نوشته شده توسط : آرامیس

چرا خوابیدن با آرایش اشتباه است ؟ خیلی ها فکر می کند که شستن آرایش صورت و پاک کردن آن از روی صورت قبل از خواب تاثیر زیادی بر سلامتی و زیبایی پوستشان ندارد. اما این کار می تواند به یک عادت دائمی تبدیل شود و عوارض بسیار مخربی بر سلامتی و شادابی پوست داشته باشد.

داشتن یک روتین مراقبتی پوستی بسیار اهمیت دارد. اما در کنار استفاده از محصولات بهداشتی صورت، نظافت پوست و نخوابیدن با آرایش تاثیر بسیار زیادی در سلامت پوست دارد. اگر برای شما هم سوال است که خوابیدن با آرایش می تواند چه تاثیراتی بر پوست داشته باشد ؟ توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اگر با آرایش بخوابیم چه می شود ؟

لوازم آرایشی در ترکیبات خود دارای مواد شیمایی مانند سیلیکون هستند و این مواد منافذ پوست را مسدود می کنند. به همین خاطر اگر به صورت طولانی مدت بر روی پوست باقی بمانند، سبب ایجاد مشکلات پوستی جدی بر روی صورت می شوند.

همانطوری که می دانید زمان احیا پوست در شب استو اگر مواد آرایشی بر روی صورتتان باقی بماند ، سبب بسته شدن منافذ و در نتیجه جلوگیری از انجام روند طبیعی احیا پوست می شود. پس با پاک نکردن آرایش در زمان شب و قبل از خواب آسیب های زیادی به تمام اعضای صورت وارد می شود.

عوارض خوابیدن با آرایش برای صورت

عوارض خوابیدن با آرایش بر روی صورت به سرعت نمایان می شود. در ادامه مهمترین عوارض خوابیدن با آرایش بر روی پوست آورده شده است :

تیرگی و خستگی پوست

خستگی و تیرگی پوست در نتیجه ماندن آرایش بر روی صورت و بسته شدن منافذ پوست به وجود می آید.

ایجاد خشکی و حساسیت در پوست

ماندن آرایش روند آب رسانی و هیدراته شدن طبیعی آن را با اختلال روبرو می کند. به همین علت پوست رطوبت و طراوت طبیعی خود را از دست می دهد. سپس شرایط پوست برای ابتلا به حساسیت های مختلف فراهم می شود.

ایجاد جوش و آکنه بر روی صورت

همانطوری که قبلا گفتیم ماندن آرایش باعث بسته شدن منافذ پوستی می شود. در صورت پاک نکردن آرایش قبل از خواب انواع آلودگی ها، چربی، مواد آرایشی از تنفس پوست جلوگیری می کنند. که تمامی این مسائل سبب به وجود آمدن جوش و آکنه می شود.

ایجاد چین و چورک بر روی صورت

می توان گفت که مهمترین عارضه ماندن آرایش بر روی پوست قبل از خواب ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست است. اختلال در تنفس و احیا پوست در شبب سبب پیری زود رس و چین و چروک می شود.

ماندن آرایش بر روی پوست همچنین می تواند روند کلاژن سازی را با اختلال مواجه ند. کلاژن اصلی ترین عنصر جوانسازی پوست است و سبب کاهش چین و چروک در پوست به خصوص پوست اطراف دور چشم می شود.

عوارض پاک نکردن آرایش چشم قبل از خواب

چشم یکی از مهمترین اعضای صورت در داشتن ظاهری زیبا و سلامت می باشد. پاک نکردن آرایش چشم قبل از خواب می تواند عوارض زیر را به دنبال داشته باشد :

ریزش ابروها و مژه ها

پاک نکردن آرایش چشم سبب شکسته شدن ابروها و مژه ها و هچنین آسیب رسیدن به آن ها می شود. همین امر سبب ریزش مژه ها و ابرو می گردد.

انسداد غدد اشکی و خشکی چشم

یکی از عوارض پاک نکردن آرایش چشم انسداد غدد اشکی است. باقی ماندن ریمل چشم غدد اشکی پلک ها و فولیکول های مو را مسدود می کند و در نتیجه خطر ابتلا به خشکی چشم را نیز افزایش می دهد.

عفوت چشم

خوابیدن با آرایش سبب افزایش احتمال ابتلا به انواع عفونت های چشمی می شود. از آنجایی که لوازم آرایشی در ترکیبات خود مواد شیمیایی دارند، باقی ماندن این مواد بر روی شب برای طولانی مدت سبب نفوذ آنها به داخل جشم و آسیب های فروانی همچون عفونت چشمی می شود.

گرفتگی فولیکول های مژه

خوابیدن با خط چشم یا ریمل می تواند سبب بسته شدن غدد چربی را روی پلک و فولیکول های مژه شود. این مسئله می تواند سبب ایجاد گل مژه یا هوردئولوم ها بر روی چشم ها شود.

عوراض پاک نکردن آرایش لب ها قبل از خوابیدن

از جمله عوارض پاک نکردن آرایش لب ها قبل از خوابیدن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ترک خوردن پوست لب

پاک نکردن آرایش لب قبل از خواب سبب از بین رفتن رطوبت لب می شود و از تنفس پوست لب نیز جلوگیری می کند. همین امر سبب خشکی و اصطلاحا خشکی یا ترک لب می شود.

پوسته پوسته شدن و خشکی لب ها

پوسته پوشته شدن و خشکی لب ها نیز از دیگر عوارض پاک نکردن آرایش لب قبل از خواب است.

 

 

منبع : چرا خوابیدن با آرایش اشتباه است ؟



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

آیا به دنبال رفع و درمان ترک پا می گردید. ما هر روز به طور میانگین 5000 هزار قدم در روز برمی داریم. تمام وزن بدن ما در طول این مدت بر روی پاهایام است. پاها یکی از اعضای مهم بدن ما هستند؛ که خیلی ها آن را نادیده می گریند.  توجه به مراقبت و سلامتی و زیبایی پاها بسیار مهم است. توجه داشته باشید که پاها ارزشمند هستند و نیاز به مراقبت و توجه دارد. اگر دچار ترک پا هستید و به دنبال راهکاری برای رفع و درمان ترک پا هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چرا پاها ترک می خورند ؟

پاها از آن جایی که ستون اصلی نگه داشتن بدن هستند. در تمام طول روز هنگام راه رفتن، دویدن و… تمام وزن شما به پاها منتقل شده و همین امر سبب فشار آمدن و انبساط پوس کف پا به سمت بیرون می شود. در این حالت اگر پوست کف پا خشک باشد در اثر انبساط ایجاد شده هنگام راه رفتن، دچار ترک خوردگی می شود.

علت اصلی ترک پا چیست ؟

از جمله مهم ترین و شایع ترین علت های اصلی ترک پا در افراد مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پوشندن صندل های تابستانی و کفش های جلو باز
  • کامل پا نکردن کفش ها
  • شرایط زندگی سرد و خشک
  • ایستادن برای مدت طولانی
  • استفاده از شوینده های صابونی
  • برخی از بیماری ها می توانند سبب ترک خوردگی کف پا شوند مانند اضافه وزن ، چاقی، دیابت کنترل نشده، کم کاری تیروئید، به هم خوردگی هورمونی، عفونت قارچی، مشکلات صاف بودن کف پا و …

درمان ترک کف پا به صورت خانگی

درمان ترک کف پا کار سختی نیست. کافیست که یک رویتن مراقبتی ساده و منظم برای خود داشته باشید و بهداشت فرد را رعایت نمایید. برای این کار می توانید از رویتن مراقبتی که در زیر توضیح داده شده است استفاده نمایید :

1- پاهایتان را به خوبی بشویید

اولین قدم در رویتن مراقبتی از پا، شستن آنهاست. پاها در طول روز ساعات زیادی در فضای بسته کشف قربار دارند. به همین دلیل بیشتر مستعد بیماری های پوستی هستند. شستن اصولی و مرتب پاها در طول روز می تواند مانع رشد و تکثیر باکتری ها در پاها شود.

برای شستن پا، ابتدا شوینده آنتی باکتریال مناسبی تهیه نمایید. این شوینده از رشد باکتری در بین انگشتان و زیر ناخن پا جلوگیری می کند. بهتر است روزی دو بار با استفاده از این شوینده پاهای خود را بشویید.

2- لایه برای پا را جدی بگیرید

لایه برداری نقش بسیار مهمی در سلامتی و زیبایی پاها دارند. قسمت های از پوست مانند پاشنه پا و زیر انگشت شست بیشترین فشار را تحمل می کنند. به همین دلیل است که بیشتر مشکلات مانند پوسته پوسته شدن، ضخیم شدن پوست، خشک شدن و ترک در این قسمت های پا رخ می دهد. لایه برداری منظم کف پا یک راه حل مناسب برای جلویگری از ایجاد چنین مشکلاتی است.

لایه برداری سبب می شود تا پوست رطوبت بیشتری دریافت کند و در نتیجه در حالت عادی انعطاف پذیری بیشتری بیشتری داشته باشد.

یک بار در هفته حتما از لایه برداری پا استفاده کنید تا از خواص آن بهرمند شوید.

3- پاها را خشک نگه دارید

رطوبت و تاریکی از جمله عواملی است که سبب رشد باکتری و تکثیر آن در محیط می شود. برای همین از خشک نگاه داشتن پاها را در طول روز جدی بگیرید. بعد از هر بار شستشو حتما پاهایتان را به خوبی خشک کنید.

4- از مرطوب کننده برای پاها استفاده کنید

پاها بیشتر از سایر اعضای بدن در معرض آسیب قرار دارند. به همین دلیل استفاده از مرطوب کننده و دهیدراتاسیون در پوست پا احتمال پوسته پوسته شدن و ترک را کاهش می دهد. در زمان انتخاب مرطوب کننده برای پا نکات زیر را در نظر داشته باشید :

  • اگر پوست هایتان مشکلی ندارد و کمی خشک است. می توانید از لوسیون های مرطوب کننده معمولی استفاده کنید.
  • اگر دچار ترک های سطحی پا هستید. بهتر است از لسیون های مخصوص ترک پا مرطوب کننده های قوی استفاده نمایید.
  • اگر دچار ترک ای جدی یا مشکلات بحرانی در کف پا هستید بهتر است حتما به یک پزشک متخصص پوست مراجعه نمایید و از استفاده از کرم های مرطوب کننده و یا هر اقدامی برای درمان ترک کف پا خود به جدی خودداری نمایید.

5- سلامت پاهایتان را به طور منظم بررسی نمایید

شاید چک کردن سلامتی پاها به نظرتان مسخره به نظر برشد. ولی بباید بدانید که عدم توجه به سلامتی پاها می تواند آسیب پا را جدی تر کند. برای درک بهتر این مسئله چند روز بررسی آسیب های پا مانند تاول ها، التهابات و صدامت مختلف پا را در روتین مراقتی روزانه خود بگنجانید. در صورت عدم رسیدگی به موقع به این مشکلات به مرور شدیدتر خواهند شد و می توانند تبدیل به عفونت های قارچی و باکتریایی شوند و سلامت شما را به مخاطره بیاندازند. برای جلوگیری از چنین مسائلی چند دقیقه در روز را به بررسی سلامتی پاهای خود اختصاص دهید.

  • علائم مانند خراش جزئی، التهاب، قرمزی، سوزش، ورم، میخچه ، تاول ، پینه و … را در نقاط مختلف پا بررسی نمایید و نسبت به درمان آنها به موقع اقدام کنید.
  • از تمیز و سالم بودن ناخن ها اطمینان حاصل نمایید و آنها را به طور منظم کوتاه نمایید.

6- محافظت از پاها را جدی بگیرید

برای اینکه پاهایی سالم و زیبا داشته باشید نیازی نیست که کار سختی انجام دهید. فقط باید چند نکته سبیار سلاده را رعایت نمایید :

  • یک نکته خیلی مهم در مراقبت روزانه پاها، انتخاب یک کفش مناسب است. حتما در زمان انتخاب کفش علاوه بر مدل آن به راحتی و استاندارد بودن فرم آن توجه داشته باشید.
  • استفاده از جوراب را قبل از پوشیدن کفش جدی بگیرید. جوراب مانع از تعریق، بو، مرطوب شدن پاها می شود.
  • اگر با وجود پوشیدن جوراب نیز پاهایتان عرق می کند؛ بهتر است از یک کفی مناسب در کفش خود استفاده نمایید.
  • می توانید به صورت هفتگی از ماسک های مختلف کف پا استفاده نمایید. از خواص این ماسک ها بهره مند شوید.

7- ماسک های خانگی برای درمان ترک پا

کمک گرفتن از ماسک های خانگی برای درمان ترک پا می تواند روند درمان را تسریع نماید. از محبوب ترین ماسک های خانگی پا می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • ماسک موز و عسل
  • ماسک عسل و آب جوش
  • ماسک وازلین و آبلیمو
  • ماسک آرد برنج ، عسل و سرکه

8- استفاده از روغن برای درمان ترک پا

استفاده از روغن هایی مانند روغن کنجد، زیتون، کرچک، نارگیل و … ترکیب طبیعی و مغذی را در اختیار پوست پاها می گذارد و برای درمان ترک پا بسیار مفید هستند. از این روغن ها می توانید به به صورت شبانه استفاده نمایید. برای انجام این کار روند زیر را دنبال نمایید :

  • ابتدا پاهایتان را به خوبی با آب ولرم بشویید.
  • سپس پاها را به کمک یک حوله نرم خشک نمایید.
  • از یک مرطوب کننده مناسب استفاده نمایید و آن را به تمامی قسمت های پا بمالید.
  • حالا کمی از روغن مورد نظرتان را بین انگشتان و قسمت های ترک خورده بریزد و به خوبی ماساژ دهید.
  • پاها را با یک لایه پلاستیک بپوشانید و سپس جوراب ضخیمی بپوشید و بگذارید تا صبح بماند. این کار سبب افزایش رطوبت پا می شود.

چه زمانی برای درمان ترک پا به دکتر مراجعه نماییم ؟

اگر مشکل پوستی پا یا ترک پا شما حاد و عمیق بود و یا مشکلاتی مانند عفوت، خونریزی و درد های شدید را تجربه کردید بهتر است در چنین شرایطی حتما به یک پزشک متخصص پوست مراجعه نمایید.

برای خرید انواع کرم برای ترک پا و تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی اصل می توانید به فروشگاه آرامیس نمایید

 

 

 

منبع :  راهکارهای خانگی رفع و درمان ترک پا

    



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کانسیلر کولینگ شیگلم سر فلزی Sheglam cooling یکی از محصولات کاربردی در روتین آرایشی برای یکدست کردن و زیرسازی پوست است. کانسیلر سر فلزی شیگلم لکه های پوستی، سیاهی زیر چشم را به خوبی می پوشاند. از این محصول می توانید بعد از کرم پودر استفاده نمایید و گودی و سیاهی دور چشم را پوشش دهید.

کانسیلر کولینگ شیگلم سر فلزی Sheglam cooling

کانسیلر کولینگ شیگلم سر فلزی Sheglam cooling  به شما کمک می کندد تا آرایش دور چشم شما کامل و بی نقص باشد. این محصول یکی از محصولات پرطرفدار شیگلم است که دارای سر فلزی است و خاصیت آبرسانی به پوست را دارا می باشد. فرمول این کانسیلر به نحوه ای است که دارای پوشش دهی بالا می باشد و عیوب پوستی را به خوبی پوشش می دهد و ظاهری زیبا و بی نقص را به شما هدید خواهد داد. در ترکیبات این محصول از روغن های مغذی مثل فیتوستریلف اولئات، اسکولان برگفته از زیتون استفاده شده است که خاصیت آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست را دارند.

ویژگی های کانسیلر پددار شیگلم

  • دارای سر فلزی خاص
  • قدر پوشانندگی بالا
  • پوشش لکه های پوستی، تیرگی زیر چشم و …
  • ماندگاری بالا
  • فوق العاده روان
  • حجم 15 گرم

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای کسانی که به دنبال رفع عیوب پوستی، تیرگی زیر چشم، چین و چروک ریز و جای لک و جوش هستند مناسب و کاربردی است.

روش استفاده از محصول

مقداری از کانسیلر را با استفاده از برس یا اسنفج آرایشی  برداشته و به سمت هایی که مد نظر خود بزنید و سپس به خوبی آن را پخش نمایید.

برای پوشاندن سیاهی دور چشم کانسیلر را به صورت مثلثی زیر چشم بزنید.

برای رفع لک های تیره و قرمزی پوست کانسیلر را مستقیما بر روی پوست بزنید.

 

برای دیدن سایر محصولات برند شیگلم  و همچنین سایر محصولات کانسیلر آرامیس کلیک کنید. شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

 

برای خرید کانسیلر کولینگ شیگلم سر فلزی Sheglam cooling کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

ویتامین سی را معمولا ما برای تاثیری در درمان سرماخوردگی دارد می شناسیم. ولی تاثیرات ویتامین C برای پوست غیر قابل انکار است و همچنین برای موها نیز معجزه می کند. ویتامین سی حاوی آنتی اکسیدان بی نظیر و مواد مغذی ضد التهاب است که همین امر سبب بهتر شدن رنگ و بافت پوست می شود و می تواند علائم پیری در را به خوبی کاهش دهد.

اگر زیبایی و طراوت پوست خود اهمیت می دهید. باید بدانید که ویتامین C برای پوست حساس، خشک و معمولی و … تاثیرات بسیار مثبتی دارد. به همین دلیل در این مقاله به بررسی کامل خواص، تاثیرات و مزایای ویتامین c برای پوست و معرفی بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی، سرم و قرص ویتامین سی پرداخته ایم.

خواص و تاثیرات ویتامین c برای پوست

خواص و تاثیرات ویتامین سی برای پوست دست کمی از مجعزه ندارد و تعداد کسانی که به آن حساسیت دارند بسیار کم هستند. استفاده طولانی مدت از ویتامین سی می تواند تاثیر شگفت انگیزی را برای پوست داشته باشد که از آنها میت وان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بهبود جای زخم
  • درمان آفتاب سوختگی
  • درمان اگزما
  • کمک به ساخت کلاژن پوست
  • جلوگیری از ابتلا به سرطان پوست
  • بهبود بافت پوست
  • کاهش لک پوستی
  • کنترل آکنه و جوش
  • بهبود جریان خون در بدن
  • محافظت در مقابل عفونت های پوستی

نحوه استفاده از محصولات ویتامین سی

تاثیر ویتامین سی بر روی انواع پوست خشک، چرب و معمولی انکار ناپذیر است و ظاهر سالم و جوان به آن می بخشد. معمولات محصولات ویتامین سی از دو طریق برای مراقبت از پوست استفاده می شوند که در ادامه توضیح داده شده است :

1- مصرف خوراکی

ویتامنی سی در غذاهایی مانند پرتقال، توت، و … وجود دارد. با مصرف این مواد غذایی سبب جذب ویتامین سی در بدن می شوید. علاوه بر این برخی از قرص های ویتامین سی نیز در بازار به صورت خوراکی موجود هستید. که می توانید با مصرف آنها نیز سبب جذب ویتامین سی در بدن شوید.

اما باید توجه داشته باشید که استفاده از ویتامین c از طریق تغذیه ویتامین فقط به لایه های زیرین پوست می رسد و لایه های بیرونی پوست را تحت تاثیر قرار نمی دهد. برای دست یابی به یک پوست شفاف نیاز است که علاوه بر تغذیه مناسب ، مصرف موضعی ویتامین سی را جدی بگیرید.

2 – استفاده موضعی

مصرف موضعی ویتامین c برای پوست سبب جذب این ویتامین در بیرونی ترین لایه پوست می شود و فورا پوست را نرم می کند، چین و چروک را کاهش می دهد و از پوست در مقابل الکترون های آزاد مراقبت می کند.

از جمله محصولات موضعی ویتامین سی می توان به مرطوب کننده ها و سرم های ویتامین سی اشاره کرد. سرم ها از مرطوب کننده ها غلیظ تر هستند و راحت تر جذب پوست می شوند. برای همین بیشتر متخصصان پوست توصیه می کنند از سرم ویتامین سی استفاده کنید. از جمله محصولات روتین پوسی حاوی ویتامین سی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • پاک کننده ها
  • تونر
  • سرم ویتامین سی
  • مرطوب کننده
  • ضد افتاب

باید و نباید های محصولات ویتامین سی برای پوست

محصولات ویتامین سی می توانند با خواص منحصر به فرد خود علاوه بر از بین بردن مشکلات پوستی، از ایجاد عارضه و مشکلات در آینده نیز جلوگیری کنند.

افرادی که پوست بسیار حساسی دارند ممکن است در اثر مصرف محصولات ویتامین سی دچار عوارضی همانند حساسیت و قرمزی در پوست شوند. بهتر است قبل از مصرف حتما مقداری کمی از آن را بر روی پوست خود تست کنید. از جمله نکاتی که در زمان مصرف ویتامین سی باید در نظر داشته باشید می توان به نکات زیر اشاره کرد :

  • محصولات ویتامین سی را در مجاورت نور خورشید یا هوا قرار ندهید.
  • در زمان خرید محصولات آرایشی و بهداشتی به تاریخ تولید و انقضای آن توجه داشته باشید.
  • در صورتی که متوجه تغییر در بو و رنگ این محصولات شدید، به هیچ عنوان نباید از ان استفاده کنید.

کلام پایانی

ویتامین c از پوست در مقابل نور خورشید، محافظت می کند و باعث روشن شدن و بهبود ظاهر آن می شود. استفاده منظم از ویتامین سی کلید تاثیر گذاری بیشتر آن است. بنابراین بهتر است حتما استفاده از آن را در روتین مراقبتی روزانه پوست خود در نظر بگیرید.

شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل  را از فورشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

منبع : ویتامین C برای پوست | مزایا و معرفی بهترین محصولات سرم و قرص ویتامین سی



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروال Loreal Infaillibl 24H More Than Concealer یک محصول با کیفیت ساخت کشور فرانسه است. این محصول به راحتی بر روی پوست صورت پخش می شود و پوشش شگفت انگیزی دارد. این کانسیلر مایع لورال مدل infailloble دارای رنگ بندی متنوع متناسب با انواع تناژ پوست است.  این کانسیلر برای آرایش های حرفه ای و همچنین استفاده روزانه مناسب است و خاصیت آنتی باکتریال دارد. 

این کانسیلر از ایجاد چین و چروک ریز زیر چشم جلوگیری کرده و باعث آبرسانی به پوست زیر چشم می شود. 

 

کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروال

کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروال به خوبی تیرگی و نواقص پوستی زیر چشم را برطرف می کند و ظاهری طبیعی و زیبا را ایجاد خواهد کرد. باری داشتن پوستی یکدست و زیبا می توانید از این کانسیلر برای برطرف نمودن تمامی مشکلات دور چشم استفاده نمایید. 

کانسیلر اورال مدل اینفالیبل دارای فرمولاسیون بی نظیر برای پوشش کامل و بی نقص تیرگی های زیر چشم است و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

ماندگاری بالا

24 ساعت

پوشانندگی

پوشش سیاهی، چین و چروک

رنگ بندی

متناسب برای انواع تناژ پوست

بافت سبک

به دلیل فرمولاسیون خاص

ویژگی ها کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروال

از جمله ویژگی های می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پوشانندگی سیاهی و تیرگی اطراف چشم و دیگر عیوب پوستی
  • بدون فرو رفتن در خطوط و چین و چروک 
  • دارای بافت سبک و کرمی
  • کاور بالا
  • بدون ایجاد حس سنگینی
  • پخش آسان 
  • پوشش یکدست 
  • دارای خاصیت ضد چروک 
  • ساخت کشور فرانسه
  • مناسب برای استفاده های حرفه ای و روزانه 

ویژگی ها کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروال

تست رنگ کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروال

این محصول در رنگ بندی زیر موجود است :

  • 320 latte
  • 322 lvory
  • 323 fawn
  • 324 oatmeal
  • 325 bisque
  • 326 vanilla
  • 327 cashmere
  • 328 linen 
  • 328.5 creme brulee
  • 329 cashew
  • 330 pecan
  • 332 amber
  • 334 walnut
  • 338 honey
  • 340 praline
  • 341 mocha
  • 342 coffee
  • 343 ebnoy

 

کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروالتست رنگ کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروالکانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروالتست رنگ کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل اروال

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای کسانی که به دنبال رفع نواقص پوست، چین و چروک و سیاهی دور چشم هستند مناسب و کاربردی است. 

نحوه استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول بهتر است ابتدا از کرم پودر برای زیر ساز آرایش استفاده نمایید. و سپس کانسیلر را دقیقا روی تیرگی های اطراف چشم و لک های صورت بزنید. و با استفاده از ایک براش و پد آرایشی آن را پخش نمایید. 

 

 

برای خرید کانسیلر مایع 24 ساعته اینفالیبل لورال کلیک کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

اسکراب صورت چیست و چه کاربردی دارد ؟ اگر شما هم احساس می کنید که لایه از سلول ها مرده و کدر روی پوست شما را پوشانده است و تمایل دارید که پوست سالم و تمیز داشته باشید. راه حل شما استفاده از اسکراب صورت است. اسکراب صورت به شما کمک می کند تا از شر پوست های مرده و کدر نجات پیدا کنید.

در این مقاله به بررسی کامل کاربرد ها و تاثیر اسکراب پوست صورت می پردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اسکراب صورت چیست ؟

اگر برای شما هم سوال است که اسکراب صورت چیست ؟ باید بدانید که اسکراب صورت محصولی است که برای لایه بردرای سطحی پوست از انواع سلول های مرده استفاده می شود. این محصول دارای ترکیبات موثر برای لایه برداری ملایم پوست بوده و دانه های ریز آن برای رفع آلودگی پوست صورت استفاده می شود.

اسکراب صورت به دو صورت فیزیکی و شیمیایی توسط برندهای مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند. اسکراب های دانه درشت معمولا پوست را در لحظات اولیه دچار التهاب و حساسیت می کنند بنابراین اگر پوست شما حساس است یا پوستتان به لایه برداری زیادی نیاز ندارد بهتر است از انواع اسکراب پوست استفاده نکنید.

اگر در معرض مستقیم نور خورشید برای زمان بالا قرار دارید یا تحت تاثیر اشعه های مضر در طول روز هستید و یا اگر در شب های عادت ندارید که پوست خود را بشویید. باید بدانید که در طولانی مدت حتی اگر پوست نرمانی داشته باشید پوستتان کدر و دچار لک می شود. پس برای جلوگیری از کدری پوستتان بهتر است یک روتین پوست مناسب برای خود انتخاب نمایید.

مزایای استفاده از اسکراب صورت

قطعات اسکراب صورت می تواند به خوبی انواع آلودگی را از صورت شما پاک کند. اغلب مزایای اسکراب صورت مربوط به شادابی و شفافیت پوست از طریق لایه برداری سطحی است. از جمله مزایای استفاده از اسکراب صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پوست صورت را از سلول های مرده پاک می کند
  • شادابی و جوانی را به پوست صورت می دهد
  • موجب تغذیه و رطوبت رسانی به پوست می شود.
  • از چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند

راهنمای استفاده از اسکراب صورت مناسب

برای لایه برداری پوست صورت در مرحله اول انتخاب یک اسکراب مناسب پوست بسیار مهم است. از آنجایی که در بازار اسکراب انواع مختلفی دارد انتخاب یک اسکراب مناسب می تواند کمی سخت باشد. برای اینکه بتوانید راحتتر یک اسکراب مناسب برای پوسستان پیدا کنید و مجبور به خرید اسکراب های متفاوت نشوید. می توانید از راهنمای زیر استفاده نمایید :

1 – جنس پوستتان را مشخص کنید

شناخت جنس پوستتان و توجه به نیاز های آن اولین مرحله برای انتخاب روتین مراقبتی از پوستتان است. با این حال بسیاری از افراد از جنس پوستتانشان مطمئن نیستند. انواع مختلف پوست واکنش های مختلفی به روتین های مختلف پوستی و اسکراب ها دارند. از طرفی برخی از محصولات مراقبتی برای نوع خاصی از پوست تولید شده اند. از همین رو ابتدا جنس پوست خود را مشخص کنید. برای این کار می تواند مراحل زیر را دنبال کنید :

  • ابتدا پوست خود را به خوبی بشوید و با یک تمیز کننده مناسب کاملا تمیز کنید.
  • از یک حوله نرم برای خشک کردن پوستتان استفاده کنید.
  • بعد از یک تا یک و نیم ساعت واکنش های طبیعی پوستتان نمایان می شود
  • حالا یک دستمال تمیز بردارید و به قسمت پیشانی، چانه، گونه و شقیقه ها بمالید
  • سپس دستمال را از نظر جذب چربی بررسی نمایید.
  • اگر دستمال در نواحی ذکر شده حالت چسبندگی پیدا کرد، به معنی جذب چربی اضافی و چرب بودن جنس شماست.
  • در صورتی که دستمال تنها در قسمت پیشانی و بینی و چانه دچار چسبندگی شد. پوست شما مختلط است.
  • اگر دستمال کاملا تمیز ماند و لکه های چربی و چسبندگی وجود نداشت، پوست شما معمولی است
  • در افرادی که پوست خشک و حساس دارند، دستمال معمولا به صورت زیر بر روی پوست کشیده می شود و حتی ممکن است حالت کشیدگی و خشکی پیدا کند.

2- اسکراب مناسب پوست خود را بیابید

اکنون که جنس پوست خود را می شناسید می توانید یک اسکراب مناسب پوست خود را انتخاب نمایید.

قبل از استفاده از اسکراب ابتدا ترکیبات آن را مورد بررسی قرار دهید. اسکراب های حاوی زردآلود، پوست گردو، بادام یا اکسید آلومینیوم برای پوست های چرب و غیرحساس گزینه مناسبی است.

اسکراب هایی که در ترکیبات خود ذرات سیلیکونی، دانه های جاذب، آلفا هیدروکسی یا بتا هیدروکسی هستند برای پوست خشک و حساس انتخاب بهتری به شمار می رود.

اگر یک اسکراب مناسب برای پوس های مستعد آکنه و جوش هستید، بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که در ترکیبات خود سالیسیلیک اسید یا ویتامین c دارند. این نوع از اسکراب ها فرمولاسیون ملایمی دارند و مانع تحریک آکنه های فعال و التهاب پوستی می شوند.

3- محصول مورد نظرتان را به خوبی بررسی کنید

حال یک اسکراب مناسب برای پوست خود انتخاب کرده اید در زمان خرید بهتر است توجه داشته  باشید که اسکراب که در حال خریداری آن هستید قبل از همه چیز اصل باشد و دارای تاریخ مصرف باشد. برای این کار می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری نمایید.

4 – نگهداری اسکراب در محل خشک و خنک

نگهداری محصولات  آرایشی بهداشتی بخصوص اسکراب های پوست بسیار مهم است. نگهداری این لوازم در مکان های نامناسب و گرم سبب خراب شدن محصولات و کاهش تاثیر آنها می شود. برخی از این محصولات را می توان در حمام نگهداری کرد. در حالی که بعضی دیگر باید در محیط های خشک و تاریک و به دور از نور و رطوبت نگهداری شوند.

نحوه استفاده از اسکراب صورت

استفاده ا اسکراب پوست صورت کار سختی نیست برای آشنایی با نحوه استفاده از اسکراب صورت می توانید مراحل زیر را دنبال کنید :

  • ابتدا موهای خود را کاملا جمع کنید. می توانید به کمک یک هدبند یا کش مو پشت سرتان ببنید.
  • سپس پوستتان را به کمک آب ولرم مرطوب کنید. توجه کنید که به هیچ وجه از آب داغ برای این کار استفاده نکنید.
  • در ادامه به کمک یک شوینده ملایم کرمی، ژلی یا روغنی استفاده کنید و پوستتان را بشویید.
  • مقداری از اسکراب پوست صورت را به کمک اپلیکاتور بردارید و بر روی پوستتان بمالید. بهتر است برای این کار از انگشتتان استفاده نکنید  تا سبب انتقال آلودگی و باکتری نشود.
  • حال به کمک هر دو دستتان اسکراب را روی پوستتان ماساژ دهید. این کار را سعی کنید آرام انجام دهید و از فشار آوردن به پوسستان خود داری کنید.
  • این کار را برای 90 ثانیه ادامه دهید.
  • حال پوستتان را به کمک حوله های نرم یا دستمال خشک کنید.
  • بعد از لایه برداری بهتر است به کمک یک کرم مرطوب کننده پوست خود را مرطوب نمایید. مرطوب کننده ها لایه لیپیدی و سد دفاعی پوستتان را تقویت می نمایند و مانع از تحریک و حساسیت پوست بعد از لایه برندرای می شوند.

باید ها و نباید های استفاده از اسکراب صورت

بهتر است در زمان استفاده از اسکراب پوست صورت نکات زیر را در نظر داشته باشید :

  • اسکراب را به ناحیه حساس دور چشمتان نزدیک نکنید. پوست دور چشم بسیار ضعیف است و اسکراب می تواند سبب التهاب و پوسته پوسته شدن و حتی زخم شدن آن شود.
  • در استفاده از اسکراب صورت زیاده روی نکنید. درست است که مزایای اسکراب وسوسه انگیز است ولی استفاده زیاد از آن سبب التهاب و حساسیت پوست می شود.
  • در صورت مشاهده علائم آلرژیک بعد ازاستفاده از اسکراب صورت حتما هر چه سریعتر به یک پزشک متخصص پوست و مو مراجعه نمایید.
  • در صورتی که از اسکراب خانگی می خواهید استفاده کنید. حتما مطمئن شوید که نسبت به ترکیبات آن حساسیت ندارید.

معرفی بهترین اسکراب صورت

از جمله بهترین اسکراب های موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

اسکراب لایه بردار پوست نوتروژینا مدل Oil Balancing حجم 150ml

اسکراب لایه بردار پوست نوتروژینا مدل Oil Balancing حجم 150 میلی لیتر حاوی عصاره لیمو و آلووراست. این لایه بردار منافذ پوست شما را عمیقا پاکسازی می کند و چربی پوست را متعادل می سازد. همچنین به دلیل پاکسازی عمیق، منافذ صورت را کوچک می کند. این محصول مناسب پوست های چرب است و فاقد چربی است. این لایه بردار به دلیل داشتن عصاره ی آلوورا پس از استفاده، پوست را خشک نمیکند.

 

ویژگی های اسکراب لایه بردار پوست نوتروژینا مدل Oil Balancing

  • مشخصات ویژه : دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های : چرب

اسکراب لایه بردار پوست نوتروژینا مدل Oil Balancing حجم 150ml

برای خرید اسکراب لایه بردار پوست نوتروژینا مدل Oil Balancing کلیک کنید..

 

 

منبع : اسکراب صورت چیست و چه کاربردی دارد

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کانسیلر میبلین Instant Age Rewind یک آرایش بی نقص را به شما هدیه می دهد. این محصول دارای بافت بسیار نرم و با خاصیت رطوبت رسانی سطحی مخملی روی پوست است. این کانسیلر بیش از 12 ساعت ماندگاری دارد. فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که بسیار بر روی پوست سبک است و به هیچ وجه باعث ایجاد سنگینی روی پوست و چروک نمی شود. با استفاده از این محصول چهره ای شاداب، طبیعی و بهتری خواهید داشت. این کانسیلر دارای اپلیکاتور منحصر به فرد و آنتی باکتریال است که استفاده از آن را راحت تر می کند. 

کانسیلر میبلین Instant Age Rewind

این محصول باری رفع عیوب و تیرگی نقاط مختلف صورت از جمله دور چشم، خط خنده، خطوط بینی، پف و تیرگی دور چشم ها کاربرد دارد. کانسیلر مایع میبلین بافت بسیار سبکی روی پوست دارد و ظاهری طبیعی ایجاد خواهد کرد. این محصول با اپلیکاتور رژ مانندش به راحتی قابل استفاده است.

 

ماندگاری بالا

بیش از 12 ساعت

پوشانندگی

پوشش سیاهی، چین و چروک

رنگ بندی

متناسب برای انواع تناژ پوست

بافت سبک

به دلیل فرمولاسیون خاص

ویژگی ها کانسیلر میبلین Instant Age Rewind

از جمله ویژگی های می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پوشانندگی سیاهی و تیرگی اطراف چشم و دیگر عیوب پوستی
  • بدون فرو رفتن در خطوط و چین و چروک 
  • دارای بافت سبک 
  • بدون ایجاد حس سنگینی
  • پخش آسان 
  • پرکننده و یکدست کننده خطوط 
  • دارای رنگ های مناسب برای انواع تناژ پوست 
  • رطوبت رسانی و بدون ایجاد خشکی پوست 
  • دارای اپلیکاتور اسفنجی منحصر به فرد 
  • غیر کمدون زا، بدون روغن های معدنی، پارابن و تالک 
  • قابل استفاده به عنوان کانتور
  • مناسب برای استفاده های حرفه ای و روزانه 

کانسیلر میبلین Instant Age Rewind

تست رنگ کانسیلر میبلین Instant Age Rewind

این کرم پودر در رنگ بندی زیر موجود است :

  • 00 lvory
  • 01 light
  • 02 nude
  • 03 fair
  • 05  brightener
  • 06 Neutralizer
  • 07 sand

تست رنگ میبلینتستش رنگ میبلینتست رنگ میبلینتستش رنگ میبلین

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای کسانی که به دنبال رفع چین و چروک، رفع سیاهی و عیوب پوستی خود هستید مناسب و کاربردی است.

نحوه استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول بهتر است ابتدا از کرم پودر برای زیر ساز آرایش استفاده نمایید. و سپس کانسیلر را دقیقا روی تیرگی های اطراف چشم و لک های صورت بزنید. با استفاده از اپلیکاتور این محصول به آرامی بدون استفاده از فشار روی پوست چشم خود مقداری از کانسیلر را پخش کنید.

توجه : سعی نمایید تا کرم را روی پوست سریع پخش کنید چرا که احتمال خشک شدن سریع کانسیلر وجود دارد. 

 

ب

برای خرید کانسیلر میبلین Instant Age Rewind کلیک کنید. 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

فواید آلوئه ورا برای پوست آنقدر زیاد می باشد که یکی آن را به یکی از مهمترین گیاهان دارویی برای درمان انواع مشکلات پوستی تبدیل کرده است. ترکیبات ژلی این گیاه برای درمان انواع مشکلات پوستی مناسب است و از گذشته تا کنون از این گیاه برای درمان بسیاری از آسیب های پوستی مانند آفتاب سوختگی، جای برش و خراش های کوچک استفاده استفاده می شود. در این مقاله به بررسی کامل فواید آلوئه ورا برای پوست می پردازیم.

کرم آلوئه ورا چیست

گیاه آلوئه ورا از خانواده گل زنبق می باشد و در مناطق خشک رشد می کند. این گیاه دارای 240 گونه مختلف است که از میان آنها تنها چهار مدل دارای ارزش غذایی می باشند. داخل این گیاه یک ترکیب ژل ای مانند وجود دارد که برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی مناسب است. از گیاه آلوئه ورا برای تولید بسیاری از کرم های مرطوب کننده و داروئی استفاده می شود. از جمله فواید آلوئه ورا می توان به موارد زیر اشاره داشت :

1- کاهش درد عضلانی

2- خواص ضد التهابی

3- کاهش التهاب مفاصل و عضلات

4- سم زدایی طبیعی

5- افزایش ایمنی بدن

6- پاکسازی سیستم گوارش و خونه

7- گردش بهتر خون در رگ ها

فواید آلوئه ورا برای پوست

ژل درون گیاه آلوئه ورا به تنهایی برای پوست و مو قابل استفاده از است. خواص گیاه آلوئه را برای تمامی انواع پوست مناسب است پس مهم نیست که جنس پوست شما چیست در هر صورت این گیاه برای شما مفید است. از جمله مهمترین فواید آلوئه ورا برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد :

درمان جای سوختگی

یکی از مهمترین فوائد آلوئه ورا درمان سوختگی است. برای درمان سوختگی کوچک روزی سه بار می توان از ژل آلوئه ورا برای قسمت آسیب دیده پوست استفاده کرد. این گیاه با تسریع جریان خون سبب تسریع بهبود روند درمان می شود.

درمان اگزما

این گیاه در درمان اگزما بسیار موثر است. خاصیت آبرسانی این گیاه کمک چشمگیری به تسکین خشکی و خارش پوست ناشی از اگزما می کند.

ترمیم خراش های کوچک روی پوست

از جمله خواص آلوئه ورا می توان به ترمیم خراش های کوچک روی پوست اشاره کرد. کافیست روزی سه بار ژل آلوئه ورا را بر روی پوست خود بمالید تا علاوه بر تسکین درد، خارش و  سوزش سبب تسریع روند بهبود جای خراش شود.

درمان تبخال

آلوئه ورا خاصیت ضد ویروسی دارد. به همین دلیل می تواند در بهبود تبخال نیاز مفید واقع شود. دو بار در روز ژل آلوئه ورا را بر روی تبخال بمالید و تا زمان بهبود کامل این کار را ادامه دهید.

کاهش خشکی پوست

از انجایی که آلوده ورا خاصیت آبرسانی بسیار بالایی دارد. می توانید از این گیاه بعد از حمام به جای لسیون بدن استفاده کنید تا رطوبت پوستتان حفظ شود.

تظیم ترشح چربی پوست

کسانی که پوست چرب دارد همواره با مشکلات خاص این نوع پوست دسته و پنیجه نرم می کند. از آنجایی که پوست چرب نیاز به رطوبت رسانی دارند و کاهش رطوبت سبب افزایش چربی می شود. آلوئه ورا با افزایش سطح رطوبت پوست، موجب تنظیم ترشح چربی در آن خواهد شد که این تنها یک از خواص آلوئه ورا برای پوست چرب است.

روشن کردن پوست

آلوئه ورا به دلیل داشتن خواص ضد التهابی نقش مهم در درمان جوش و آکنه دارد. برای استفاده از آلوئه ورا برای درمان جوش کافی است روزی سه بار در روز ژل آن را با کمک یک پارچه نخی بر روی نقاط مورد نظر پوست خود قرار ددهید.

نکات مهم در زمان استفاده از آلوئه ورا که باید در نظر داشته باشید

نکات زیر را در زمان استفدده از آلوئه ورا برای پست در نظر داشته باشید :

  • برای سوختگی شدید یا زخم های بزرگ از آلوئه ورا استفاده نکنید.
  • برخی افراد نسبت به آلوئه ورا آلرژی دارند و بعد از استفاده از آن دچار جوش و کهیر می شود. اگر جزو این افراد هستید به سرعت مصرف آن را قطع کنید.
  • آلوئه ورا خاصیت ملین دارد و دستگاه گوارش را دچار مشکل می کند. توصیه می کنم به هیچ وجه این گیاه را برای خوراکی کودکان تجویز نکنید.
  • اگر چند روز از آلوئه ورا استفاده کردید و نتیجه مطلوبتان را به دست نیاوردید. حتما به یک پزشک متخصص پوست و مو مراجعه نمایید.

آیا آلوئه ورا سبب روشنی پوست می شود ؟

هنوز هیچ مدرک علمی برای روشن شدن پوست توسط آلوئه ورا وجود ندارد ولی در بسیاری از تحقیقات انجام شده تا کنون  بسیاری از خواص این آلوئه ورا برای پوست به اثبات رسیده است.

شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

منبع : آلوئه ورا چیست | خواص و فواید آلوئه ورا برای پوست



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر ( L'oréal Paris Infaillible 32H Fresh Wear ) یکی از بهترین کرم پودرهایی است که در بازار موجد می باشد. این کرم پودر کاور متوسط تا بالا دارد و به خوبی لک ها و رد جوش های روی پوست را پوشش می دهد. با استفاده از این کرم پودر علاوه بر داشتن یک کرم پودر عالی با ماندگاری فوق العاده خیالتان راحت است که این محصول باعث مسدود شدن منافذ پوستتان نمی شود و اجازه تنفس به پوستتان می دهد. کرم پودر اورال دارای تنوع رنگی بالا است و متناسب با تمام تناژ هیا پوستی به بازار عرضه شده است. این محصول حاوی ویتامین c می باشد و به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. 



 

کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر (L’ORÉAL)

این محصول با بهرگیری از فیلتر های محافظتی منحصر به فرد از پوستتان در مقابل اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند و مانع آسیب رسیدن به پوست می گردد. کرم پودر لورال با استفاده از oxygen tecniligy دارای بافت سبک است که سبب بسته شدن منافذ پوست نمی شود. این محصول جلوه ای شاداب و طبیعی به پوست می دهد و پوستی بی نقص و یکدست را برایتان به ارمغان می آرود. 

 

نوع پوست

انواع پوست

پوشانندگی

متوسط تا بالا

محافظت

spf 25

ماندگاری

32 ساعت

ویژگی ها کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر (L’ORÉAL)

از جمله ویژگی های می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پوشش بالا
  • ماندگاری 32 ساعته
  • بافت سبک
  • فینیش طبیعی
  • ضد آب
  • ضد تعرق
  • بدون تغییر رنگ در طول روز
  • مناسب انواع پوست
  • مناسب استفاده روزانه و حرفه ای
  • حجم 20 میلی لیتر
  • ساخت کشور فرانسه 

ویژگی ها کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر (L’ORÉAL)

تست رنگ کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر (L’ORÉAL)

این کرم پودر در رنگ بندی زیر موجود است :

  • 015 porcelain
  • 020 Ivory
  • 100 Linen
  • 120 VANILLA
  • 125 NATURAL ROSE
  • 130 TRUE BEIGE
  • 140 GOLDEN BEIGE
  • 150 RADIANT BEIGE
  • 200 GOLDEN SAND
  • 235 HONEY
  • 250 RADIANT SAND

تست رنگ کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر (L’ORÉAL)تست رنگ کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر (L’ORÉAL)تست رنگ کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر (L’ORÉAL)تست رنگ کرم پودر لورال اینفالیبل فرش وییر (L’ORÉAL)

نحوه استفاده از محصول

پس از استفاده از پرایمر مناسب مقدار مورد نیاز از کرم پودر را با استفاده از براش، اسفنج یا نوک انگشتان به صورت بزنید و بلند کنید. 

 

 

 

مبنع: کرم پودر لورال 32 ساعته اینفالیبل فرش وییر (L’ORÉAL)

 


:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

 اسم لوازم آرایشی و بهداشتی می تواند در برخی مواقع سبب سردرگمی شود. مخصوصا امروزه که به کیت لوازم آرایشی زنانه اضافه شده است و شاید هنوز هم عده ای با کربرد برخی از لوازم این لوازم آرایشی جدید غریبه باشند. مثلا رژ و رژ گونه ، ریمل، کرم پودر اسم هایی هستند که تقریبا برای هما آشنا می باشند و کسی در دنیا نیست که حداقل یک بار با این اسامی برخورد نکرده باشد. اما برای خیلی ها اسامی همانند پرایمر، لاک لب، فیکساتور، کانسیلر، هایلایتر و … ناآشناست. ما در این مطلب لیست کامل اسم لوزام آرایشی همراه با عکس به طور کامل معرفی و در مورد کاربردشان توضیح داده شده است. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی اسم لوازم ارایشی همرا با عکس

قطعا داشتن آرایش روی پوست کمک می کند تا جلوه ای بهتری در طول روز داشته باشید. داشتن یک روتین بهداشتی و آرایشی برای هر کسی واجب است مثلا اگر شما آرایش داشته باشید ولی موهای شما شوره داشته باشد زیاد جلوه خوشایندی ندارد. لوازم آرایشی را می توان در چهار دسته کلی قرار دا که عبارتند از لوازم آرایش صورت، لوازم آرایشی چشم، لوازم آرایشی ابرو ، لوازم آرایش لب . در ادامه این مطلب به معرفی کامل لوازم آرایشی همرا با عکس می پردازیم :

اسم لوازم آرایشی صورت

اسامی لوازم آرایشی صورت همراه با عکس در ادامه آورده شده است :

1- پرایمر (Foundation)

پرایمر یکی از محصولات آرایشی است که با موم و پلیمرهای مبتنی بر سیلیکون ساخته می شوند. ترکیبات این محصول به گونه ای است که یک لایه بافری و جداکننده روی پوست ایجاد می کند و مرز بین مواد مراقبت پوستی و لایه های میکاپ را از هم جدا می سازد. در نتیجه این محصول می تواند به خوبی کیفیت آرایش و میزان مراقبت از پوست را افزایش دهد.

2- کرم پودر

کرم پودر یک اسم شناخته شده در لوازم آرایشی است. این محصول قادر است رنگ پوست را متعادل کند و تمامی لک ها را پنهان نماید و رنگ یکنواختی به پوست بدهد. هدف اصلی آن زیر سازی در آرایش است که با ایجاد ظاهری یکدست و بی عیب، صورت را آماده انجام سایر مراحل آرایشی نماید. اغلب کرم پودر ها به گونه طراحی می شوند که سبب کاهش خطوط چین و چروک و همچنین جای زخم، جوش و آکنه شوند.

بی بی کرم و سی سی کرم نسل جدید کرم های رنگی هستند که با داشتن ویژگی های مرطوب کنندگی و spf، اصلاح رنگ و کاور مناسب یک محصول چندکار لقب گرفته اند که می توان از انها به جای کرم پودر و کانسیلر در آرایش های سبک و روزانه یا در هنگام سفر استفاده نمود.

3- کانسیلر

کانسیلر یک محصول آرایشی همانند کرم پودر است. البته با این تفاوت که نسبت به کرم پودر ها رنگدانه هایی با قوام بیشتر و قوی تری دارد. این ممحصول آراشی با هدف استتار و پوشاندن لک ها، چین و چروک و حتی چاله های پوستی روی صورت ساخته شده است. به طور کلی کانسیلر ها در دو حالت مایع و جامد تولید شده اند.

4- رژ گونه

رژ گونه را دیگر همه می شناسیم. یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی است که در رنگ های متنوعی در بازار وجود دارد. رژ گونه اغلب پس از استفاده از فاندیشن و کانسیلر استفاده می شود و به گونه ها رنگ و جلوه ای طبیعی و زیبا می بخشد. رژ گونه ها معمولا به صورت مایع، خمیری یا پودری در بازار وجود دارند. که در بین آنها رژ گونه های پودری از رواج بیشتری برخوردار است. شما حتی اگر آرایش خاصی نیز نداشته باشید می توانید به کمک این محصول ظاهر خود را تغییر دهید.

5- اسپری یا پودر فیکس آرایش (Setting Powder)

پودر فيکس (Setting Powder) يک محصول آرايشی است که به منظور تثبيت و فيکس کردن محصولات آرايشی مانند کرم پودر، کانسيلر و رژ گونه استفاده می شود. هدف اصلی پودر فيکساتور کنترل براقيت پوست و افزايش ماندگاری آرايش است. اين محصول معمولاً در فرمت پودری توليد می شود و می تواند بی رنگ يا رنگی باشد. پودرهای بی رنگ يا شفاف معمولاً رنگ پوست را تغيير نمی دهند و به تثبيت محصولات آرايشی کمک می کنند. پودرهای رنگدانه دار معمولاً با توجه به رنگ پوست و آرايش انتخاب می شوند و می توانند به تصحيح رنگ پوست يا افزايش پوشش آرايش کمک کنند.

6- هایلایتر

هایلایتر برای ایجاد درخشش بیشتر در برخی از نقاط پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد. هایلایتر ها دقیقا متضاد برنز کننده ها عمل می کند. یعنی برای آن قسمتی از صورت که می خواهید برجسته تر نمایان شود می توانید از کمی هایلایتر استفاده کنید. استفاده از هایلایتر در آرایش کاملا اختیاری است و ضرورتی در استفاده از آن وجود ندارد. اما در صورتی که قصد شرکت در یک مهمانی مهم را دارید بدون هایلایتر آرایش شما ناقص به نظر می رسد. معمولا برای متعادل سازی صورت از هایلایتر به عنوان بخش کامل کننده ی کانتورینگ استفاده می شود.

7- برنز کننده

برنز کننده ها یا هم کرم های برنز کننده معمولا بعد از کانسیلر و فاندیشن بر روی پوست اعمال می شوند. برنز کننده ها در واقع هدف تیره کردن پوست با رنگ طبیعی را دارد. حتما در زمان خرید برنز کننده سعی کنید از رنگ مناسب برای تن پوستتان را خریداری نمایید. فرق بین کانتور و برنز کننده در این است که کانتور برای لاغر نشان دادن بعضی از اجزای صورت کاربرد دارد ولی برنز کننده ها به کل صورت زده می شوند و گرمای درخشانی به پوست می دهند.

8- براش

برای آن دسته از بانوانی که به ‌تازگی وارد دنیای آرایش شده‌اند باید گفت که انواع براش های آرایشی یا همان برس آرایشی (Makeup Brush)، ابزاری است که از آن جهت پخش و ترکیب نمودن (Blend) لوازم آرایشی بر روی صورت استفاده می‌شود.

براش‌ها غالبا از موهای طبیعی یا مصنوعی ساخته شده که به شکل‌های مختلف، روی یک دسته پلاستیکی یا چوبی قرار می‌گیرند. استفاده از انواع براش آرایشی مناسب مزایای مختلفی داشته که از جمله کاربرد کاربرد انواع براش آرایشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوشش‌دهی کامل صورت
  • صرفه‌جویی و کاهش در مصرف لوازم آرایش
  • آرایش بی‌دردسر، راحت و تمیز

اسم لوازم آرایشی چشم و ابرو

اسامی لوازم آرایشی چشم و ابرو همراه با عکس در ادامه آورده شده است :

1- پرایمر چشم

پرایمر چشم نوعی کرم است که قبل از آرایش چشم ها بر روی پشت پوست پلک استفاده می شود. پرایمر چشم  نه تنها سبب ایجاد پایه ای صاف و یکدست برای سایه زدن می شود، بلکه ماندگاری آرایش شما را به صورت چشمگیری افزایش می دهد. این محصول آرایشی به طور اختصاصی برای آرایش چشم طراحی شده است.

2- خط چشم

خط چشم یکی دیگر از لوازم آرایش چشم است که برای زیبایی و فرم دادن به حالت چشم مورد استفاده قرار می گیرد. خط چشم در چهار نوع مدادی، ژلی، پودری و مایع در بازار وجود دارد. هر کسی می تواند با توجه به سلیقه، مهارت و نیاز خود یکی از انواع خط چشم را انتخاب کند.

3- ریمل

شما حتی با استفاده از ریمل به تنهایی می توانید یک آرایش زیبا برای چشم های خود داشته باشید. ریمل در واقع حالت دهنده ی مژه است و از ان برای بلندتر کردن، ضخیم کردن، تیره تر کردن مژه ها استفاده می شود. ریمل ها معمولا مایع هستند و در رنگ بندی های مختلف در بازار وجود دارند.

4- فرمژه

فرمژه یکی از لوامز آرایش چشم است که برای حالت بخشیدن به مژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده فرمژه را از قسمت ریشه مژه ها با فشار و ضرباتی با سرعت آرام و یکسان حرکت دهید تا به نوک مژه هایتان برسید.

5- مداد ابرو

مداد ابرو برای رنگ بخشیدن به ابروها و پر کردن آنها کاربرد دارد. در واقع ساده ترین راهی که برای پرکردن و شکل دادن به ابرو ها استفاده از مداد ابرو است.

6- ریمل ابرو

ابرو های پر پشت زیبایی چشم ها را دو برابر می کند. به همین دلیل بسیاری از خانم ها طرفدار ابروهای پر پشت هستند. ریمل ابرو محصولی برای حجم بخشیدن، پر کردن و برجسته ساختن رنگ طبیعی ابرو شما می باشد. ریمل ابرو حاوی فیبر های رنگی است که نقاط خالی ابرو را پر می کند و ابرو صاف و یکدست را نشان می دهد.

7- سایه ابرو ( Eyebrow shading )

سایه ابرو یا Eyebrow shading یک روش برای پر کردن قسمت‌های کم پشت و خالی ابروها است. در این روش، از ایجاد قاب برای ابرو خبری نیست و به همین علت ظاهر طبیعی‌تری دارد. به علاوه، مانند تاتو غلیظ و پر رنگ نیست، اگرچه این امر ماندگاری آن را کمتر می‌کند. ویژگی‌های سایه ابرو عبارتند از:

  • ظاهر طبیعی‌تری دارد
  • ماندگاری آن نسبت به روش‌های دیگر کمتر است
  • این روش به ابرو آسیبی نمی‌رساند
  • این روش در مقایسه با سایر روش‌ها کمترین درد را دارد

8 – سایه چشم

سایه چشم یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های آرایش چشم بوده که اگر با آن آشنایی کامل داشته باشید و کشیدن آن را تمرین نمایید، زیبایی چهره شما به طرز چشم‌گیری افزایش می‌یابد. در این مقاله توضیح خواهیم داد که سایه چشم چیست، چه انواعی داشته و چگونه می‌توانید از آن جهت زیباتر شدن آرایش خود استفاده کنید.

اسم لوازم آرایشی لب

اسامی لوازم آرایشی لب همراه با عکس در ادامه آورده شده است :

1- پرایمر لب

این محصول با خواص تمام پرایمرها تولید شده است و به عنوان پایه برای آرایش لب مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع با استفاده از این محصول، به ویژه در روزهای گرم می‌توانید خیال خود را از ماندگاری رژ لبتان راحت کنید.

علاوه بر آن بسیاری از افراد به طور طبیعی لب‌های خشک یا تیره‌ای دارند یا با افزایش سن دچار چروک لب یا تیره‌تر شدن رنگ آن می‌شوند. پرایمر لب به این افراد کمک می‌کند تا رنگ لب‌هایشان را یکنواخت و سطح آن‌ها را صاف کنند و یک میکاپ بی‌نقص داشته باشند.

2- رژ لب

رژ لب (lipstick) یکی از مهمترین و پرمصرف ترین ابزار لوازم آرایشی برای خانم هاست که موجب زیبا سازی لب ها می‌شود. اگر بخواهیم به سابقه دیرینه رژلب نیم نگاهی داشته باشیم می‌توان گفت که رژلب از مصر باستان تا کنون بوده است. آن زمان مردم با له کردن توت و گل های رنگی از رنگ آنها به عنوان رژلب استفاده می‌کردند. رژلب حاوی مواد رنگی، روغن، موم و نرم کننده می‌باشد که برای رنگ دادن به لب و ایجاد بافت مخملی و یکدست بر روی لب استفاده می‌شود. رژ لب به لب های شما ظاهری زیباتر و بشاش تر را هدیه می دهد. امروزه رژلب در انواع متنوعی تولید می‌شود و هر چیزی که به لب های شما رنگ می‌دهد را می‌توان نوعی رژ لب دانست.

3- لاک لب

لاک لب از نظر ظاهری بسیار شبیه به رژ لب مایع است؛ اما اصلی‌ترین فرق لاک لب با رژ لب مایع تفاوت در فرمولاسیون آن‌هاست. اکثر رژ لب‌های مایع موجب خشک شدن و ترک خوردن لب‌ها می‌شوند؛ اما لاک لب به دلیل داشتن فرمولاسیون جدید، به حفظ رطوبت لب‌ها کمک کرده و از ترک خوردن آن‌ها پیشگیری می‌کند.

4- برق لب

لیپ گلاس یا برق لب یک محصول آرایشی عالی است که با براق کردن لب‌ها می‌تواند ظاهر آن‌ها را پرتر و حجیم‌تر نشان دهد. این محصول نسبت به خط لب، رژ لب مایع و رژ لب جامد رنگدانه‌های کمتری دارد و در دو نوع مات و شفاف تولید می‌شود. استفاده از برق لب راز مرطوب و درخشان نگه داشتن لب‌ها است و کارشناسان توصیه می‌کنند روی خط لب و رژ لب هم از آن استفاده کنید تا آرایش شما جلوه‌ی بهتری داشته باشد.

5- خط لب

لب یکی از ابزارهای آرایشی است که معمولا همه ما آن را با عنوان مداد لب می‌شناسیم. از این ابزار آرایشی برای رفع ناهمواری‌ها و نواقص اطراف لب استفاده می‌شود. بهتر است رژ لب‌تان را از جایی که خط خود لب‌تان است یا مداد لب کشیده‌اید بزنید تا تمام عیب‌ها پوشانده شود. با این روش، زمانی که رژ لب‌تان را می‌زنید لب‌ها برجسته و حجیم‌تر می‌شوند و خبری از نامتقارنی و ناهمواری اطراف آن‌ها نیست.

شما می توانید تمام لوازم آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

 

 

منبع : اسم لوازم آرایشی همراه با عکس | راهنمای کامل



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

اسنس حلزون کوزارکس دارای بافت مایع سبک و زود جذب است. این محصول درخششی طبیعی به چهره می دهد و سلامت پوست را به همراه دارد. سرشار از اسلایم حلزون است که پوست را عمیقا آبرسانی و تغذیه می کند. آبرسان حلزون کوزارکس علاوه بر رطوبت رسانی و آبرسانی عمیق، به بهبود بافت پوست و کاهش لک ها کمک چشمگیری می کند.

اسنس حلزون کوزارکس

اسنس حلزون کوزارکس COSRX به شما در رفع زبری و کدری پوست کمک می کند. این محصول سبب بهبود اسکار و حساسیت های پوستی می شود. سرم حلزون کوزارکس با رطوبت رسانی و تغذیه عمیق پوست سبب از بین رفتن خطوط و چروک های پوستی می شود.

ویژگی های اسنس حلزون کوزارکس

  • رطوبت رسان و آبرسان قوی
  • التیاب بخش
  • درخشان کننده
  • تغذیه کننده
  • حاوی اسلایم، آلانتوئین، پانتول، هیالورونیک اسید
  • کشور مبدا برند : کره جنوبی
  • وزن 100 گرم
  • تاریخ انقضا 12 ماه بعد از باز شدن درب محصول

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای انواع پوست حتی کسانی که پوست چرب نیز دارند مناسب است.

روش استفاده از محصول

پس از شست شوی پوست با استفاده از تونر، مقداری کمی از این محصول را روی پوست صورت پخش کنید. سپس با استفاده از نوک انگشتان ضربات ملایمی به پوست بزنید تا محصول بیشتر جذب پوستتان شود.

هشدار : از محصول به هیچ عنوان برای پوست اطراف چشم و لب استفاده نکنید. و برای استفاده در زمان بارداری از پزشک خود مشورت بگیرید.

برای دیدن سایر محصولات برند کوزارکس و همچنین سایر محصولات مرطوب کننده آرامیس کلیک کنید. شما می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

 

منبع : اسنس حلزون کوزارکس COSRX



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

 بهترین شامپو بچه خارجی و ایرانی دارای ترکیبات و فرمولاسیون خوشایند و لطیف برای پاکسازی عمیق پوست و موی سر کودک است. از انجایی که حساسیت و لطافت پوست و موی کودک نسبت به افراد بزرگسال بیشتر است. والدین باید در زمان خرید شامپو بچه خارجی و ایرانی دقت زیادی به خرج دهند. در این مقاله به توضیحاتی کاملی در مورد شامپو مناسب برای کودکان و بهترین شامپو کودک خارجی و ایرانی معرفی شده است.

ویژگی های بهترین شامپو بچه خارجی و ایرانی

بهترین شامپو برای نوزاد خارجی و ایرانی محصولی است که سبب سوزش چشم کودک و نوزاد نشود و از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- بدون مواد تحریک کننده

در ترکیبات شامپو بچه نباید از مواد حساسیت زا، التهاب آور و مواد تحریک کننده استفاده شود. میزان آسیب پذیری پوست نوزادان و کودک در مقایسه با بزرگسالان بسیار بیشتر است. به همین دلیل باید شامپو بچه دارای بهترین ترکیبات و مواد سازگار با پوست و موی کودک باشد.

در انتخاب شامپو بچه بسیار دقت کنید چرا که مواد ناسازگار در ترکیبات شامپو سبب واکنش های پوستی سریع در نوزاد می شود.

2- داشتن PH خنثی

شامپو بچه قلیایی تمام چربی مفید موجود در پوست سر کودک را از بین می برد و سبب تضعیف سیستم دفاعی پوست وی می گردد. در زمان خرید شامپو بچه دقت کنید که PH آن خنثی باشد.

3- فاقد مواد مضر

در ترکیبات شامپو بچه نباید از عطر و مواد مضر برای پوست استفاده شده باشد تا هیچ گونه حساسیت پوستی را برای او ایجاد نکند.

4- ضد التهاب و آبرسان

این شامپو برای آبرسانی موهای کودک باید دارای هیالورنیک اسید باشد تا پوست و موی کودک خشک نشود. اکثرا شامپو های بچه دارای رایحه بابونه، عصاره گل همیشه بهار وبیزابولول هستند که تمامی آنها خاصیت تسکین دهندگی برای پوست دارند.

بهترین شامپو بچه خارجی و ایرانی

در ادامه به معرفی بهترین شامپوهای خارجی و ایرانی موجود در بازار می پردازیم :

بهترین شامپو بچه خارجی

از جمله بهترین شامپو های خارجی مناسب نوزاد می توان به موارد زیر اشاره داشت :

شامپو برند یونی بیبی

شامپو برند یونی بیبی برای سر کودک تولید ترکیه می باشد. این شامپو در ترکیبات خود هیچ گونه رنگ و پارابن ندارد و به خوبی می تواند لطافات و شستشوی بهتر موی سر نوزاد و کودک را انجام دهد. در فرمولاسیون این شامپو از مواد آلرژیک استفاده نشده است و سوزشی در چشم ها ایجاد نمی کند. از جمله بهترین شامپو های بیبی می توان به شامپوهای زیر اشاره کرد :

شامپوهای بچه برند آمالفی

در ترکیبات شامپوهای آمالفی از مواد شیمیایی استفاده نشده است و به همین خاطر سبب سوزش چشم ها کودک نمی شود. شامپو خارجی آمالفی دارای عصاره بابونه و نرم کننده برای کودکان است. شامپو بدن آمالفی به هیچ عنوان قرمزی یا سوزش چشم ها نمی شود. از جمله شامپو های بچه آلمافی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

شامپو برند جانسون

شامپوهای بچه جانسون برای شستشوی مو و بدن کودک و نوزاد یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این شامپو در چشمان کودک هیچ سوزشی ایجاد نمی کند و موهای اورا فوق العاده لطیف و نرم می سازد. شاپو موی سر جانسون سبب تحریک رشد مو نوزاد و کودک می شود و تمام مواد مغذی و معدنی مورد نیاز برای ستشوی سر و پوست او را دارا می باشد.

شامپو های برند چیکو

شامپو سر و بدن برند چیکو ساخت کشور ایتالیا است. این شامپو با داشتن عصاره جوی دوسر موجب لطافت  موهای نوزاد و کودک می شود و خاصیت آبرسانی نیز دارد. شامپو ایتالیایی چیکو کاملا ضد سوزش چشم است.

برندن ماستلا

شامپو آووکادو ماستلا برای شستن و تمیزی سر و بدن کودک و نوزاد جزو بهترین گزینه های است و به پوست سر وبدن نوزاد صدمه ای وارد نمی کند.

بهترین شامپو بچه ایرانی

از جمله بهترین شامپوهای مناسب نوزاد ایرانی می توان به برند های زیر اشاره کرد :

شامپو نوزاد آردن

این شامپو بچه ایرانی از بهترین ترکیبات تولید شده و در موهای نوزاد خشکی ایجاد نمی کند. برای تمیزی موی سر نوزاد یکی از بهترین شامپو بچه های ایرانی است.

شامپو بچه سریتا

این شامپو بچه ایرانی دارای سولفات و پارابن در ترکیبات خود نیست و صدمه ای به پوست و موی کودک وارد نخواهد کرد. شامپو بچه سریتا با داشتن عصاره اسطوخودوس و رزماری موجب آبرسانی موهای کودک می شود. این شامپو تارهای موهای کودک را مستحکم کرده و موجب تغذیه آنها می شود.

بهترین شامپو بچه برای موهای فر

بهترین شامپو بچه برای رشد مو

در میان شامپوهای ذکر شده شامپو های بچه برند جانسون می تواند گزینه ای مناسبی برای تحریک رشد مو در کودک و نوزاداان باشد. با توجه به فرمولاسیون لطیف این شامپو علاوه بر تمیز کردن عمیق پوست سر می تواند سبب تحریک رشد مو نوزادان شود.

نکات مهم در زمانی خرید شامپو بچه

در زمان خرید شامپو برای نوزاد و یا کودک خردسال خود نکات زیر به نکات زیر توجه داشته باشید :

  • از آنجایی که سیستم ایمنی کودکان ضعیف تر از بزرگسالان است باید در زمان خرید به ترکیبات شامپو دقت داشته باشید تا از مواد شیمیایی در آن استفاده نشده باشد
  • توجه داشته باشید که بهترین برند های خارجی و ایرانی تولید کننده

  

منبع » بهترین شامپو بچه خارجی و ایرانی



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

آیا به دنبال بهترین شامپو برای موهای خشک، وز و مجعد می گردید ؟ داشتن موهایی سالم و زیبا تاثیر بسزایی در زیبای چهره شما دارد. موهای خشک، وز و مجعد از جمله مشکلاتی است که می تواند زیبایی چهره شما را از بین ببرد و ظاهری نامرتب و بد به موهای شما بدهد. نگهداری و مراقبت از موهای خشک و وز کار بسیار دشواری است. کسانی که دارای موهای خشک و وز و مجعد هستند باید بیش از بقیه برای مراقبت از موهای خود تالش کنند. انتخاب یک شامپو مناسب اولین چیزی است که باید برای داشتن موهایی سالم باید آن را در نظر بگیرید. خب حال چه شامپویی برای موهای وز و خشک مناسب است ؟ اگر در انتخاب یک شامپو مناسب برای موهای خشک و وز دچار سردرگمی شده اید. به شما توصیه می کنیم مقاله بهترین شامپو موهای خشک، وز و مجعد را تا اتنها بخوانید تا بتوانید موهایی براق، صاف و درخشنده داشته باشید.

علت خشکی مو چیست ؟

خشکی مو می تواند دلایل مختلفی داشته باشید. موهای خشک به دلیل از دست دادن رطوبت خود ظاهری کدر و شکننده پیدا می کنند. از جمله مهمترین دلایل خشکی مو می توان به ابتلا به برخی بریماری ها همانند بی اشتهایی عصبی، اختلالات ژنتیکی، کم کاری پاراتیروئید، کم کاری تیروئید، اختلالا هورمونی، ژنتیک، مشکلات تغذیه ای و … اشاره کرد.

اما علت اصلی خشکی مو در اکثر مواقع تغذیه نامناسب، قرار گرفتن زمان طولانی در مقابل نور مستقیم خورشید و شست شو مو با آب کلردار و یا شستن بیش از حد موها می باشد. استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی و حالت دهنده های حرارتی نیز می تواند سبب خشکی مو شود.

انواع شامپو برای موهای خشک

رسیدگی و مراقبت از موهای خشک از اهمیت زیادی برخوردار است. خشک شدن موها سبب می شود تا فرد ظاهری نامرتب و موهایی کدر و شکننده پیدا کند. امروزه انواع شامپوی مخصوص موهای خشک به شکل های مختلف توسط برند های متفاوت در بازار وجود دارد. شما باید شامپویی متناسب با موهای خود انتخاب نمایید. در ادامه به معرفی انواع شامپو برای موهای خشک می پردازیم :

  • شامپو مخصوص موهای خشک
  • شامپو مخصوص موهای خشکف وز و فر
  • شامپو برای موهای خشک و آسیب دیده
  • شامپو موهای خشک و رنگ شده
  • شامپو برای موهای خشک با ریزش مو
  • شامپو برای موهای خشک و دارای موخره
  • شامپو برای موهای خشک و شوره دار

بهترین شامپو برای موهای خشک، وز و مجعد

از جمله بهترین شامپو برای موهای خشک، وز و مجعد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

شامپو مخصوص موهای خشک اینسایت

شامپو مخصوص موهای خشک اینسایت مدل DRY HAIR حجم 900ml محصول کشور ایتالیا است. این شامپو یکی از بهترین شامپو های موجود در بازار برای موهای خشک است. شامپو مخصوص موهای خشک اینسایت (INSIGHT DRY HAIR SHAMPOO) با دارا بودنیک ترکیب به خصوص از مواد اولیه ، برای موهای خشک و دهیدراته، بدون ایجاد حالت چسبندگی فرموله شده است. این شامپو احیا و بازسازی کننده و تقویت کننده موهای نازک و شکننده می باشد و از طریق نفوذ مویرگی مواد منجر به ایجاد خاصیت ارتجاعی، حجم دهندگی و نرم کنندگی فوق العاده مو تا انتهای ساقه مو می شود و با خواص تغذیه کنندگی، عمل ترمیم عمقی فیبر مورا انجام می دهد و ظاهری قوی و سالم تر به آن می بخشد . مزیت استفاده از این محصول به این صورت است که به آرامی گره و کرک مو را باز کرده و موجب تغذیه تارهای مو شده و به طور عمقی موهای خشک را ترمیم می کند و درخشندگی و نرمی مو را بازیابی می نماید. مواد تشکیل دهنده این شامپو جو دو سر است که خاصیت تسکین دهنده، نرم کننده و ترمیم کننده دارد. علاوه بر این کمپلکس تغذیه کننده موجود در این شامپو که شامل روغن نارگیل، کره ایلیپ و روغن بادام شیرین است منجر به تغذیه هر چه تمام مو خواهد شد .

شامپو مخصوص موهای خشک اینسایت مدل DRY HAIR حجم 900ml

برای خرید شامپو مخصوص موهای خشک اینسایت کلیک کنید.

شامپو موهای وز و مجعد اینسایت

شامپو موهای وز و مجعد اینسایت مدل Anti Frizz حجم 900ml محصول کشور ایتالیا است. این شامپو یکی از بهترین شامپو های موجود در بازار برای موهای وز و مجعد است. افراد دارای موهای مز و مجعد همواره با مشکل عدم حالت پذیری موها درگیر بوده و یکی از دغدغه های مهم آنها از بین بردن حالت وزی موها می باشد. خشکی بیش از حد و از بین رفتن رطوبت طبیعی و متعادل تارهای مو مهمترین عامل ایجاد کننده حالت وزی در تارهای مو می باشد. رطوبت رسانی و تقویت عمقی موها برای از بین بردن گره و وز موها تاثیر زیادی در افزایش حالت پذیری آنها و بهبود جلوه ظاهری آنها دارد. برند اینسایت با تمرکز بر حفظ زیبایی و رفع مشکلات انواع موها، محصولاتی به صورت تخصصی برای مراقبت از موها معرفی و عرضه کرده است.

شامپو موهای وز و مجعد اینسایت مدل Anti Frizz حجم 900ml

برای خرید شامپو موهای وز و مجعد اینسایت مدل Anti Frizz کلیک کنید.

نکاتی که باید در زمان خرید بهترین شامپو برای موهای خشک، وز و مجعد بدایند

در این بخش چند نکته در رابطه با خرید بهترین شامپو آورده شده است :

  • اگر موهای شما خشک است، بهتر است از شماپوهای فاقد سولفات و پارابن استفاده کنید.
  • استفاده از شامپوهایی که دارای الکل و سیلیکون هتسند به هیچ عنوان برای افرادی که موهای خشکی دارند توصیه نمی شود.
  • از شستن زیاد موهای خود جدا خودداری کنید.
  • در زمان خرید شامپو برای موهای خشک حتما به نوع شامپو و تاریخ تولید و انقضای آن توجه نمایید.
  • در اکثر مواقع رژیم غذایی ناسالم سبب خشکی موهای می شود. پس سعی کنید تا علاوه برای انتخاب یک شامپو مناسب برای موهای خود تغذیه ای سالم و مغذی داشته باشید.
  • برای خرید انواع شامپو برای موهای خشک بهتر است به ویتماین های موجود در آن نیز دقت نمایید.

 

 

منبع : بهترین شامپو برای موهای خشک، وز و مجعد



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

سرم رتینول سراوی از برند محبوب سراوی است که با ملایمت پوست را لایه بردای کرده و موجب بهبود لک ها و جای جوش ها می شود. این سرم ظاهر منافذ پوست را بهبود می بخشد و بافت صاف و یکدستی را برای شما به ارمغان می آرود. دارای خاصیت جوانسازی است و چین و چروک را بهبود می دهد.

سرم رتینول سراوی

این سرم حاوی سرامید های ضروری برای آبرسانی و مرطوب سازی پوست است و سد دفاعی پوست را تقویت می کند. نیاسینامید موجود در این سرم رطوبت را در لایه های بالایی پوست حفظ کرده و به مرتب منافذ پوست را بهبود می بخشد. مناسب پوست های دارای لک است.

ویژگی هایسرم رتینول سراوی

  • لایه بردار
  • صاف و یکدست کننده پوست
  • از بین بردن لک و جای جوش
  • حاوی رتینول، نیاسینامید، سرامید های ضروری و …
  • حجم 30 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند : آمریکا

 

ترکیبات رتینول سراوی

  • رتینول : از مشتقات ویتامین A است که با تحریک کلاژن سازی سازی روند پیری پوست را به تعویق می اندازد. با لایه برداری موثر به صورت چشمگیری لک ها و رد های جوش را کاهش می دهد و سبب کم رنگ شدن و کاهش سایز آنها می شود.
  • نیاسینامید : به بسته شدن منافذ باز پوست کمک می کند.
  • عصاره شیرین بیان : سبب روشن تر شدن رنگ پوست می شود.
  • 3 سرامید ضروری : دارای خاصیت آبرسانی و رطوبت رسانی است که از خشکی پوست جلوگیری می کند و تقویت کننئه و تغذیه کننده نیز هست.

نحوه استفاده از محصول

برای استفاده از این سرم شب ها روی پوست تمیز صورت مقداری از سرم را بزنید. توجه داشته باشید در طول استفاده از این سرم از ضد آفتاب استفاده کنید.

هشدار : به هیچ وجه از این سرم برای اطراف چشم ها و لب استفاده نکنید.

 

 

منبع : سرم رتینول سراوی



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بی رنگ ؟ تفاوت این دو ضد آفتاب با هم چیست و هر کدام چه مزایا و معایبی دارند ؟ استفاده از یک ضد آفتاب با کیفیت برای داشتن یک پوست سالم و با کیفیت امری ضروری است. اما برخی اواقات ممکن است در زمان خرید یک کرم ضد آفتاب با کیفیت با چالش هایی روبرو شوید. به همین دلیل در این مقاله به بررسی کامل تفاوت کرم ضد آفتاب رنگی و بی رنگ می پردازیم.

تفاوت ضد آفتاب رنگی و بی رنگ در چیست ؟

از جمله مهمترین تفاوت های ضد آفتاب های رنگی و بی رنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

فرق ظاهری ضد آفتاب رنگی و بی رنگ

کرم ضد آفتاب رنگی معمولا دارای رنگ دانه هتسند که پوست افراد مختلف تطابق پیدا می کنند. این محصولات سبب یدست شودن رنگ پوست می شوند.

کرم ضد آفتاب بی رنگ معمولا به رنگ سفید است  و بر روی پوست های تیره رد سفید ناخوشایندی باقی می گذارد.

پس اولین فرق بی کرم ضد آفتاب رنگی و بی رنگی این است که نمای طبیعی تری برای فرد ایجاد می نماید

تفاوت کرم ضد آفتاب بی رنگ با رنگی در محافظت از پوست

اشعه های مضر نور خرید UVB و UVA هستند. پوست ما با قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم نور خورشید آسیب می بیند و دچار لکه های تیره می شود.

باید بدانید که رنگدانه های اکسید آهن که در کرم های ضد آفتاب رنگی به کار می رود سبب یک فیلتر قوی در برابر نورهای مرئی عمل می کند و از آسیب رسیدن به پوستتان جلوگیری می نماید. در حالی که ضد آفتاب های بی رنگ از این مزیت بی بهره اند.

علاوه بر اشعه مضر نور خورشید، نور ساطع شده از صفحه مانیتور، تلویزیون، موبایل و … نیز برای پوست آسیب زا است. از دیگر تفاوت های کرم ضد آفتاب رنگی و بی رنگ می توان به محافظت ضد آفتاب رنگی از پوست در مقابل نور آبی اشاره کرد. در حالی که ضد آفتاب های ساده و بی رنگ همچین ویژگی ندارند.

تفاوت کاربرد ضد آفتاب رنگی و بی رنگ

اگر شما جزو کسانی هتسد که هر روز از لوازم آرایشی استفاده می کنید. بهتر است کرم ضد آفتاب رنگی را جایگزین کرم پودرتان کنید. این گونه علاوه بر محافظت از پوست خود، ظاهری درخشان و یکنواخت خواهید داشت.

اگر تمایل به استفاده از کرم پودر دارید بهتر است قبل از استفاده از کرم پودر از ضد آفتاب بی رنگ استفاده کنید. توجه داشته باشید که کرم پودر های SPF دار نیز نمی توانند از پوست شما در مقابل اشعه های مضر نور خورشید محافظت کنند.

تفاوت در استفاده ضد آفتاب بی رنگ و رنگی

حتما باید در نظر داشته باشید که هنگام استفاده از ضد آفتاب باید حداقل از 3 انگشت ضد آفتاب برای صورتتان استفاده کنید. این مسائله در باره هر دو نوع ضد آفتاب صدق می کند. اما توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از کرم ضد آفتاب رنگی ظاهری مصنوعی به پوسستان می دهد. اما ضد آفتاب های بی رنگ همچین مشکلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.

ضد آفتاب بی رنگ بهتر است یا رنگی ؟

حال که تفاوت های کرم ضد آفتاب بی رنگ و رنگی را می دانید. باید توجه داشته باشید که انتخااب بین ضد آفتاب رنگی و بی رنگ بستگی به نوع پوست و نحوه استفاده شما دارد.

برخی افراد بر این باور هستند که ضد آفتاب های رنگی باعث بروز لک می شود، اما این مسئله اشتباه است. اگر از کرم ضد آفتاب به مقدار کم استفاده کنید میزان محافظت آن از پوست شما کم می شود و در دراز مدت سبب ایجاد لک و پیری زود رس خواهد شد. پس استفاده از کرم ضد آفتاب دلیل ایجاد لک نیست بلکه استفاده مقدار کم از ان می تواند سبب آسیب رسیدن به پوست شما شود.

در مواقعی که در معرض مستقیم نور آفتاب هستید بهتر است از مقدار زیادی کرم ضد آفتاب استفاده کنید. در چنین مواقعی توصیه ما این است که از کرم های ضد آفتاب بی رنگ استفاده کنید. ولی در محیط های سر پوشیده استفاده از کرم های ضد آفتاب رنگی علاوه بر محافظت پوست می تواند ظاهری یکدست به پوست شما دهد.

معرفی چند کرم ضد آفتاب مناسب و با کیفیت در بازار

اگر به دنبال کرم ضد آفتاب می گردید گزینه های زیر می تواند برای شما مناسب باشد.

 

منبع : کرم ضد آقتاب رنگی بهتر است یا بی رنگ | بررسی کامل



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

قرص پریورین بایر آلمان ضد ریزش مو Priorin®kapseln Hilft bei Haarausfall یک درمان فشده برای انواع ریزش مو در مردان و زنان است که با عصاره جوانه گندم روغن ارزن، ژلاتین، السیستین و پانتوتنات کلسیم، بیتوتن و … به خوبی از ریزش مو ، اگزما کف سر جلوگیری می کند و سبب افزایش رشد مجدد و استحکام مو می گردد.

 

قرص پریورین بایر آلمان ضد ریزش مو | Priorin®kapseln Hilft bei Haarausfall

قرص پریورین بایر آلمان ضد ریزش مو محصول کشور بایر آلمان است که به طور خاص برای کمک به جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد مو می شود. ترکیبات قرص پریورین با هم افزایی یکدیگر به تقویت مو از داخل و جلوگیری از ریزش مو کمک می کند. مصرف این مکمل می تواند به شما در داشتن موهایی پرپشت، ضخیم و سالم کمک کند. این محصول شامل ترکیبات زیر است.

 

ویژگی های قرص پریورین بایر آلمان ضد ریزش مو

از جمله ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • بهترین مکمل ضد ریزش مو
  • درمان ریزش موی آندروژنیک
  • درمان ریزش مو از استرس
  • درمان ریزش مو بر اثر کمبود مواد مغذی
  • افزایش استحکام مو
  • جلویگری از ریزش مو
  • حاوی مواد حیاتی و محرک های رشد مجدد مو
  • کمک به ضخیم و پر حجم شدن موهای نازک و کم حجم
  • تقویت رنگدانه مو
  • مناسب برای آقایان و خانم ها
  • حفظ زیبایی مو
  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • محصول کشور آلمان

 

ترکیبات قرص پریورین بایر آلمان ضد ریزش مو

از جمله ترکیبات این قرص می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • عصاره دانه مژک : این عصاره سرشار از اسید های چرب ضروری، ویتامین ها و مواد معدنی است. که به تقویت مو و افزایش رشد آن کمک می کند.
  • ویتامین B5 : این ویتامین سبب افزایش استحکام مو می شود. این ویتامین به ساخت کراتین و پروتئین اصلی مو کمک می کند.
  • ویتامین B7 : بیوتینبه حفظ سلامت مو و ناخن ها کمک می کند و از شکنندگی مو جلوگیری می کند.
  • ویتامین E : این ویتامین یک آنتی اکسیدان قوی است و از مو در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند.
  • روغن جوانه گندم (34.55 گرم)
  • ژلاتین (گوشت گاو)
  • عصاره ارزن آبی (9/65 گرم)
  • عصاره ارزن روغنی (8.2 گرم)
  • رقیق کننده: گلیسیرین
  • امولسیفایر: لسیتین سویا؛ کلسیم
  • عامل انتشار: اکسید منیزیم
  • رنگها: اکسیدهای آهن و هیدروکسیدهای آهن ، دی اکسید تیتانیوم
  • سوربیتول humectant؛ کلسیم D پانتوتنات، ال سیستین

نحوه استفاده از محصول

برای استفاده از قرص Priorin و دست یابی به نتیجه بهتر از نکات زیر استفاده نمایید :

  • روزانه 1 ( یا در صورت ریزش شدید 2 ) عدد کپسول پریورین را همراه با آب میل کنید.
  • دوره کامل درمان 3 تا 6 ماه است. برای دستیابی به نتیجه بهتر مصرف این قرص را به صورت منظم انجام دهید.
  • در صورت فراموش کردن یک نوبت مصرف ، به محض یادآوری آن را استفاده نمایید.

هشدار :

مصرف این قرص در دوران بارداری، شیردهی و کودکان زیر 12 سال ممنوع است.

افراد مبتلا به بیماری های خاص مانند بیماری کبدی، کلیوی قبل از مصرف حتما به پزشک مراجعه کنند

افراد دارای حسیاسیت به هر یک از ترکیبات قرص پریورین نباید از این محصول استفاده نمایند.

در صورت مشاهده هر کدام از موارد منع مصرف از مصرف این قرص به طور جدی خودداری کنید.

این قرص را دور از نور خورشید در جای خشک و خنک و دمای بین 6 تا 25 درجه نگاه دارید و دور از دسترس کودکان قرار دهید.

 

عوارض مصرف قرص پریورین

قرص پریورین به طور کالی عارضه جانبه ای ندارد. با این حال در صورت مصرف با سایر دارو ها ممکن است برای شما عارضه ایجاد کند. در صورت مشاهده

 

خرید قرص پریورین برای ریزش مو تاثر گذار است ؟

شما می توانید این قرص را در همین صفحه با ضمانت اصالت کالا از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

 

منبع : قرص پریورین بایر آلمان ضد ریزش مو



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

به دنبال بهترین ماسک مو داخل حمام می گردید. ماسک مو داخل حمام یکی از محصولات مراقبت از مو است که عمق تارهای مو نفوذ می کند و مواد مغذی لازم را تامین می نماید. ماسک مو دارای مواد مغذی و نرم کننده است که به همین دلیل تاثیر زیادی در سلامت موها دارد. اگر در انتخاب ماسک مو دچار سردرگمی شده اید توصیه می کنیم تا آخر مقاله با همراه باشید.

ماسک مو چیست

ماسک مو یکی از محصولات مراقبت از مو است که تمام مواد مغذی برای مو را تامین می کند. این محصول موها را آبرسانی، تغذیه، تقویت، نرم و درخشان کرده و از خشکی و زبری مو نیز جلوگیری می نماید. استفاده از یک ماسک مو باکیفیت تاثیر زیادی در ترمیم و بازسازی ساختمان مو و حالت دهی به آن دارد. این محصول می تواند به عنوان یک نرم کننده قوی عمل کند.

ویژگی های بهترین ماسک مو داخل حمام

اولین قدم برای انتخاب یک ماسک موی مناسب اطلاع از نیاز ها و نوع موهایتان است. شما باید به جنس موهایتان، حالت آن ها و میزان آسیبی که دیده اندن توجه داشته باشید. نکته مهم در انتنخاب ماسک مو، توجه به فرمولاسیون و مواد به کار رفته در آن است. ماسک مو بعد از شامپو استفاده می شود. مهمترین ویژگی هایی که در زمان خرید ماسک مو باید به آن توجه داشته باشید عبارتند از :

  • نوع مو : ماسک مویی که استفاده می کنید بهتر است متناسب با نوع موهایتان باشد
  • حاوی مواد مغذی : ماسک موهای با کیفیت حاوی مواد مغذی مانند روغن های گیاهی، پروتئین، آنتی اکسیدان و ویتامین مورد نیاز موها است.
  • فاقد مواد مضر : ماسک مو بهتر است مواد مضر برای مو مانند پارابن، سولفات و سیلیکون را در ترکیبات خود نداشته باشد.
  • ماندگاری بالا : ماسک موی داخل حمام بهتر است اثرات طولانی مدت روی مو داشته باشد.
  • استفاده راحت : سهولت استفاده از این محصول ازجمله ویژگی های یک ماسک مو باکیفیت است.

انواع ماسک مو داخل حمام

ماسک موهای زیادی در بازار موجود دارد به همین دلیل یافتن یک ماسک موی مناسب موهایتان کار سختی نیست. برخی از این ماسک موها مناسب موهای خشک و آسیب دیده هستند و برخی دیگر برای موهای رنگ شده و بعضی نیز برای موهای فر و مجعد می باشند. انواع ماسک مو بر اساس نوع و نیاز مو و فرمولاسیون عبارتند از :

  • ماسک موی آبرسان : مناسب موهای خشک و آسیب دیده
  • ماسک مو پروتئینی : مناسب موهای ضعیف و شکننده
  • ماسک مو تثبیت کننده رنگ مو : مناسب موهای رنگ شده
  • ماسک موی روغنی: مناسب موهای خشک و آسیب دیده
  • ماسک موی ترمیم کننده  : مناسب موهای آسیب دیده ناشی از دکلره کردن، رنگ شده و …

مزایای استفاده از ماسک مو

از جمله مزایای استفاده از ماسک مو با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • آبرسانی و مرطوب کنندگی
  • ترمیم کننده موهای آسیب دیده
  • تقویت مو ها
  • تثبیت رنگ مو

نحوه استفاده از ماسک مو داخل حمام

به طور کلی برای استفاده از ماسک مو داخل حمام باید نکات زیر را در نظر داشته باشید :

1- اول از همه موهای خود را با استفاده از یک شامپو منساب شستشو دهید.

2- مقداری از ماسک مو را کف دست خود بریزید وبه آرامی از ساقه مو تا انتها آن را پخش کنید. از انگشتان خود یا شانه می توانید برای پخش ماسک مو استفاده کنید.

3- بعد از 5 تا 10 دقیقه موها را با آب ولرم آبکشی کنید.

4- سپس موهای خود را به خوبی خشک کنید.

5- از برخورد ماسک مو به ریشه مو خودداری کنید.

6 – ماسک مو را به هیچ عنوا به موهای خشک نزنید.

7 – اگر موهای شما رنگ شده است بهتر است از محصولات مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.

8 – اگر موهای شما آسیب دیده است بهتر است از ماسک موهای حاوی پروتئین استفاده نمایید

9- توجه داشته باشید که ماسک مو نیاز به آبکشی دارندن.

10- از ماسک مو بیش از دو بار در هفته استفاده نکنید. چرا که استفاده بیش از حد از آن برای مو خوب نیست.

بهترین ماسک مو ایرانی و خارجی داخل حمام

از جمله بهترین ماسک مو های ایرانی و خارجی داخل حمام می توان به موارد زیر اشاره کردن :

ماسک مو ونتی پیو مدل HAIR FOOD حجم ۵۰۰ml

ماسک مو ونتی پیو مدل HAIR FOOD حجم ۵۰۰ میلی لیتر ( Venti Piu Hair Mask ) محصولی بی نظیر و با تاثیر گذاری بسیار بالا مناسب موهای خشک و رنگ شده تحت درمان می باشد. این ماسک مو موهای ضعیف و حساس را احیا کرده و از وز و خشک شدن موها جلوگیری می کند. ماسک مو ونتی پیو با حفظ تعادل فیزیولوژیک مو منجر به افزایش حالت ابریشمی و درخشندگی موها شده و منجبر به درمان آسیب های شیمیایی ناشی از رنگ ، دکلره و سوختگی ناشی از حرارت می پردازد.

وجود سرامید A2 منجر به افزایش حجم ، قدرت ، لطافت و درخشندگی موها می شود و با داشتن خاصیت بازسازی عمقی و ترمیم کوتیکول مو از موها مراقبت می کند. در ساختار این محصول پارابن به کار نرفته است و رایحه این ماسک مو بسیار دلپذیر می باشد.

ویژگی های ماسک مو ونتی پیو مدل HAIR FOOD

 

  • سرشار از مواد مغذی
  • درصد نرم‌کننده خیلی بالا
  • ضد وز و ضد گره قوی
  • مناسب و عالی برای موهای خشک و آسیب دیده
  • بدون سولفات و پارابن
  • استفاده داخل حمام
  • احياء موهاى ضعيف و حساس
  • حفط تعادل فیزیولوژیک مو
  • افزايش حالت ابريشمى و درخشندگى موها
  • مراقبت از مو با خاصيت بازسازى عمقى و ترميم كوتيكول مو
  • دارای رایحه‌ای دل‌پسند

ماسک مو ونتی پیو مدل HAIR FOOD حجم ۵۰۰ میلی لیتر

برای خرید ماسک مو ونتی پیو مدل HAIR FOOD حجم ۵۰۰ml کلیک کنید.

ماسک موی تکنیکا ونتی پیو

ماسک موی تکنیکا ونتی پیو آب‌رسان مو نسبت به شامپو یا نرم‌کننده معمولی شما به طور عمیق تری موها آسیب دیده را احیا و ترمیم کرده و در یک بار استفاده نتایج چشمگیری نشان می‌دهند. ماسک تکنیکا ونتی سرشار از مواد مغذی و به خصوص پروتئین سویا است که کراتین از دست رفته را جبران کرده و موهای شما را نرم، درخشان و قابل کنترل می‌کند. اگر به یک ماسک‌ مو برای موهای کراتین شده خارجی نیاز دارید، این محصول ساخت ایتالیا بوده و با داشتن ویتامین‌های A و B موهای شما را از درون تقویت کرده و از آن‌ها در مقابل شکستگی و آسیب محافظت می‌کند. مزیت دیگر ماسک‌ مو بدون سولفات تکنیکا این است که بوی بسیار خوبی دارد. بافت غنی و کرمی آن به موها درخشندگی قابل توجهی می‌بخشد و در عین حال موها را بدون احساس سنگینی صاف، نرم، هیدراته و ترمیم می‌کند. حجم 500 میلی‌لیتر نیز حجم مناسبی است که با توجه به مقدار توصیه شده در هفته، ماه‌ها می‌توانید از آن استفاده کرده و دوام کراتینه یا رنگ موهایتان را به همان زیبایی روزهای اول حفظ کنید.

ویژگی های ماسک موی تکنیکا ونتی پیو

  • حجم: 500ml
  • ساخت ایتالیا
  • مخصوص موهای کراتینه شده
  • فوق العاده برای تثبیت دکلره
  • حفظ درخشش موها بعد از رنگ‌مو
  • قابل استفاده برای ریشه و ساقه مو
  • مصرف داخل حمام
  • بدون سولفات و پارابن

ماسک موی تکنیکا ونتی پیو

 برای خرید ماسک موی تکنیکا ونتی پیو کلیک کنید.

 

 

 

 

 

منبع : بهترین ماسک مو داخل حمام | هر آنچه باید در مورد ماسک مو بدانید



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

تونر شماره 4 کلینیک پوست چرب یکی از بهترین تونر های موجود برای پوست های چرب است. این تونر پوست را از هر نوع چربی اضافی، آلودگی و باقی مانده آرایش پاکسازی کرده و همچنین سبب جمع شدن منافذ و کنترل کننربی پوست است. تونر پوست چرب دارای خاصیت لایه برداری است که سلول های مرده پوست را از بین می برد و به شفافیت پوست کمک چشمگیری می کند.

تونر شماره 4 کلینیک پوست چرب

تونر شماره چهار کلینیک پوست چرب فرمولاسیون خیلی ملایمی دارد که پوست را خشک نمی کند و هچنین سبب ایجاد حساسیت در پوست نمی شود. از ویژگی های منحصر به فرد این تونر می توان به تنظیم Ph پوست و آماده سازی پوست برای جذب بیشتر رطوبت از محصولات پوستی اشاره کرد.

این تونر فاقد هر گونه عطر مصنوعی است و پوست را با ملایمت لایه برداری می کند. از این تونر می توانید برای از بین بردن جای جوش ها در کنار محصولات ضد لک و لایه بردار استفاده کنید. این تونر به هیچ وجه سبب خشک شدن پوست نمی شود اما حتما از کی مرطوب کننئه مناسب در روتین پوستی خود استفاده نمایید.

ویژگی های تونر شماره 4 کلینیک پوست چرب

از جمله وِیژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • لایه بردار ملایم
  • تنظیم Ph پوست
  • رفع کدری و تیرگی پوست
  • شفا کننده پوست
  • از بین برنده سلول های مرده و آلودگی ها ، باقی مانده آرایش
  • تست و تایید شده توسط متخصصین پوست
  • فاقد عطر مصنوعی
  • جمع کننده منافذ
  • مناسب برای پوست چرب
  • حاوی فندق افسونگر، استیل گلوکزامین ، سالیسیلیک اسید
  • حجم 200 میل

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای پوست های چرب مناسب و ایده آل است.

نحوه استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول بعد از شستشوی صورت چند قطره از تونر را بر روی یک پد ریخته و سپس پوست را به آرامی تمیز کنید.

هشدار : این محصول در ناحیه اطراف چشم به هیچ وجه استفاده نشود.

برای مشاهده سایر محصولات پاک کننده و شوینده پوست و همچنین سایر محصولات برند کلینیک کلیک کنید. همچنین می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

منبع : تونر شماره 4 کلینیک پوست چرب



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

به دنبال خرید بهترین مارک رژلب ایرانی و خارجی موجود در بازار هستید. امروزه برندهای زیادی شروع به تولید رژ لب کرده اند. تمام رژلب ها مقدار کمی سرب در ترکیبات خود دارند. چون رژلب ها زمان زیادی بر روی لب می مانند پس بسیار مهم است که سرب در ترکیبات آنها یافت نشود. از آن جایی که تولید کنندگان رژلب بسیار زیادند پس در این مقاله تصمیم داریم تا بهترین مارک رژلب ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

یک مارک رژلب خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

انتخاب رژ لب با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که این محصول بر روی لب های شما به مستقیم قرار می گیرد و ممکن است به صورت ناخواسته  وارد دهان و بدنتان شود. بنابراین توصیه می کنیم حتما از یک رژ لب خوب استفاده کنید. از جمله مهمترین ویژگی های رژلب خوب می توان به موارد زیر اشاره کنیم :

  • نداشتن سرب
  • ماندگاری طولانی
  • بافت سبک و نرم و منسجم
  • داشتن رنگدانه های غنی

بهترین مارک رژلب ایرانی و خارجی

در ادامه به معرفی بهترین رژلب های ایرانی و خارجی موجود در بازار با توجه به میزان فروش و نظرها و محبوبیت این رژلب های می پردازیم. رژ لب ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع آنها در ادامه مورد بررسی قرار می گیرند :

بهترین مارک رژلب مدادی ایرانی و خارجی

در ادامه بهترین رژلب های مدادی ایرانی و خارجی آورده شده اند :

رژلب مدادی مای مدل semi matt

رژ لب مدادی مای مدل semi matt دارای بافت نرم و سبک است که به راحتی بر روی لب کشیده می شود. این رژ دارای رنگدانه های غنی و خاص می باشد به همین دلیل ظاهری یک دست  وبدون نقص را بر روی لب ایجاد می کند. جلوه نهایی این محصول مات است و ماندگاری بالایی بر روی لب دارد.

ویژگی های رژ لب مدادی مای مدل semi matt

  • بافت نرم و سبک
  • جلوه نهایی مات
  • ماندگاری بالا
  • حاوی رنگدانه های غنی و خالص
  • نرم کننده و لطافت بخش لب
  • فاقد مواد شیمیایی مضر

برای خرید رژ لب مدادی مای مدل semi matt کلیک کنید.

رژ لب مدادی سکرت بایت کالیستا

رژلب مدادی سکرت بایت کالیستا یک انتخاب مناسب برای تمام کسانی است که به دنبال یک رژ لب با کیفیت هستند. سیکرت بایت کالیستا دنیای رنگ‌ها را با ماندگاری بالا و لمسی جادویی به لب‌های شما هدیه می‌کند. این رژ لب کالیستا دارای بافتی یکدست و یکنواخت است و از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می‌کند. رژلب مدادی سیکرت بایت کالیستا (Secret Bite Lipstick) دارای ۶ رنگ فوق‌العاده جذاب است.

رژ لب مدادی سیکرت بایت کالیستا بافتی پر رنگ، لطیف و سبک دارد و نمایی بی‌نظیر، جذاب و پر انرژی به لب‌های شما می‌دهد. این رژلب با ۶ رنگ در طیف‌های نارنجی، صورتی و قرمز زیبایی دخترانه را به چهره جذاب شما هدیه می‌کند. این رژلب کالیستا ماندگاری بالایی داشته و بدون تغییر رنگ بر روی لب‌های شما باقی می‌ماند. هم‌چنین فاقد مواد مضر برای پوست لب شما بوده و رطوبت مورد نیاز برای سلامتی لب‌های شما را تامین می‌کند.

ویژگی های رژلب مدادی سکرت بایت کالیستا

• بافتی سبک، جذاب و پر رنگ
• استفاده آسان
• ظاهری یکدست، صاف و بی‌نقص
• ماندگاری بسیار بالا
• عدم ایجاد خشکی روی لب
• جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب
• نرم کننده
• دارای ۶ رنگ

رژلب مدادی سکرت بایت کالیستا

برای خرید رژ لب مدادی سکرت بایت کالیستا کلیک کنید.

بهترین رژلب های مایع ایرانی و خارجی

در ادامه بهترین رژلب های مایع ایرانی و خارجی معرفی شده اند :

رژ لب مایع با دوام بالا نوت Note

رژ لب مایع با دوام بالا نوت Note با داشتن ترکیباتی مانند روغن ماکادامیا و شی باتر به لب ها ظاهری حجیم و درخشان می دهد و فرمول خاص این محصول باعث حفظ رنگ آن به مدت طولانی می شود.

رژ لب مایع با دوام بالا نوت Note

برای خرید رژ لب مایع با دوام بالا نوت Note کلیک کنید.

رژ لب مایع ویوید شاین کالیستا

رژ لب مایع ویوید شاین کالیستا یک انتخاب مناسب برای هر خانمی است. لیپ گلاس و رژ لب مایع براق ویوید شاین کالیستا (Vivid Shine Lipgloss) یکی دیگر از محصولات برند کالیستا است که فاقد پارابن است و جلوه‌ای براق به لب های شما می‌دهد. رژلب مایع ویوید شاین کالیستا (vivid shine) از دسته رژ لب های مایع کالیستا است که به لب‌‌ها درخشش و جلوه زیبایی می‌بخشد. این رژ لب همچنین از دسته رژ لب‌های براق محسوب می‌شود که در بین رژ لب‌های مایع براق، یک پیشنهاد بی‌نظیر برای خانم‌‌ها است. رژلب مایع براق ویوید شاین دارای طیف رنگی متشکل از ۸ رنگ جذاب است.

در ترکیبات لیپ گلاس ویوید شاین کالیستا از موم عسل بهره برده شده است. موم عسل به ترمیم پوست لب های آسیب دیده ناشی از خشکی کمک می‌کند.
این رژ لب کالیستا با انعکاس نور لب‌های شما را براق و درخشان می‌کند.
رژلب مایع ویوید شاین کالیستا با پوشش یکنواخت، جلوه زیبایی به لب‌های شما می‌دهد.

رژ لب مایع ویوید شاین کالیستا

برای خرید رژ لب مایع ویوید شاین کالیستا کلیک کنید.

رژ لب مایع مات کالیستا با دوام

رژ لب مایع مات کالیستا با دوام یک انتخاب مناسب برای خانم هایی است که به دنبال یک رژ لب مایع بادوام می گردند. رژ لب مایع مات کالیستا (Stain Matt Lipgloss) از دسته رژهای مایع و مات محسوب می‌شود که بیشتر توسط دختران و خانم‌های جوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رژ لب مایع مات کالیستا بافت مات و مخملی دارد. این خاصیت این محصول سبب پوشش دهی عمقی آن می‌شود.
وجود ویتامین E در ترکیبات این رژلب مایع مات کالیستا سبب جلوگیری از خشکی لب می‌شود.

رژ لب مایع مات کالیستا با دوام

برای خرید رژ لب مایع مات کالیستا با دوام کلیک کنید.

رژ لب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند مای

رژ لب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند مای دارای ماندگاری بالا و خاصیت مرطوب کنندگی است. به همین دلیل رژلب‌ های مایع آن‌ها را به رقیب جدی رژلب‌ های جامد تبدیل کرده که به خصوص در بین دختران و بانوان جوان طرفداران زیادی دارد، زیرا با تنوع رنگی شاد خود، شور و نشاط جوانی را به چهره‌ها هدیه می‌دهد. رژلب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند مای با بافتی نرم و مخملی و رنگ‌های متنوع همه انتظارات شما را از یک رژلب مایع پاسخ داده و به دلیل برخورداری از مواد مغذی و مرطوب‌کننده، مانع از خشکی و پوسته شدن لب‌ها می‌شود.

رژلب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند مای بافتی نرم و مخملی دارد و بدون ایجاد حس سنگینی و چربی، روی لب پوشش کاملی روی آن به وجود می‌آورد. این محصول موجب خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها نمی‌شود و احساس کشیدگی روی آن ایجاد نخواهد کرد.

  • این محصول حاوی رنگدانه‌های قوی و غنی بوده و با رنگ‌های متنوع و جذاب خود سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.
  • رژ لب مایع پرفکشن مات بلک دایموند از جدیدترین فرمولاسیون اروپا در تولید خود بهره گرفته و به دلیل ماندگاری طولانی و بدون تغییر رنگ، نمایی دلپذیر به وجود آورده و طرفداران زیادی به خود جلب کرده است.
  • رنگ مات در کنار بافت مخملی این محصول بلک دایموند سبب شده تا نمایی مات و یکدست به لب‌ها بدهد و از این رو برای همه سلیقه‌ها و همه بانوان در گروه‌های سنی مختلف قابل مصرف است.
  • این رژلب مایع بلک دایموند در ۱۲ رنگ متنوع حاوی ترکیباتی با بالاترین میزان رنگ دهی بر روی لب‌ها بوده و برای ساعت‌ها بدون تغییر بر روی لب باقی می‌ماند.

رژ لب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند مای

برای خرید رژ لب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند مای کلیک کنید.

رژ لب مایع مات نوت سری Mattemoist

رژ لب مایع مات نوت سری Mattemoist مایع بودن این رز لب باعث می شود تا لب ها نرم و شاداب شوند. در 16 رنگ فریبنده و جذاب تولید شده است. در فرمولاسیون این رژ لب روغن ماکادامیا و ویتامین E وجود دارد که سبب مرطوب نگه داشتن لب و ماتی آن در طی روز می شود.

رژ لب مایع مات نوت سری Mattemoist

برای خرید رزلب مایع مات نوت سری mattemoist  کلیک کنید.

رژلب مایع مک

رژ لب مایع مک با جذابیتی که به لب ها می دهد بی شک پرفروش ترین رژ لب مک است و جلوه ای صاف و یکدست به لب ها می بخشد، خطوط را محو می کند. زیرا دارای خاصیت آبرسانی است و تا 10 ساعت رطوبت را در پوست حفظ می کند. این محصول جلوه ای مات و مخملی به لب های می دهد و تا 10 ساعت بدون تغییر رنگ باقی می ماند. به دلیل بافت سبکی دارد به هیچ وجه احساس سنگینی بر روی لب ایجاد نمی کند.

برای خرید رژ لب مایع مک کلیک کنید.

بهترین رژ لب جامد ایرانی و خارجی

چند نمونه از رژلب های جامد موجود در بازار عبارتند از :

رز لب جامد با دوام لانگ ورینگ نوت Note مدل Longwearing

رز لب جامد با دوام نوت Note این رژ لب در 9 رنگ متفاوت با بافت نرم و لطیفی که دارد ظاهر مطلوبی به لب ها می بخشد. فرمول خاص این رژ لب باعث می شود دوام و درخشندگی آن برای مدت طولانی حفظ شود.

رز لب جامد با دوام لانگ ورینگ نوت Note مدل Longwearing 16

برای خرید رز لب جامد با دوام لانگ ورینگ نوت Note مدل Longwearing کلیک کنید.

رژ لب جامد مات کالیستا Callista Matt Lipstick

رژ لب جامد مات کالیستا یکی از محبوب ترین رز لب های مات موجود در بازار است. رژ لب جامد مات کالیستا (Matt Lipstick) این ویژگی را دارد که هم جلوه طبیعی به آرایش لب‌های شما بدهد و هم با برخورداری از مواد غنی و ویتامینه، پوست لب را بازسازی و چروک‌های ریز اطراف لب را ترمیم کند. رژ لب جامد مات کالیستا با پوشش یکنواخت خود بر روی لب‌ها از خشکی پوست آن جلوگیری می‌کند.

  • آنچه رژ لب جامد مات کالیستا را از محصولات مشابه در بازار متمایز کرده، بهره‌گیری از ویتامین‌ها و تنوع رنگی محصولات آن است که در ۱۲ رنگ دلنشین و به همراه رایحه‌ای خوش عرضه شده است.
  • رژلب جامد مات کالیستا نه تنها فاقد سرب بوده، بلکه در تولید آن از موم عسل استفاده شده است که به دلیل داشتن ویتامین E ضمن حفظ رطوبت لب، از سلامت لب‌ها نیز به خوبی مراقبت می‌کند.
  • این رژ لب کالیستا که از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی تولید شده، گزینه‌ای مناسب برای بانوان شیک و باسلیقه به خصوص خانم‌های جوان و دختران نوجوان است که پوست لب‌ها را صاف و یکنواخت ‌می‌کند.

رژ لب جامد مات کالیستا

برای خرید رژ لب جامد مات کالیستا Callista Matt Lipstick کلیک کنید.

رژ لب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند مای

رژ لب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند مای یک محصول با کیفیت ایرانی است. رژلب یک محصول زیبا، رنگی و دوست داشتنی برای همه بانوان است که رنگ‌های آن، حس سرزندگی و نشاط را به چهره هدیه می‌کند و اگر با مواد آبرسان و مغذی برای پوست لب همراه شود، محبوبیت آن چند برابر می‌شود. رژلب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند مای با برخورداری از بافتی ابریشمی و قابلیت ماندگاری طولانی، به آسانی بر روی لب‌ها کشیده شده و با ساختار زیبای پر رنگی که دارد، جلوه جذاب مات و مخملی را به لب‌ها می‌بخشد.

رژ لب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند مای

برای خرید رژ لب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند مای کلیک کنید.

 

 

 

 

منبع :بهترین مارک رژ لب ایرانی و خارجی



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

تونر شماره 3 کلینیک پوست مختلط تا چرب یکی از محبوب ترین تونر هاست که با فرمولاسیون ملایمی که دارد پوست را کاملا از هر گونه آلودگی، جربی اضافی و باقی مانده آرایش پاک می کند. این تونر از خشک شدن پوست جلوگیری و ph آن را تنظیم می کند. این تونر به گونه فرموله شده که سلول های مرده پوست را از بین می برد و به همین دلیل سبب جذب رطوبت سایر محصولات پوستی می شود.

تونر شماره 3 کلینیک پوست مختلط تا چرب

تونر شماره سه کلینیک پوست مختلط تا چرب  برای کسانی که پوست چرب تا مختلط دارند مناسب است. این تونر مورد تایید متخصصین پوست با بافت مایع برای مرحله دوم پاکسازی صورت بعد از استفاده از پاک کننده هست.   این تونر پوست شما را تمیزتر، نرم ترو  روشن تر می کند.

ویژگی های تونر شماره 3 کلینیک

از جمله وِیژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • لایه بردار ملایم پوست
  • تنظیم Ph پوست
  • رفع کدری پوست
  • شفاف کننده پوست
  • نرم و لطیف کننده پوست
  • یکدست کننده پوست
  • آماده سازی پوست برای روتین پوستی
  • فاقد عطر مصنوعی
  • کنترل ترشح چربی پوست
  • مناسب پوست های چرب و مختلط
  • تست و تایید شده توسط متخصصین

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای پوست های مختلط و چرب مناسب و ایده آل است.

نحوه استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول بعد از شستشوی صورت چند قطره از تونر را بر روی یک پد پنبه ای ریخته و سپس پوست را به آرامی تمیز کنید.

حتما در طول روز از یک ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.

هشدار : این محصول در ناحیه اطراف چشم به هیچ وجه استفاده نشود.

برای مشاهده سایر محصولات پاک کننده و شوینده پوست و همچنین سایر محصولات برند کلینیک کلیک کنید. همچنین می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

 

منبع : تونر شماره 3 کلینیک پوست مختلط تا چرب



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

به دنبال بهترین مارک ژل ابرو می گردید. ژلی ابرو محصولی است که به ابروها حالتی خوش فرم و پرپشت تر بدون اینکه به آن آسیبی وارد نماید می زند. ابروها تاثیر زیادی در زیبایی و آراستگی فرد دارند. این روزها با ترند شدن ابروهای پرپشت ژل های ابرو بیش از پیش طرفدار پیدا کرده اند. امروزه برند های زیادی شروع به تولید ژل حالت دهنده ابرو کرده اند به همین دلیل در این مقاله به بررسی بهترین مارک های ژل ابرو می پردازیم.

چه کسانی به ژل ابرو نیاز دارند ؟

همه افراد می توانند از ژل ابرو استفاده کنند. اما افرادی که دارای ویژگی های ذکر شده در پایین هستند. نیاز بیشتری به استفاده از ژل ابرو دارند :

  • کسانی که از مداد ابرو استفاده می کنند.
  • کسانی که میکروبلیدینگ یا هاشور ابرو انجام می دهند.
  • ابروهای کم پشت یا ضخیم که به سرعت نامرتب می شوند.

بهترین برند ژل ابرو ایرانی و خارجی

از آنجایی که برندهای زیادی ژل ابرو تولید می کنند. در این بخش بهترین مارک ژل ابرو ایرانی و خارجی را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم :

ژل فیکساتور ابرو از برند سریتا

ژل فیکساتور ابرو سریتا مناسب افرادی است که تازه ابرو کاشته اند، ابروهای پرپشتی دارند، اگر ابروها بلند شده و تمایلی به کوتاه کردنشان ندارند و تمامی افرادی که نیاز به یک فیکساتور برای حالت دادن، تثبیت و لیفت موهای ابرو دارند.

ویژگیهای محصول

 

  • فیکس کردن حالت ابرو بدون ایجاد خشکی و حساسیت
  • تثبیت کننده 24 ساعته ابرو
  • حجم دهنده، حالت دهنده و لیفت موهای ابرو
  • حاوی پروویتامین ب 5، ویتامین ای و عصاره آلوئه ورا
  • آنتی اکسیدان
  • کاملا ایمن برای تمامی سنین
  • مناسب خانم ها و آقایان
  • فاقد تست حیوانی

ژل فیکساتور ابرو سریتا

برای خرید ژل فیکساتور ابرو از برند سریتا کلیک کنید.

ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو از برند نوت

ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو ادیکت نوت Note این محصول دو در یک داشتن ظاهری بلند و عالی برای ابروهاست. این محصول امکان پر کردن و طراحی کردن و همچنین شانه کردن، حالت دادن و ثابت کردن ابروها را در دو مرحله آسان فراهم می کند. روغن دانه آفتاب گردان، روغن گردو و ویتامین E این محصول برای ریشه ابروها بسیاری مغذی است و علاوه بر این، به رشد ابروها کمک می کند.

ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو ادیکت نوت Note را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.

ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو ادیکت نوت Note

برای خرید ژل حالت دهنده و پر کننده ابرو از برند نوت کلیک کنید.

ژل حالت دهنده ابرو و مژه از برند اسنس

ژل حالت دهنده ابرو و مژه از برند اسنس با بافت ژله ای دارای حالت شفاف و فاقد رنگ است. این محصول حالت ابرو را ثابت نگاه می دارد و با فرمولاسیون ژله ای که دارد جلوه ای طبیعی به ابرو می دهد. بافت این ژل بسیار سبک است. ژل ابرو اسنس یکی از بهترین ژل ابرو های موجود در بازار است که با توجه به قیمت مناسب آن می تواند در انتخاب های شما برای خرید ژل ابرو قرار بگیرید.

برای خرید ژل حالت دهنده ابرو و مژه از برند اسنس کلیک کنید.

ژل فیکساتور ابرو کالیستا حجم 5ml

ژل فیکساتور ابرو کالیستا برای کسانی که ابرو کاشته‌اند یا ابروهای پرپشتی دارند که حالت پذیر نیستند، انتخابی ایده آل است، زیرا اجازه می‌دهد به سرعت ضمن حالت دادن به ابروها و تثبیت آن‌ها، یک لیفت موهای ابرو نیز انجام دهید. این ژل فیکساتور ابرو غنی شده با عصاره بادام، عصاره کراتین و ویتامین B5 ابروها را تغذیه کرده و به آن‌ها مقاومت می‌بخشد.

ژل فیکساتور ابرو کالیستا Callista 5ML برای ثابت نگه داشتن ابروها است که ماندگاری بالا داشته و قادر است به مدت طولانی، تارهای مو در ناحیه ابرو را مرتب نگه دارد. این محصول برند کالیستا حاوی عصاره بادام، کراتین و ویتامین B5 بوده و موهای ابرو را تغذیه و مقاوم می‌کند.

ژل فیکساتور ابرو کالیستا برای کسانی که ابرو کاشته‌اند یا ابروهای پرپشتی دارند که حالت پذیر نیستند، انتخابی ایده آل است، زیرا اجازه می‌دهد به سرعت ضمن حالت دادن به ابروها و تثبیت آن‌ها، یک لیفت موهای ابرو نیز انجام دهید. این ژل فیکساتور ابرو غنی شده با عصاره بادام، عصاره کراتین و ویتامین B5 ابروها را تغذیه کرده و به آن‌ها مقاومت می‌بخشد.

وجود عصاره روغن بادام و ویتامین B5 در این محصول به دلیل داشتن ویتامین‌ها و مواد مغذی، به تقویت موهای ابرو کمک کرده و آن‌ها را پرپشت می‌کند.
عصاره کراتین به عنوان یکی از پروتئین های ضروری برای سلامت مو نیز به شما کمک می‌کند ابروهای خود را تقویت کرده و از سلامت آن‌ها اطمینان یابید.
ترکیبات ژل فیکساتور ابرو به گونه‌ای طراحی شده است که ضمن تثبیت ۲۴ ساعته ابروها، به آن‌ها حجم و حالت می‌دهد.
این محصول به صورت ژل و بی رنگ است و به راحتی توسط براش به ابروها منتقل شده و بلافاصله به آن‌ها فرم بخشیده و ثابت می‌کند.
بافت ژله ای و بی رنگ آن کمک می‌کند که این محصول آرایشی کالیستا برای خانم ها و آقایان قابل استفاده باشد.
ژل فیکساتور ابرو شیپ اند استایل کالیستا یک محصول آرایشی برای مرتب کردن و لیفت ابرو با ماندگاری ۲۴ ساعته است. در ادامه به سوالات پرتکرار درباره این محصول برند کالیستا پاسخ داده شده است.

ژل فیکساتور ابرو کالیستا Callista 5ML

برای خرید ژل ابرو کالیستا کلیک کنید.

ژل ابرو قوی از برند نیکس

ژل ابرو قوی نیکس حالت ژله ای شفاف دارد و فاقد رنگ است. این محصول حالت ابرو را ثابت نگه می دارد و با فرمولاسیون ژله ای جلوه ای طبیعی به ابروها می دهد. ژل ابروی قوی نیکس برای خانم هایی که به دنبال ابروهایی یک دست هستند بسیار مناسب است. با استفاده از این محصول ابروهای شما برای مدت طولانی فرم گرفته و مرتب می شوند.

خرید ابرو قوی از برند نیکس

برای خرید ابرو قوی از برند نیکس کلیک کنید.

شما می توانید تمام لوازم آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

 

منبع : بهترین مارک ژل ابرو



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

تونر شماره 2 کلینیک پوست خشک تا مختلط از کدر شدن پوست، جوش زدن، خشک بودن و مشکلاتی از این قبیل جلوگیری می کند و به راحتی آلودگی هوا را از روی پوست شما به صورت کامل پاک می کند. و به همین جهت منافذ پوستی را باز می کند. در این محصول از عصاره فندوق استفاد شده است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و سبب کاهش جوش و علائم پیری زودرس در پوست می شود.

تونر شماره 2 کلینیک پوست خشک تا مختلط

تونر شماره دو کلینیک پوست خشک تا مختلط یکی از پرفروش ترین تونر های برند کلینیک است که علاوه بر تنظیم ph پوست با خاصیت لایه برداری ملایمی که دارد پوست را شفاف و کدری را از روی پوست از بین می برد.

تونر کلینیک برای پوست های خشک با عصاره فندق افسونگر، پوست و منافذ پوست را کاملا از هر گونه آلودگی ناخالصی و باقی مانده آرایش پاک می کند. فرمولاسیون طبیعی آن پوست را خشک نمی کند و سبب ایجاد حساسیت نمی شود . از ویژگی های منحصر به فرد این تونر می توان به آماده کردن پوست برای محصولات آبرسان و … اشاره داشت.

این تونر فاقد هر گونه عطر مصنوعی است و مکمل مناسبی برای درمان لک های پوستی می باشد. فرمولاسیون این محصول ملایم است و سبب خشک پوست نمی شود. اما حتما از یک مرطوب کننئه و آبرسان مناسب حتما در روتین پوستی خود استفاده نمایید.

از این تونر می توانید به صورت روزانه دوبار استفاده نمایید. حتما در طول روز از یک ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.

ویژگی های تونر شماره 2 کلینیک

از جمله وِیژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • از بین برنده آلودگی
  • لایه بردار ملایم
  • رفع کدری پوست
  • شفاف کننده پوست
  • مناسب پوست های خشک تا مختلط
  • حاوی فندق افسونگر، استیل گلوکزامین
  • تاریخ انقضا 24 ماه بعد از باز شدن درب محصول
  • حجم 200 میلی لیتر

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای پوست های خشک و مختلط مناسب و ایده آل است.

نحوه استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول بعد از شستشوی صورت چند قطره از تونر را بر روی یک پد ریخته و سپس پوست را به آرامی تمیز کنید.

حتما در طول روز از یک ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.

هشدار : این محصول در ناحیه اطراف چشم به هیچ وجه استفاده نشود.

برای مشاهده سایر محصولات پاک کننده و شوینده پوست و همچنین سایر محصولات برند کلینیک کلیک کنید. همچنین می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

منبع : تونر شماره 2 کلینیک پوست خشک تا مختلط



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

چگونه ریمل بزنیم ؟ ترفند های و نکات مهم ریمل زدن را می دانید ؟ ریمل یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد و تاثیر گذار است. اگر به دنبال رسیدن به چشم های درشت تر و جذاب تر هستید و می خواهید آرایشی کامل داشته باشید علاوه بر انتخاب یک رمیل با کفیت و مرغوب باید ترفند ها و نکات مهم ریمل زدن را بدانید. اگر از روش های های اشتباه در زمان رمیل زدن استفاده کنید قطعا نمی توانید به نتیجه مطلوبی که به دنبال آن هستید برسید. به همین دلیل در این مقاله به طور کامل به بررسی چگونه ریمل زدن می پردازیم و تمام نکات و ترفند های آن را بیان می کنیم.

چگونه ریمل بزنیم ؟

برای این که بتوانید به یک نتیجه مطلوب در آرایش چشمان خود برسید باید ترفند های زیر را بدانید.

خرید یک ریمل مناسب

برای این که به یک نتیجه مطلوب برای آرایش خود برسید. باید ابتدا قبل از شروع به یادگیری نکات و ترفند های ریمل زدن؛ یک ریمل مناسب و با کیفیت برای خود انتخاب کنید. این روز ها در بازار انواع برند ها ریمل های مختلفی با توجه به نیاز های متفاوت تولید می کند.

در زمان خرید ریمل با توجه داشته باشید که می خواهید به هدفی برسید. برای مثال اگر قصد دارید مژه هایتان را بلندتر و پرپشت تر به نظر برسید، باید یک ریمل متناسب انتخاب کنید. اگر در طول روز قصد فعالیت زیاد یا ورزش شدید دارید و زیاد عرق می کنید. ضد آب بودن ریمل از اهمیت بالایی براخوردار است

آموزش ریمل زدن

بعد از اینکه یک ریمل مناسب برای خود تهیه نموده اید. حال نوبت به یادگیری نکات و ترفند های ریمل زدن می رسد.

مژه خود را تمیز کنید

ابتدا باید مژه های خود را خوب تمیز کنید تا هیچ گونه ذرات گرد و غبار یا چربی بر روی مژه هایتان باقی نماند. اگر آرایشی بر روی مژه های خود دارید ابتدا با یک محلول پاک کننده آرایش مناسب باقی مانده آرایش قبلی را پاک کنید.

اول خط چشم بزنید

اگر قصد استفاده از خط چشم یا سایه چشم را دارید. ابتدا سایه چشم و سپس خط چشم مورد نظر خود را بزنید. سپس به سراغ استفاده از ریمل بروید. اگر می خواهید ریمل بر روی مژ های شما جذاب تر دیده شود بهتر است از یک فرمژه، مژه های خود را فر کنید.

اگر مژه های شما بلند است، مراقب باشید تا در زمان فر کردن مژه های شما نشکند یا قطع نشود. برای این کار بهتر است ابتدا ابزار را در قسمت انتهایی مژه در نزدیک پلک قرار داده و بعد با چند بار باز و بسته کردن، فر لازم و مورد پسند خود را ایجاد نمایید

برس ریمل را به خوبی به مایع ریمل آغشته کنید و سپس با حرکت رفت و برگشتی درون محفظه اش حباب روی آن را بگیرید.

نقطه شروع زدن ریمل را پیدا کنید

بهتر است ریمل زدن را از قسمت انتهایی مژه ها شروع کنید. با این کار مژه های شما پر پشت تر و جذاب تر دیده می شود. این کار به احساس سبکی و زیبایی بیشتر در قسمت نوک مژه های شما کمک می کند.

برای ریمل زدن صحیح برس را از قسمت داخلی چشم به سمت بخش های بیرونی بکشید. به این صورت ابتدا برس را در زیر مژ های گوشه داخلی چشم قرار دهید و به آرامی حرکت دهید. به این صورت مژه ها از یکدیگر جدا می شوند.

برای پخش بهتر ریمل بهتر است برس را به صورت موازی در برابر چشم قرار دهید و سپس به آرامی پلک بزنید تا تمامی مژه های شما به ریمل آغشته شود. اگر می خواهید دوبار ریمل بزنید بهتر است بعد از زدن ریمل برای اولین بار مدتی صبر کنید تا خشک شود سپس برای بار دوم به مژه های خود ریمل بزنید.

ریمل زدن مژه های کوتاه

اگر مژه های شما کوتاه است بهتر است از ریمل های ژله ای استفاده کنید. این نوع از ریمل ها دارای برس ها دارای موهای بسیار نازک است که با هر بار کشیدن بر روی مژه ها به خوبی آنها را بلندتر و پرپشت تر می کند.

ریمل های حجم دهنده و بلند کننده طول مژه که در بازار هستند نیز می توانند برای مژه های کوتاه مناسب باشند. بهترین رنگ مژه برای مژه های کوتاه مشکی است و ظاهر بهتری را به مژه های شما می بخشد.

چگونه ریمل بزنیم که مژه ها به هم نچسبند

اکثر ریمل ها به گونه ای ساخته شده اند تا مژه ها را از هم جدا کنند و مواد را به خوبی بر روی ریمل پخش کنند. با این وجود اگر به روش صحیح ریمل را بر روی مژه های خود نزنید؛ امکان چسبیدن مژه ها به همدیگر وجود دارد. بهترین کار برای جلوگیری از چسبیدن مژه ها به هم این است که برس را به مقدار زیادی از مواد ریمل آغشته نکنید.

اشتباهات رایج در ریمل زدن

از جمله اشتباهات رایج در ریمل زدن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • در زمان ریمل زدن از انگشتانتان استفاده نکنید.
  • حتما از یک وسیله مناسب مانند پد آرایشی و محلول آرایش پاک کن برای پاک کردن آرایش قبلیتان استفاده کنید.
  • بیش از حد از مواد ریمل استفاده نکنید.
  • برس ریمل را به مقدار زیادی از مواد ریمل آغشته نکنید
  • اگر دو بار ریمل می زنید قبل از خشک شدن لایه اول دوباره ریمل نزنید
  • هرگز از ریمل فرد دیگر استفاده نکنید

توجه داشته باشید که اشتباهات در ریمل زدن به موارد فوق محدود نمی شود.

نکات و ترفند های مهم ریمل زدن برای جذابیت بیشتر

در ادامه مهمترین نکات و ترفند های مهم ریمل زدن برای جذابیت بیشتر را مورد بررسی قرار داده ایم :

1- ریمل زدن به هر دو طرف مژه ها

یکی از تکنیک های مهم ریمل زدن این است که مطمئین شوید هر دو طرف مژه شما به مواد اغشته شده است. بعد از ریمل زدن به بخش جلویی مژه ها چشمان خود را ببنید و به بخش بالایی مژه ها ریمل بزنید. این کار سبب می شود تا هر دو طرف مژه های شما به ریمل آغشته شود.

2- پودر فیکس

یکی از نکات مهم در داشتن مژه های ضخیم و پرپشت استفاده از پودر های فیکس کننده آرایش است. برای این کار پس از ریمل زدن باید به کمک یک براش کوچک و نرم مقداری پودر فیکس به مژه های خود بزنید. به این شکل ریمل با پودرفیکس ترکیب شده و ماندگرای بیشتری خواهد داشت.

3- خم کردن سر براش ریمل

یکی تکنیک که بیشتر میکاپ آرتیست ها از آن استفاده می کنند؛ خم کردن سر براش ریمل است. بدین شکل با خط مژه های شما در یک راستا قرار می گیرد. بدین شکل ریمل زدن گوشه های داخلی و بیرونی چشم بسیار دقیق تر و راحت تر است.

4- استفاده از گرما

اگر ریمل شما خشک شده بهتر است از کمی گرما برای بازیابی مواد رمیل استفاده کنید. برای اینکار بهتر است در ریمل را محکم تر بسته و آن را در یک آب گرم قرار دهید. گرمای ملایم به مواد ریمل کمک می کند تا ساختار خود را دوباره بدست آورد.

5- شانه زدن مژه ها

بهتر است در زمان  ریمل زدن مژه های خود را صاف و یکدست کنید برای این کار می توانید از یک مسواک نرم و نو استفاده کنید. قبل از خشک شدن ریمل مژ های خود را با مسواک شانه بزنید. به این شکل مواد اضافی از روی مژه ها پاک می شود.

6- استفاده از دو یا چند ریمل

ریمل ها مختلف دارای ویژگی های مختلفی هتسند برخی از ریمل ها باعث پرپشتی مژها و برخی برای بلند کردن مژه ها هستند. یک ترفند مناسب برای ریمل زدن استفاده از دو یا چند ریمل با ویژگی های مختلف است. البته در نظر داشته باشید که این ترفند برای مجالس رسمی و حرفه ای کاربرد ندارد.

7- در نظر گرفتن زوایا

زوایا مختلف را در زمان ریمل زدن در نظر بگیرید. برای اینکار برای ریمل زدن قسمت میانی مژه ریمل را به صورت افقی بگیرید و مژه های میانی خود را ریمل بزنید. برای ریمل زدن گوشه های چشم حتما دست خود را کج کنید و زوایای مچ خود را تغییر دهید.

 

 

منبع : چگونه ریمل بزنیم ؟ ترفند های و نکات مهم ریمل زدن

    



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

تونر شماره 1 کلینیک پوست خشک تا خیلی خشک یکی از محبوب ترین تونر های پوست خشک و خیلی خشک است که با ملایمت پوست را لایه برداری کرده و پوسته های سطحی را از بین می برد تا جذب رطوبت محصولات پوستی بهتر شود. این تونر کدری، تیرگی و خطوط ریز ناشی از خشکی را بهبود می بخشد و پوستی شفاف و صاف را برای شما به ارمغان می آرود.

تونر شماره 1 کلینیک پوست خشک تا خیلی خشک

تونر شماره یک کلینیک پوست خشک تا خیلی خشک یک لایه بردار ملایم است که برای پوست های خشک و خیلی خشک طراحی شده است و سلول های کدر پوست را از بین می برد. این تونر آلودگی های محیطی را از بین می برد و پوست بهتر می تواند رطوبت را جذب کند.

ویژگی های تونر شماره 1 کلینیک

از جمله وِیژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • از بین برنده آلودگی
  • رفع خستگی و کدری پوست
  • لایه بردار ملایم
  • شفاف کننده پوست
  • مناسب برای پوست های خشک تا خیلی خشک
  • تاریخ انتقضا 24 ماه بعد از باز شدن
  • تنظیم ph پوست
  • حجم 200 میلی لیتر

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای پوست های خشک و خیلی خشک و حساس مناسب و ایده آل است.

نحوه استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول بعد از شستشوی صورت چند قطره از تونر را بر روی یک پد ریخته و سپس پوست را به آرامی تمیز کنید.

هشدار : این محصول در ناحیه اطراف چشم به هیچ وجه استفاده نشود.

برای مشاهده سایر محصولات پاک کننده و شوینده پوست و همچنین سایر محصولات برند کلینیک کلیک کنید. همچنین می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

منبع : تونر شماره 1 کلینیک پوست خشک تا خیلی خشک



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

اگر نحوه استفاده از موس مو را بلد باشید می توانید برای شرکت در یک مهمانی یا جشن خودمانی خیلی راحت بدون نیاز به مراجعه به آرایشگاه خودتان موهایتان را خوش حالت تر کنید فوم یا موس مو محصولی برای زیباتر کردن موهای فر و مجعد و حتی صاف است که در این مقاله نحوه استفاده از آن به طور کامل توضیح داده ایم.

موس مو چیست ؟

موس مو یک فوم بسیار کاربردی است که می توانید از آن برای حجم دادن و ثابت کردن تارهای مو استفاده کنید. همچنین موس مو از موها محافظت می کند و موهای فر نامنظم را تحت کنترل در می آورد. با استفاده از موس مو می توانید موخوره را کنترل نمایید و تارهای مو درشت تری داشته باشید. استفاده از صحیح از مو می تواند تغییرات چشمگیری در موها ایجاد کند.

چگونه از موس مو استفاده کنیم ؟

برای پاسخ دادن به این سوال لازم است که بدانید که این محصول برای چه کسانی مناسب است و چه کارایی برای آنها دارد. موس مو در واقع حالت دهنده مو است. فرقی نمی کند که مو های شما صاف است یا فر ومجعد، در هر صورت می توانید از موس مو استفاده کنید.

از دیگر حسن های استفاده از این محصول آرایشی می توان به براق شدن موها، افزایش حجم آنها و از بین رفتن وز مو اشاره کرد. به همین دلیل این محصول بهترین جایگزین برای ژل یا اسپری مو است. نحوه استفاده موس مو در ادامه به طور کامل توضیح داده شده است :

روش اول : استفاده از موس مو برای فر کردن مو ها

اگر روش صحیح استفاده از موس مو را بلد نستید ممکن است به مو های خود آسیب وارد کنید یا نتوانید حالت زیبایی به مو های خود بدهید. پس پیشنهاد می کنیم مراحل زیر را با دقت انجام دهید.

مرحله اول : موهایتان را بشورید

نکته مهم برای استفاده از موس مو این است که بدانید موهایتان باید تمیز باشد. پس در اولین مرحله موهایتان را با شامپو مو مناسب بشویید تا کاملا تمیز شود. اگر می خواهید حجم موهایتان بیشتر به نظر بیایید می توانید از یک شامپو حجم دهنده استفاده کنید.

مرحله دوم : آب موهایتان را بگیرید

در زمان استفاده از موس مو بهتر است موهایتان کمی مرطوب باشد تا شفافتر به نظر برسد. برای اینکار بعد از شستن موهایتان با انگشتانتان به آرامی موها را فشار تادهید تا آب را از میان آنها خارج کنید. سپس با استفاده از یک حوله نرم کمی بیشتر موهایتان را خشک کنید.

مرحله سوم : نحوه استفاده از موس مو

ابتدا اسپری موس مو را به خوبی تکان دهید سپس کمی از آن را کف دستتان اسپری کنید و سپس دستهایتان را به هم بمالید. سپس دستان هایتان را از سمت جلو مو به سمت عقب موهایتان بکشید. توجه داشته باشید که در این مرحله موس مو به طور یکنواخت بر روی تمامی قسمت های مو پخش شود.

برای پخش بهتر موس بر روی موهایتان می توانید از یک شانه دانه درشت استفاده کنید همچین می توانید موهایتان را در حین پخش کردن موس کمی پوش دهید تا پف دار به نظر برسد.

مرحله چهارم :  سشوار بکشید

درست است که جریان هوا خودش به آرامی موهای شما را خشک می کند. اما اگر قصد دارید حجم موهای بیشتری داشته باشید بهتر است از سشوار استفاده کنید. سشوار را بر روی کمترین دما تنظیم کنید و آن را بر روی تمام قسمت های مو بکشید. بهتر است از سشوار های مجهز به سری دیفیوزر یا دیسپانسر استفاده کنید.

نحوه استفاده از موس مو برای صاف کردن موها

موس مو را همچنین می توانید برای صاف کردن موها نیز استفاده نمایید. برای این کار کافی است موس مو را بر روی تمامی قسمت های مو بکشید و سپس با استفاده از یک برس گرد و سری متمرکز کننده سشوار موهایتان را صاف کنید.

نحوه استفاده از موس مو مردانه

تفاوتی در نحوه استفاده از موس مو مردانه و زنانه وجود ندارد طبق مراحل بالا آقایان نیز می توانند از موس مو استفاده کنند. فقط آقایان با توجه به حجم موهای کمتر باید از مقدار کمتری از این محصول استفاده نمایند. اگر دارای موهای فر هستید می توانید با فشار دان انها بین انگشتانتان حالت مجعد آن را مرتب تر کنید.

مقدار مناسب موس چقدر است ؟

مقدار مناسب موس مو به حجم و ضخامت موهایتان بستگی دارد. در زمان استفاده از این محصول بهتر است ابتدا مقدار کمی از آن را بر دارید و در صورت نیاز مقدار آن را بیشتر کنید. اگر بیش از حد از این محصول استفاده کنید موهایتان مات و کدر خواهد شد.

چند نمونه از بهترین موس موهای موجود در بازار

از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

موس مو کلینیک کیندی مدل کراتین حجم 200ml

برای خرید  موس مو کلینیک کیندی مدل کراتین حجم 200ml کلیک کنید.

موس مو کلینیک کیندی مدل آرگان ARGAN حجم 200ml

برای خرید موس مو کلینیک کیندی مدل آرگان ARGAN حجم 200ml کلیک کنید.

 

 

منبع : موس مو چیست | نحوه استفاده از موس مو



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرامیس

کرم اسکراب 7 روزه کلینیک یک کرم لایه بردار بی نظیر برای انواع پوست است. این محصول سلول های مرده را از بین می برد و با کمک به کاهش عمق خطوط ریز، بافت پوست را اصلاح و صاف می کند. کرم لایه بردار زبری

کرم اسکراب 7 روزه کلینیک

کرم اسکراب هفت روزه کلینیک علاوه بر پاکسازی و لایه برداری پوست رطوبت مورد نیاز آن را به خوبی تامین می کند و از آن در مقابل خشکی و زبری محافظت می نماید. بعد از استفاده از این محصول هیچ گونه باقی مانده ای بر روی پوست نمی ماند و پوست را کاملا پاکسازی می کند و آن شاداب و با طراوت می نماید.

این محصول پوست را خشک نمی کند اما حتما بعد از استفاده از این اسکراب از مرطوب کننئه های مناسب پوستتان استفاده کنید. این محصول جذب آبرسان ها را افزایش می دهد و آبرسانی به پوست کمک می کند.

در صورتی که جوش فعال دارید ابتدا جوش ها را درمان کنید سپس از اسکراب استفاده نمایید. از این اسکراب بر روی نواحی دارای جوش فعال استفاده نکنید.

ویژگی های کرم اسکراب 7 روزه کلینیک

از جمله وِیژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • پاک کننده عمیق مناغذ پوست
  • لایه بردار ملایم
  • ضد لک، کدری
  • شفاف کننده پوست
  • اطلاح رنگ و بافت پوست
  • مناسب برای انواع پوست
  • کشور مبدا آمریکا
  • تاریخ انتقضا 24 ماه بعد از باز شدن درب محصول
  • حجم 100 میلی لیتر

این محصول برای چه کسانی مناسب است ؟

این محصول برای انواع پوست به خصوص پوست های نرمال، خشک و خیلی خشک مناسب و ایده آل است.

نحوه استفاده از محصول

برای استفاده از این محصول مقداری از اسکراب کلینیک را روی دست بریزید و به آرامی روی پوست خشک و بدون آرایش با انگشتانتان ماساژ دهید و در نهایت آبکشی کنید.

از این اسکراب هفت روزه هفته می توانید استفاده نمایید.

هشدار : این محصول در ناحیه اطراف چشم به هیچ وجه استفاده نشود.

 

برای مشاهده سایر محصولات ماسک و اسکراب پوست و همچنین سایر محصولات برند کلینیک کلیک کنید. همچنین می توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی اصل را از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

 

منبع : کرم اسکراب 7 روزه کلینیک



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهريور 1403 | نظرات ()