.

به طور کلی روش های درمانی سیاهی دور چشم به سه دسته تقسیم می شوند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • درمان خانگی
  • درمان پزشکی
  • درمان موضعی

1- درمان خانگی تیرگی زیر چشم

رعایت روتین مراقبت از پوست و یک سری نکات سبب بهبود و رفع تیرگی زیر چشم می شود :

از مواد غذایی مفید و مقوی استفاده نمایید

برای بهبود تیرگی چشم خود بهتر از در رژیم غذایی خود مواد غذایی زیر را داشته باشید :

  • مواد غذایی دارای امگا 3
  • مواد غذایی دارای آهن
  • گوجه فرنگی
  • خیار
  • هندوانه
  • سبزیجات را حتما در برنامه غذایی خود داشته باشید
  • چغندر
  • ویتامین ها

از ماسک های خانگی و آماده موجود در بازار استفاده کنید

استفاده از ماسک ها به شما در درمان تیرگی پوست در ناحیه دور چشم کمک می کند. از جمله ماسک های خانگی مفید می توان به ماسک خیار، ماسک پرتقال، ماسک شیر، ماسک سیب زمینی، ماسک چای کیسه ای، ماسک آلوئه ورا، روغن نارگیل، روغن بادام استفاده کرد.

همچنین ماسک های صورت و دور چشم برند های مختلف بسیار به بهبود تیرگی چشم کمک می کند.

روش های پزشکی درمان تیرگی دور چشم

از جمله روش های پزشکی برای درمان سیاهی دور چشم استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • لیزر درمانی
  • تزریق زل و فیلر
  • تزریق بوتاکس
  • کربوکسی تراپی
  • هایفوتراپی
  • جراحی بلفاروپلاستی

معرفی بهترین محصولات برای درمان تیرگی دور چشم

در این بخش شما بهترین محصولات مخصوص دور چشم که به درمان تخصصی تر تیرگی پوست دور چشم کمک می کند، معرفی شده است :

شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی مفید برای پوست را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.


منبع : سیاهی دور چشم

 


:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1403 | نظرات ()